BAB 4

114K 421 37
                                    

Tangan Aliff mengusap lembut payudara Mia..jari jemarinya bermain-main disekiling puting.
Rengekan halus seakan-akan merelakan perlakuan itu.

Payudara yang putih gebu dicium lembut. Puting yang berwarna coklat disedut dan digigit manja. Sedutan demi sedutan dari payudara kiri ke kanan diikuti dengan helaan nafas hangat yang sangat mengasyikkan.
Seakan tidak puas menggomol bonggolan yang menegang di hadapan nya, Ariff terkedu apabila Mia menolak badan nya jatuh ke lantai.

Pantas Mia menguncikan dirinya betul2 di atas badan Ariff.
Butang kemeja warna biru lembut di buka satu persatu menampakkan dada bidang yang mampu menggetarkan naluri seorang wanita..

Puting payudara ariff disentuh menyebabkan lelaki itu tersentak. Namun tindakan pantas Mia mengulum bibir Ariff menyebabkan lelaki itu terbuai keasyikkan. Geselan antara faraj yang masih lengkap berpanties dengan penis yang kian menegang dan juga ciuman-ciuman lembut di seluruh badan lelaki tersebut amat mengasyikkan.

Kaki Ariff di buka sedikit dan bibir Mia galak mencium celah kelangkang lelaki tersebut. Tangannya ligat membuka dan melurutkan seluar slack yang dipakai Ariff dengan rakus sekali. Kali ini, ciuman pada seluar dalam calvin clien berwarna putih itu lebih agresif. Erangan Ariff seakan-akan menikmati kenikmatan yang tidak pernah dia rasai sebelum ini.

Tersembul keluar penis saat seluar dalam itu di tarik.. Bersaiz 8 inci, panjang, tegang dan agak besar. Kepala penis yang kemerahan itu diciumnya. Wangi...itulah ayat pertama yang terdetik dihatinya saat bibir mula menyentuh organ sulit Ariff. Lidahnya mula menjilat keseluruhan penis, manakala testis disedut berkali-kali.

Posisi 69 dimana faraj mia di halakan ke muka Ariff dan penis berada betul-betul di antara mulut Mia.

Bagi yang tidak tau macam mana posisi 69, boleh refer sini ye !


Kepuasan amat dirasai oleh kedua-dua pasangan. Lidah Ariff rakus menjilat biji kelentit menambahkan lagi kerakusan Mia mengulum penis Aliff yang sedia di dalam mulutnya.
Gigitan dan tosokan lidah pada kelentit memberi kesedapan tahap maksima sehingga mereka puas.

Badan mia dibaringkan ke sisi, cecair putih pekat dipancutkan di mulut dalam mulut gadis itu. Dan dia merelakan segala perlakuan tersebut.

ANUGERAH TERINDAHWhere stories live. Discover now