-Bazdmeg egy mocskos büdös Lázadó vagy egy utolsó selejt egy természeti csapás - ordítja testvére arcába Ben. Ezek komolyan mondom nekem estek szarul. Jack rögtön lekever neki egyet.
-Persze mert te többet érsz a szaros szabályaiddal hát csicskulj csak bazdmeg -mondja gúnyosan Jack
- Csak hogy tudd apát egy lázadó ölte meg -mondja Ben. Jack le sokkolódik majd ki repül az ablakon.
-Mikor halt meg apátok?-kérdezem a szöszkét.
-Kb 1,5éve.. Valami mocskos lázadó kinyírta pedig jó angyal volt és tűnj innen te is közölük való vagy.
Inkább Jack után repülök egy közeli fán ül.
-Jack figyelj te is tudod hogy nem minden lázadó ilyen .
-Persze hogy tudom én is az vagyok nem is ez a baj csak nem akartam össze veszni Bennel. Apánk se volt szent mint amilyennek hiszi. Menjünk vissza a lakásba nekem az a kis szaros nem ugat -szólal fel Jack majd vissza repülünk. Ben már elment otthonról. Legalább nem kerget el. De hirtelen meglátok egy képet az apjukról Ben szobájában aminek láttán össze esek. Mikor felébredek már Ben is ott van.
-Jól vagy? -kérdezik egyszerre de én nem válaszolok.
-Mi a baj?-jön közelebb Jack.
-Én öltem meg...
-Mi a kénköves fene?-ordít Ben.
-Na takarodjál,az apánk jó ember volt te meg csak egy mocskos lázadó-forrong a dühtől majd leköp.
Jó ember??-csattanok fel majd röhögni kezdek.
-Annyira jó ember volt hogy megerőszakolt mikor 15 éves voltam mert egy lázadóval bármit lehet tenni,de mi is tehetünk bármit hát én tettem bosszút álltam. -Mondom majd ki repülök az ablakon letelepszek a szemben lévő fára és sírni kezdtem. De rég nem sírtam. De ez most sok volt ő a nagy szent jó ember. Ezt nem hiszem el. Hallani lehetett a fáról is ahogy Jackék veszekednek. Ő csak egy lázadó. -hallatszik Bentol. Na itt telik be a pohár.Nehogy már szenté is avassa a drága apját hisz' amit egy lázadóval teszünk az nem számít. Be repülök.
-Csak egy lázadó vagyok igazad van. Csak. Csak túl élek napról napra csak milliószor menekültem meg a halál elől csak szabad vagyok mint a szél csak ki állok magamért. Csak. Hát hajrá ölj meg -mondom halál komolyan Ben szemébe nézve. Jack elem áll.
-De akkor ölj meg engem is. Én is lázadó vagyok hát hajrá Ben -Néz végig testvére szemébe.
-Meg is érdemelnétek főleg a csaj de nem vagyok gyilkos. Na oké idáig tartott a kurva pohár ellöktem Jacket és Ben szemébe nézve kezdtem el kiabálni a fiúval.
-Igen?Megérdemelném?Nem érek semmit?Nem tudod milyen az amikor csak élni akarsz amikor egyedül vagy mint a kis ujjad. Mikor árván maradsz 5 évesen.Úgy érzed sehova sem tartozol.Nem tudod milyen az amikor nem tudsz azonosulni a rád kiosztott szereppel amikor a helyedet keresve lázadni kezdesz egy kicsit,és 12 évesen sorsodra hagy az egész világ. Azt mondják akár megdögölhetsz holnap is mert nem érsz semmit. 12 évesen bélyegeztek meg a fekete szárnyakkal. Meg kellett tanulnom túlélni nincsen senkim csak a szabadságom és azt soha nem adom fel -üvöltöm a végére. Ben és Jack ledermedve néz.
-De hisz 12 évesen én még játszottam. -motyogja maga elé Ben. Idő közben zokogni kezdtem Jack magához húz és nyugtat.
-Na,nem ér semmit igaz?-veti gúnyosan a testvére szemére.
- A lázadók szabadok mert el árulta őket a tökéletes világ és csak a szabadságra számíthatnak -lázadókánk szívemből szolt.
ESTÁS LEYENDO
Lázadó angyal
FantasíaAz angyalok világába kalandozunk el.Egy lázadó angyal akinek csak a szabadság számít.Aki kitaszítottként él mégis boldogan.Kalandok,meglepetések,váratlan fordulatok és káromkodások tömkelege várja az olvasót.