Mikor felkeltünk még világos volt. Biztonságosabb lett volna itt maradni de inkább el mentünk szét nézni. Lehetnek itt más lázadók is mert nem volt nekik szokatlan a látványunk. Bár féltek. Egy idő után inkább vissza mentünk a sikátorba. Jack arra az elhatározásra jutott hogy elmegy kaját szerezni.Azért ő mert őt nem körözik .Még ha engem valaki felismerne akkor a tanács rá állna a keresésemre újra. Viszont Jackkel nem sokat foglalkoznak ha nem kapják el hát nem. Elindult lopni addig én a helyemen maradtam. Nem sokkal azután miután Jack vissza ért és ettünk egy másik lázadó jött a sikátorba.
-Kik vagytok és mi szél hozott erre?-teszi fel a kérdést a fiú.
-Lázadók mint látod és vándorlás,menekülés a tanács ellen-mondom.
-Gondoltam és magányos farkasok társulása?-kérdezi ránk nézve.
-Igen,alkalmi páros az előző városban futottunk össze. Bólintva nyugtázta amit mondtam. Szemével alaposan végig mért minket. Majd elment.
-Ez meg mi volt?-kérdi Jack.
-Jaj te nehogy már nem láttál még ilyet? Valószínűleg egy helyi lázadó banda tagja,szeretik fel mérni a területük közelébe tévedőket-magyaráztam.
Bólintással nyugtázza az infót. Este felé megint jött egy lázadó csávó. Más volt,kétség kívűl valami vezér szerű lehet,sugárzik belőle a magabiztosság. Elég idős a 40-es éveiben járhat.Közelebb jön hozzám én magabiztosan állok kicsit se félek,Jack keze ökölbe szorul és elém állna de hátam mögé tolom intve neki hogy maradjon nyugton. Alaposan végig mér. Majd könnycsepp gördült végig az arcán.
-Emili...-mondja elcsukló hangon.Ez meg honnan a picsából tudja a nevemet?
-Hát vissza találtál a fajtádhoz,tudtam hogy a vér nem válik vízzé. -mondja majd átölel.
Ki bújok öleléséből.-Mi a fasz folyik itt?-csattanok fel.
-Te vagy a bandánk örököse.-hogy mi a ki be baszott kurva élet ?Itt már nem csak Jack hanem én is ledöbbenve néztem.
YOU ARE READING
Lázadó angyal
FantasyAz angyalok világába kalandozunk el.Egy lázadó angyal akinek csak a szabadság számít.Aki kitaszítottként él mégis boldogan.Kalandok,meglepetések,váratlan fordulatok és káromkodások tömkelege várja az olvasót.