Odhalení

211 4 1
                                    

Tu noc jsem nespal přemýšlel jsem o všem co mi Jacob řekl.
Může být pravda,že je Bella upír? Co budu dělat,když to bude pravda?
Ale jedno jsem věděl jistě nebojím se.

Ráno jsem vstal a koukl se ven "super sníh"
Nesnáším sníh.

Sešel jsem potichu po schodech,protože Charlie ještě spal,nachystal jsem si cereálie a vyrazil do školy.
Na neštěstí jsem na schodech uklouzl a spadl na ledě to neumím.
Na autě jsem měl sněhové řetězy,zřejmě mi je tam dal Charlie.
Sedl jsem si do auta a pustil jsem si naplno topení a za rachotu svého náklaďáčku jsem se vydal do školy.

1.hodina biologie
Bella Cullenová už seděla na svém místě,když jsem přišel do třídy první co mě na ní zaujalo byla změna jejich očí pokud si pamatují minule měla oči černé a teď jsou zlatavě hnědý.
,,Ahoj já jsem Bella Cullenová minule jsem se zapomněla představit." řekla Bella nádherně zvonivým hlasem až jsem nadskočil.
,,Ahoj já jsem Edward Swan." řekl jsem nejistě.
A tím naše konverzace skočila ,protože do třídy vešel pan Hutten.

Přestávka
Uviděl jsem Bellu na chodbě a tak jsem se rozhodl jít se jí zeptat jestli nosí čočky.
,,Ahoj Bello,ty nosíš čočky?"
,,Ne proč?"
,,Protože teď máš oči zlatavě hnědý a předtím byli černý."
,,No to ten..čau."
A zmizela..

Oběd
Vůbec jsem neměl hlad a tak jsem si vzal jen jablko a pozoroval jsem Cullenovi všichni se smáli a vypadali jako lidi ,ale pořád jsem v nich viděl něco co mi říkalo,že nejsou lidi.
Před všemi leželi táci s jídlem ,ale nikdo nejedl,koukali se do prázdna ,ale jakoby viděli něco jiného než ostatní.
Pak se Rosalii zvedla a všichni odešli já tam ještě chvíli zůstal a dělal ,že poslouchám Jessicu ,ale myšlenkama jsem byl u Belly.
,,No já půjdu." řekla Jessica.
,,Čau." odpověděl jsem.
Když už se jídelna skoro vylidnila rozhodl jsem se už taky jít.


Stmívání -naopakKde žijí příběhy. Začni objevovat