9.rész

65 9 0
                                    

Rob tapsolására kelek.Ahh de örülök ennek.Gyorsan kelek fel,sose voltam az a fél óráig ébredezős fajta,nem tehettem meg.Én már Rob mellett állok a legtöbben gyorsan keltek fel 3 perc múlva mindenki Rob előtt áll kivéve az a bizonyos kivétel Josh. Rob elindul Josh felé de intek neki.

-Majd én elintézem.Várjatok.-ki megyek az utcára az épület mellett pont van egy patak,egy eldobott üveget megfogok vizet merek a patakból majd vissza sietek az épületbe. Josh még javában alszik,oda lépek hozzá és rá borítom a vizet.

-Mi franc?Normális vagy?-rivall rám.

-Tán neked külön kérvényt kéne be nyújtani csipke rózsika vagy mi a fasz?Lázadó vagy basszameg nem valami óvodás.És még nekem kell bébiszitter.Nevetséges.-mondom,kiabálva.

Látszik hogy a társaság alig tudja vissza tartani a röhögését.Josh vissza pofázás helyett inkább oda áll a többiekhez.Én Rob mellé állok akinek láthatóan tetszett az előbbi előadás.Ez a Josh kihívás lesz még a lázadok között is lázad...De szeretem a kihívásokat.

-Most mint mindig edzünk. -mondja Rob. Persze az élet nem lenne teljes ha Josh nem pofázna bele. -Na de főnök ezt eljátsszuk minden nap.-mondja a kis okoska.

-Jajj Josh szerintem inkább kussolj ,simán lenyomott a földre Emili,most meg úgy aludtál mint egy kis csoportos óvódás rád fér az edzés nem halsz bele.-mondja az egyik tag akit azt hiszem Zack-nak hívnak

.-Jajj de pofázós kedvedbe vagy mostanság Josh ezért dupla annyi kort repülsz mint a többiek.-mondja Rob.

-Na de főnök-kezdi el de Rob félbeszakítja

-Nincs na de főnök bazdmeg ez nem óvoda én meg nem vagyok óvóbácsi,ne fejlődj vissza gyereknek baszdmeg mert rád lesz uszítva Emili -Rob utolsó szavaira mindenki felkuncogott.Josh meg lesütötte a szemét.Minden tok jó csak egyet nem értek,mi a francot is keres itt ez a nagyra nőtt ovis?Na mindegy ha így halad hamarosan repül innen.

-Na csapat akkor most mindenki repül 10 kört a szokásos útvonalunkon,Josh te 20-at.-mondja Rob. Bár én nem ismerem az útvonalat követem majd a többieket el veszni nem fogok. Elsőként vagyok kész a 10 körrel.Még csak nagyon ki se fárasztott. Az mondjuk igaz hogy mindig is vándorló voltam.A bandák sokat vannak egy városban én viszont max egy hetet de az is nagyon ritka.Szóval megszoktam a sok repülést

.-Ez igen Emili még csak ki sem fáradtál-Szólal meg Rob.

-Hát ha az ember hetente órákat repül valahogy megszokja-nevetek.

-Amúgy mi a fene van ezzel a Joshal,egyáltalán hogy kerül a bandába ha ennyire ilyen?-érdeklődök. -Egy jó barátom fia.Ő már meghalt és én meg kötelességemnek érzem hogy vigyázzak a kölyökre.Amúgy se rossz hidd el. Tud harcolni és logikája is van csak hát hajlamos játszani a fejét.-mondja Rob.Hát igen azt mar eszre vettem hogy hajlamos játszani a fejét.Mindenki befejezte a repülést már csak Josh repül.Letelepszik egy fára pihenni.Ekkora pofát baszdmeg.Na a jó édes anyjával szórakozzon.

-Rob te folytasd a többiekkel nyugodtan én átveszem Joshikát.

-Rendben Emili de azért ne öld meg -nevet fel.

-Hát megpróbálom életben hagyni-nevetek.Rob oda megy a többiekhez én meg felreppenek Joshoz.

-Mi a jó anyám van itt,fieszta ?Hány kört repültél le de őszintén?

