Keşke...
Şu kalbimize söz dinletebilsek. En olmadık kişilere kendimizi kaptırmazdık.Hani bir söz vardır ya gönül bu ota da konar b*ka da . İşte benim kalbim her seferin de b*ka kondu. Her seferinde bir daha bu hataya düşmücem dediğim ne varsa tekrarladım.
########################
Sabah çalan alarmın sesine lanet okuyarak kalktım. Okula gitmeyi hiç istemiyorum. Hele Asrını görmeyi hiç istemiyorum. Çünkü o ve yandaşı Burçak yüzünden kalbimi çok yaktı.
Ve ben onu gördüğüm an ağlamaya başlayacağıma eminim.
Size kısaca anlatayım...
*********************************************(Lise 1 halleri)
Ben şimdi lise 3 e gidiyorum. Asrın ile lise 1 den beri aynı sınıftaydık. Ve ben ona ilk başta aşık olmuştum gülüşü çok güzeldi. Ama o okulun popüler sınıfındaydı. Neyse, ben hep plotaniktim. Burçak o sıralar benim en yakın arkadaşımdı. Ve benim Asrına aşık olduğumu bilen tek kişiydi. Ama oda popülerlerden Ulaşa aşık olmuştu ve onunla olmak için herşeyini verebileceğini söylüyordu. Ve verdide. Sevgili oldular. Ve onlarla takılmaya onlar gibi davranmaya başladı. Artık giyinişi bile değişmişti.
Tabi bu beni Asrına söylemiş . Asrın bana bir oyun oynadı ve tüm okulun önünde benimle dalga geçti. ********************************************Ve o günden sonra okulumu değiştirdim . Özel bir okula kayıt yaptırdım. Ailemi bir trafik kazasında kaybettim. Ve tüm mal varlıkları bana kaldı. O yüzden fazlasıyla param var. Daha sonra değişmeye karar verdim. Ve bana bu kararda çocukluk arkadaşım olan Boğaç destek oldu. Her zaman yanımda olan nadir kişilerden birisi, diğeri ise özel kolda 2 yıldır bana destek olan Seren. Şuan kardeşim yerinde olan kişi. O da ailesinden ayrı yaşıyor ve ev arkadaşım.
Ve ben tekrar o okula dönmeye karar verdim . Çünkü intikam hissim çok arttı. Ve benim canım dostlarım Seren ve Boğaç da benimle devlet okuluna kaydını aldırdı. Ve hepimiz Asrın larla aynı sınıftayız. (Para sağolsun ☺️)
Neyse biraz daha oyalanırsam tekrar uyucam🤓. Sonuçta bügün büyük gün biraz daha acele etsem iyi olur.
Acaba Seren uyandığı dicem ama kızda bir uyku var maşallah buldozer getirsen yatakdan kaldıramazsın. 😜 Ben tam böyle düşünürken aşagıdan bir ses geldi. Hemen yatakdan kalkıp aşağıya indim ses mutfaktan geliyordu. Merdivenlerden inerken kenardaki vazoyu elime aldım ve mutfağa girdim. Ben tam saldırmaya hazırlanırken karşımda yüzleri un içinde olan Boğaç ve Seren görünce dayanamadan gülmeye başladım. Benim sesimle hemen bana döndüler. "Ya ama senin yatman gerekiyordu" dedi Seren. "Kızım boş ver uyandığı iyi oldu zaten yapmaktan çok burayı batırdık. Okulda yeriz artık" dedi Boğaç . Ama ben hala gülmeye devam ediyordum. " Neyse hazırlanında okula gidelim. Orda yeriz birşeyler." dedim " Ee buralar ne olacak" dedi . Boğaç mutfağın haline acıyarak bakarken. " Boşver temizlikçi gelince halleder" dedim ve odama çıktım. Hemen üstümü giyimdim be aşağıya indim. Seren de gayet hoş giyinmişti. (Kıyafetler medyada)
Evden çıktık benim arabayla gitmeye karar verdik. Bu arada arabam Ferrari California .Bekle beni Asrın belan olarak dönüyorum...