,,Jak si nás mohla takhle ohrozit?" křičela mě Rosalii.
,,Ty víš co by se stalo ,kdyby se prolila krev!"
,,Co ,když to někomu řekne?"
,,Neřekne."
,,Pokud ano,budeme ho muset proměnit a nebo zabít."Já zdrcená touhle informací jsem odešla do svého pokoje a ,kdybych mohla brečet rozbrečela bych se.
,,Bello." řekl někdo a vešel dovnitř.
,,Co je Alice?"
,,Edward nic neřekne viděla jsem to,ale bude mít plno otázek a taky jsem viděla,že tě má rád."
,,Alice díky ty jsi jediná kdo mi rozumí víš už ,když jsem ho viděla,viděla jsem v něm něco tajemného,ale copak ho můžu milovat ,když já jsem upír a on člověk?"Mezitím u Edwarda
,,Dojeli jsme dom a já si hned šel lehnout,Charlie na mě pořád koukal až mě to znervózňovalo.
Lehl jsem si do postele a začal přemýšlet o Belle.
Copak ji můžu milovat? Co ,když je opravdu upír? Její síla,bledost,nejí,nepije.
A tak jsem se najednou zdravý rozhodl sednou k počítači a najít si něco o studených třeba se Jacob mýlil.
Napsal jsem do vyhledávače studení a čekal mezitím mi na obrazovku vyskočili reklamy a emaily od mámy a tak jsem se rozhodl mámě odepsat a smál jsem se jejím ztřeštěným věcem.
Mezitím už mi naskočila stránka studení klikl jsem na upíří od A do Z a četl jsem.
Upíři se vyznačují sílou,nejí jejich pleť je bledá,mění se jim barva očí ,když jsou černé mají žízeň ,když jantarové žízeň nemají,jejich potrava je krev. Přesně tak to bylo u Belly pomyslel jsem si.
Mohla by tohle být pravda?