Nakládal jsem své zavazadla do auta a loučil se s teplem ,protože se stěhuju do Forks ke svému otci Charliemu ,nestěhuji se tam dobrovolně ,ale proto,že Phil matčin přítel často cestuje a matka chce cestovat s ním a viděl jsem jak je tu semnou nešťastná.
A tak odjíždím do nejchladnějšího místa na zemi do Forks.Počet obyvatel 500.,,Edwarde nemusíš to dělat" opakovala mi matka.
,,Ale já chci mami" opakoval jsem dokola tu lež ,které jsem začínal pomalu věřit i já do Forks jsem nechtěl miluji slunce,moře a né déšť a zimu.
A tak jsem nasedl do auta a Phil se rozjel směrem k letišti.
Poletím 3 hodiny z Las Vegas do Forksu sbohem Phoenixu,sbohem teplo.
Když jsem doletěl do Forks přivítal mě déšť a zima.
Charlie na mě čekal před letištěm v policejním autě,Charlie Swan je ředitelem policejní stanice ve Forksu.
Takže pro mě přijel ve svém autě s majáčky.S Charliem jsem prohodil jen pár vět o počasí a dál jsme jeli v tichu nevadilo mi to ,alespoň jsem mohl o všem přemýšlet.
Zrovna jsem usínal ,když jsme zastavili před domem,vůbec se nezměnil od té doby co jsme se s mámou přestěhovali,vytáhl jsem kufr a vešel do domu.
Všechno bylo tam kde jsem si to pamatoval na stěně stále viseli obrazy ze svatby.
Charlie mi ukázal ať jdu za ním a vedl mě navrch po schodech do mého pokoje.
Hmmm...nic se nezměnilo jen dětskou postýlku vystřídala postel a přibyl tu počítač a mám tu vlastní koupelnu ,alespoň se o ni nemusím dělit s Charliem,,No nic nechám tě ať si vybalíš" řekl Charlie a odešel.
Jedna věc co je na Charliem dobrá nezavazí.Sedl jsem si na postel a pustil si svou oblíbenou písničku.
Druhý den
,,Edwarde vstávej" volal na mě Charlie zespodu
Došel jsem dolů ,ale Charlieho jsem neviděl ,ale venku jsem uslyšel nějaké hlasy a tak jsem se viděl tam.
,,Dobré ráno Ede" pozdravil mě Charlie.
Vedle Charlieho seděl na vozíčku nějaký chlap s kloboukem a vedle něj stál vysoký kluk asi o dva roky starší než já.
,,Edwarde tohle je Billy a Jacob" představil je Charlie.
,,Ahoj Ede asi už si mě nepamatuješ jako malý jsme spolu vařily z bláta" řekl Jacob
,,Naposledy tu byl ,když mu bylo pět" podotkl Charlie.
Pak jsem se zahleděl za sebe a uviděl jsem tam červený poměrně dost staré auto.
,,Čí je to auto?" zeptal jsem se Charlieho.
,,Tvoje jako dárek na uvítanou" řekl Charlie.
A Jacob mi ukázal ať jdu za ním k autu.
,,Tak nasedni a já ti řeknu co a jak" řekl Jacob a sedl si na místo spolujezdce.
,,Dobře" řekl jsem a sedl jsem si na místo řidiče.
V autě šel cítit tabák smíchaný s vůní mentolu.
,,Tady je řadící páka vlevo je brzda a vpravo plyn" ukazoval mi Jacob.
,,Můžu zkusit nastartovat?" zeptal jsem se opatrně.
,,Jasně" řekl Jacob.
Zkusil jsem to ,ale hned to zdechlo.
,,Zkus to ještě někdy to blbne"
A podruhé už to naskočilo a kolem nás se ozval ohlušující zvuk motoru náklaďáku.
,,Nechceš jezdit do školy semnou?"
,,Promiň Edwarde,ale chodím do školy v rezervaci."
,,Aha škoda bylo by fajn někoho znat." řekl jsem zklamaně.