Capitolul doi a iesit din cuptor , sper sa va placa ! :) :*
Alarma ceasului desteptator rasuna in intreaga camera fiind acompaniata de cateva murmuraturi si injuraturi infundate. Mana Victoriei pipaia haotic noptiera incercand sa opreasca sunetul infernal,odata ce degetele ei au dat de metalul rece al aparatului , l-a lovit cu putere oprind sunetul si aruncandu-l undeva pe podea , cat mai departe de urechile ei.
Bruneta s-a ridicat in sezut si s-a intins usor , apoi si-a indreptat pivirea spre partea stanga a patului acolo unde prietena ei se stramba iritata , undeva la granita dintre somn si realitate , si se cuibarea mai bine in asternuturi.Un zambet mic i-a aparut pe chip , oricat de mult si-ar fi schimbat roscata aspectul exterior si comportamentul in preajma celorlalti , atunci cand ramaneau doar ele se transforma in fata copilaroasa pe care a cunoscut-o in urma cu aproape 4 ani. Cateodata ii era dor de vechea si blanda Melody , dar intelegea ca asa se apara , ridicase in jurul ei ziduri atat de inalte incat ii era teama ca intr-un final nu va mai lasa pe nimeni , nici macar pe ea , sa treaca de ele.Fata care bufnea in plans la filmele siropoase disparuse in urma cu doi ani , lasand in urma o persoana caruia cu greu ii castigi increderea , dar o poti pierde intr-o fractiune de secunda.Lumea in care incepuse sa se invarta o facea sa se indoiasca pana si de propia umbra.
Victoria oftat usor si s-a intins dupa telefon , facand ochii mari atunci cand a vazut numarul impresionant de apeluri ratate de la Sebastian. A inghitit in sec si a scuturat usor umarul fetei de langa ea , era prea devreme sa se confrunte singura cu furia lui Black , iar Mel parea sa il calmeze intotdeauna sau , cel putin , se certa cu el indeajuns de mult incat sa uite ca mai este nervos si pe altcineva.
-Rasari si straluceste , raza de soare! zise ea zambind larg atunci cand prietena ei a deschis incruntata un ochi.
-Pentru binele tau sper sa fie important , altfel uit cat de mult te iubesc si iti trag vreo doua!marai Melody ridicandu-se la randul ei in capul oaselor.
Cele doua au inceput sa rada si s-au imbratisat strans , roascata punand capul pe umarul prietenei sale , durerea de cap fiind mult prea intensa pentru a sta in capul oaselor fara a avea senzatia ca se invarte casa.Mahmureala nu era niciodata o parte prea placuta a diminetii , dar incepuse sa se obisnuiasca si invatase surprinzator de multe metode prin care se putea trata durerea de cap.
-Pe o scara de la unu la zece , cat de tare te doare capul? intreaba fata cu ochii verzi mangaind parul prietenei sale.
-Ma voi gandi la asta imediat ce se opreste camera din invartit!sopti roscata masandu-si tamplele.
Victoria a chicotit si a vrut sa ii raspunda , dar a fost intrerupta de tonul de apel al telefonului. Amandoua au privit numele apelantului cu ochii mijiti , apoi s-au uitat panicate una la cealalta . Niciuna nu avea starea necesara unei cunvorbiri matinale cu Sebastian Black , mai ales cand il stiau prost dispus.
Cu un oftat teatral Melody a apucat telefonul si a raspuns fara sa se gandeasca de doua ori . Sebastian nu tipase niciodata la ea , dar il vazuse nervos in destule dati pentru a stii ca nu voia sa fie tinta furiei sale. Blondul putea fi numai lapte si miere cand avea un anumit scop , dar ea nu-si ingaduise niciodata sa uite cat de periculos este el in realitate , acest lucru o tinuse in siguranta pana atunci.
-Buna dimineata , Sebas! zise roscata muscandu-si usor buza inferioara , semn ca era agitata.
-Ar fi fost buna daca as fi dormit ! Poti sa-mi spui unde mama dacu' ai disparut noaptea trecuta cu Stevens ? Si sa nu-ti treaca prin cap sa ma minti , Melody! Sebastian mai mult maraise cuvintele.
YOU ARE READING
Momente de slăbiciune
Teen FictionCând ești adolescent momentele de slabiciune apar mult mai des decât ești pregătit să accepți: iubiri nebunești și neașteptate, prietenii adevarate, pariuri ale căror consecințe te schimbă și marchează pe viață. Melody Pride cunoaște mai bine decât...