-A csajt már értem de téged még mindig nem Jack.Mindig meg volt mindened.Akkor mégis miért lettél lázadó?-kérdezi Ben.
-A szabadságért Ben.Meg volt mindenem csak a szabadságom hiányzott.Én sose akartam tökéletes lenni. Persze csak azt hallgathattam anyáéktól hogy bezzeg az öcséd. Én csak szabad akartam lenni. Kis korom óta hívogatott a szél hogy szálljak csak vele. Legyek szabad és ne éljek a társadalom börtönében. Én ki törtem! -mondja Jack. Ezekkel a szavakkal egyet értek.
-Áhh Jack sose foglak megérteni... Mi abban a szabadság hogy bujkálni kell?Hogy menekülni kell?-Kérdezi Ben.
-Az hogy arra mész és azt csinálsz amit akarsz nem várnak el többet semmit. -válaszol Jack. Időközben megnyugodtam.
-Hogy is hívnak csajszi?-kérdezi Ben.
-Emili.
-Ohh szóval Emili.Sajnálom ami veled történt de akkor is lázadó vagy és az rossz.-mondja
-Ben Ohh Ben én sajnállak téged mert agy mosott vagy teljesen. -mondok Jack pedig egyet értően bólogat.
-De hát van akinek a szabályok valók de nekünk a lázadás-mondom Bennek.
Idő közben ki nézek az ablakon majd hirtelen ki reppenek. Nem messzire innen ki gyulladt egy ház és érzem hogy bent maradt valaki. Mi a többi angyallal ellentétben használjuk a képességeinket bár ezt törvény tiltja. Ahogy közelebb érek a házhoz látok is az egyik ablakból egy kislányt. A ki be baszott életbe! Egy gyereket nem hagyok bent. Lázadó vagyok de van szívem. A ház körül angyalok állnak de most ez foglalkoztat a legkevésbé. Az ablakot ki nyitom. Ja értek a zárt ablakok ajtók kinyitásához nah. Be mászok de alig látok valamit a füsttől. Egyszer csak nyöszörgés üti meg a fülem. A hang irányába indulva hamar egy kislányba botlok. Kb 5 éves lehet. A lángok egyre jobban csapnak fel kezdem azt hinni hogy nem biztos hogy kijutunk. Az ablak felé kezdek menni a lánnyal a kezemben de elénk esik egy lángoló fa gerenda. A faszomat na most gondolkozz Emili! Bármennyire is veszélyes arrébb lököm a gerendát megégetem kissé a kezem de ez nem fontos. Idő közben több kisebb égési sérülést is szereztem a lábamon és karomon. Kurva élet! Fájnak de fontosabb a ki jutás. Kell neked hősködni Emili! Végre oda érekk az ablakhoz és minden erőmet össze szedve repülök ki rajta. Az angyalok felé kezdek repülni. Talán a végzetembe. Amikor meglátnak van aki megijed vagy magához húzza gyermekét. Én ettől függetlenül szállok le majd leteszem a kislányt karjaimból akit eddig nem mindenki vett észre. A kislány magához tér a friss levegőre majd anyjához rohan az anya zokogva öleli át kislányát. Én el akarok repülni de szárnyamba fájdalom nyilall. Reménykedem benne hogy nem súlyos. Megpróbálom még egyszer de nem megy. Bazdki ez eltört! Hasít belém a felismerés. Azt meg hogy... Jah tényleg az egyik gerenda rá esett. Itt lelem vesztemet a tanács gyorsan meglel. Ezen kattogok majd a világ elsötétül és össze esek.
ESTÁS LEYENDO
Lázadó angyal
FantasíaAz angyalok világába kalandozunk el.Egy lázadó angyal akinek csak a szabadság számít.Aki kitaszítottként él mégis boldogan.Kalandok,meglepetések,váratlan fordulatok és káromkodások tömkelege várja az olvasót.