-12 -őt de minek több?Jól repülök akkor meg?...

-Az edzésre azoknak is szükség van akik jól csináljak.Nem elég hogy felkelni se tudsz időben de nem akarsz 20 kort lerepülni?Kezdem azt hinni hogy tényleg az oviból szöktél ki.-mondom neki.

-Oh ugyan többet is le tűdnek repülni ha akarnák.. -mondja flegmán.

-Hát akard bazdmeg-kiabálok.Felnevet.-Nem vagy az anyám,hagyjál már.-mondja

-Az anyád nem vagyok csak a főnököd bazdmeg akin jelenleg múlik az épséged ha nem ment volna ki a fejedből.-mondom mérgesen

-Chh nekem te nem parancsolsz..-mondja..Hat azt meglátjuk még Joshika.Eszembe jut egy jó ötlet.

-Azt mondod hogy jól repülsz igaz?-kérdem. -Ja,nem fáradok ki egy könnyen.

-Na Josh fogadjunk melyikünk tud több ideig repülni egyfolytában szünet nélkül.Ha te nyersz akkor békén hagylak de ha én nyerek akkor semmi pofázás,és szót fogadsz nekem.

-Jó Emili de csak 1 hétig legyen érvényes a szófogadás,bar úgyse te nyersz.

-Rendben de akkor a beken hagyass is csak 1 hétig érvényes..-mondom, az 1 hét is jobb a semminél. -Oké-mondja.

-Szólok a többieknek is -mondom majd indulok is az épületbe ahol a többiek nagyban edzenek.

-Ilyen hamar végeztél vele? Akkor már tuti nem él-mondja Zack majd nevetni kezd.

-De él még,csak egy ötletem támadt.Fogadtunk Joshal hogy ki tud tovább pihenés nélkül repülni,és gondolom ti is szívesen megnéznétek ahogy össze esik a fáradtságtól-nevetek a végére.

-Azt megnézném,de figyelmeztetlek Josh tényleg elég sokáig bír repülni-mondja Chris. Felnevetek -Engem sem kell félteni.-mondom majd intek a többieknek é elindulok ki fele.Ők is ki jönnek és az épület tetején foglalnak helyet mi is oda megyünk

-Na jól van akkor szerintem indulhattok is,sok szerencsét de senki ne tőrje össze magát -mondja Rob.

Mi Josshal egymásra nézünk majd repülni kezdünk.Imádok repülni ahogy a szél süvít a felhők és minden.Már elege sötét van mikor elindulunk.Az első fél órát mind a ketten jól bírjuk.A többiek feszülten figyelnek minket főleg Rob,akit a verseny eredménye helyett inkább az épségünk izgat.Páran beszélgetnek is hiszen azért nem olyan izgi program sötétben két repkedő idiótát bámulni.Már 1 órája repülünk nekem ez még piskóta.A tanács elől menekülni azért több idő.Josh mar picit fárad de egyáltalán nem vészes.Amikor már jó pár órája repülünk mindenki egyre izgatottabb.Én is és Josh is fáradunk.Nagyon is. Bár én még mindig jobban bírom mint o.Rob óvintézkedésből felküldte Zacket és Christ így most a közelünkben vannak egy fán,repülésre készen,hogyha valamelyikünk össze esne akkor megtudják tartani ess levinni.Így nem zuhanunk le és torjuk össze magunkat.Még egy óra telik el ez mar tényleg a végjáték ennyit ezert én se szoktam sűrűn repülni.Josh már mindjárt össze esik bár én is közel vagyok a teljes kimerüléshez.Zack és Chris egyre feszültebben figyelik mikor kell segíteni valamelyikünknek.Végül Josh szárnyai össze csukódnak.Chris és Zack gyorsan ott teremnek megfogják és le viszik.Végre én is le szállhatok.A többiek tapsolnak mi pedig egymás mellett a fűben ülve pihenünk.Le repülnek a tetőről.Joshal gratulálunk egymásnak hisz ő se volt rossz.

Lázadó angyal Where stories live. Discover now