Dneska poprvé do nové školy měl jsem z tohohle dne strach nevěděl jsem co mě čeká a ,přestože škola začíná v 8 já vstal už v 7 ,abych se nachystal i ,když cesta do školy trvá autem jen 20 minut.
Oblíkl jsem si džíny a černé triko nechtěl jsem na sebe upoutat pozornost hned první den.
Sešel jsem po schodech dolů a Charlie už byl pryč nachystal jsem si chleba a pomalu jsem jedl ,protože jsem měl ještě čas umyl jsem nádobí co zbylo od Charlieho.
Vyrazil jsem pomalu k autu a vydal se do školy.
Střední škola ve Forks byla malá a chodilo do ní jen 200 děcek oproti Phoenixu je to málo.
Dnes zase pršelo a tak jsem zaparkoval a zůstal jsem sedět v autě a poslouchal písničky po asi 5 minutách se začali sjíždět na parkoviště další děcka.
Rozhodl jsem se vylézt a šel se ohlásit do kanceláře.
,,Dobrý den jsem Edward Swan."
,,Á pan Swan,vítejte tady máte mapu školy a rozvrh první hodinu máš biologii."
,,Děkuju" řekl jsem a vydal se do deště,,Ahoj já jsem Erik uši a oči tohohle ústavu." představil se mi kluk s černými vlasy a šibalskýma očima.
,,Ahoj Eriku,já jsem Edward Swan." představil jsem se.
,,Jj Edward Swan kde máš první hodinu?"
,,V budově 2 třída 5."
,,Tak to máme hodinu spolu." řekl a očividně ho to potěšilo.Třída byla malá bylo v ní jen 10 míst,Erik si šel sednout ten už své místo měl a já se šel představit učiteli na biologii.
,,Posaďte se k támhle té dívce." řekl učitel Hutten a ukázal na prázdné místo vedle dívky už od pohledu byla bledší než ostatní.
Pomalu jsem se k ní přibližoval a jakmile jsem usedl pohlédl jsem na ni a všiml si ,že sedí na kraji lavice ruce zaťaté v pěst. Asi jsem ji očumoval dost nezdvořile jakmile na mě pohlédla něco v mysli mě nabádalo ať uteču ,ale druhá část mysli mě přitahovala k ní čím dál víc.
,,Pane Swane mohl by jste mi laskavě odpovědět!!" řekl učitel Hutten a já se konečně vrátil do reality.
Po zbytek hodiny jsem se na ni už nepodíval.
Jakmile zazvonila dívka už vedle mě neseděla.
Byla zvláštní ,ale nádherná.Po 4 hodině
Skončil nám tělák naštěstí jsem nemusel hned první den cvičit ,protože jsem hrozný antitalent a všude padám.
Šel jsem na oběd ještě s pár holkama ,jejichž jména jsem zapomněl hned jak je řekli.
Vzal jsem si jen limonádu a šel se posadit za ostatními.
....
A pak jsem je uviděl....
Nejedli ačkoliv ,každý měl před sebou podnos plný jídla hleděli do prázdna a všichni byli tak bledí.
První byla dívka ,která vedle mě seděla na biologii vždy ,když jsem se na ni podíval pohlédla i ona na mě a já ucukl.
Měla hnědé vlasy a černé oči měla nesmělý výraz ,ale něco na ní bylo nebezpečného.
Další byla blonďatá dívka ,která vypadala jako by právě vystoupila z nějakého časopisu měla jantarové oči.
Další dívka mi připadala jako elf byla malá a měla šibalský pohled.
,,Kdo to je?" zeptal jsem
,,To jsou Cullenovi nevlastní děti doktora Cullena." odpověděla jedna dívka ,která mi připoměla,že se jmenuje Jessica.
,,Jsou nádherní" řekl jsem zasněně.
,,Pche to oni jsou ,ale nemarni s nimi čas oni totiž spolu všichni chodí myslím Alice s Jasperem a Rosalie s Emmetem jenom Bella je sama ,ale ta nemá zájem o nikoho." řekl posměšně Jessica.,,A kde jsou ti dva?" zeptal jsem se.
,,Jasper a Emmet?" zeptala se Jessica
,,Ano." řekl jsem
,,Oni často kempují".Pak se ty 3 dívky zvedli a ladnými pohyby odnesli vyhodit své tací nedotčeného jídla a odešli.
Ostatní u stolu plánovali brzy někam vyjet a tak jsem se rozhodl ,že bych mohl jet s nima ,abych udělal Charliemu radost.
,,Kam se chystáte?" zeptal jsem se Jessicy.
,,Dolů do La Push na pláž chceš jet s nama?
,,Jasně" řekl jsem a šel jsem pryč.Dorazil jsem dom a Charlieho auto stálo před domem.
,,Ahoj Char-tati" pozdravil jsem tátu a šel chystat Charliemu jídlo.
,,Ahoj Edwarde,nechystej večeři stejně dnes nebudu doma."
,,Kam jedeš?" zeptal jsem se překvapeně Charlieho.
,,Pojedu za Billym nechceš jet taky?"
,,Jasně bude to super."