Vallomás

105 11 0
                                    

 Reggel elég későn felkeltem. Anne ébresztett fel. Rohadt gyorsan öltöztem fel. A hajamat nem is tudtam kifésülni. Szerencsére a suli gyalog is csak 10 perc séta így befutottam. Matekkal kezdtem. Beértem nagy nehezen. Annyira lihegtem, hogy nem is kaptam levegőt.

- Késet Andrea. - jelentette ki Mrs. Biers.

- Elnézést. - motyogtam és leültem Cali mellé. Calum mögöttünk ült, mellette Luke. Valaki megböki a hátam, ezért megfordulok. Calum adott a kezembe egy levelet.

Szünetben beszéljünk! L

Hátra nézek Luke-ra és odasúgtam neki, hogy " Jó! "

- Mrs. Hale kérlek szépen, ha késik akkor lehetőleg ne beszélgessen. - mordult rám Mrs. Biers.

- Elnézést - mondtam.

- Ezt már hallottuk. - jelentette ki flegmán és hátra fordult én meg pofákat vágtam. Cali rám nézett és elkezdek röhögni rajtam. Ami miatt a tanár kiküldte őt a teremből. Egyedül maradtam. Ez az! Kicsöngettek. Kirobbantam a teremből. Az ajtónál Luke-t vártam.

- Milyen órád lesz? -kérdeztem.

- Spanyol. - felelte. - Neked?

- Nekem is.

- Ki mellet ülsz? - nézett rám.

- Nem ül mellettem senki. Oda ülhetsz ha akarsz.

- Jól van. - mondta.

- És miről akartál beszélni? - kérdeztem.

- Ja igen, hogy... - kezdte, de egy alsós lány odajött hozzánk.

- Szia... Van valakid? Mert én nagyon szívesen járnék veled. Helyes vagy. Ugye ő nem a barátnőd! - mutat rám a lány. Luke rám mosolyog. Utána a lányra.

- Szia. Nincs senkim. Nem járhatsz velem, mert túl öreg vagyok hozzád! Keress mást. Na szia. - rendezte le a lányt Luke. A lány megsértődött és a nevetgélő barátnőihez sietett. Na szépen vagyunk itt. Megjött egy jó pali a gimibe s már jönnek ezerrel a lányok.

- Na, mit akartál mondani Luke? - kérdeztem.

- Ja, igen nem tudom. - röhögte el magát. Na ennek a fiúnak is hosszú a memóriája. Becsöngettek. Bementünk spanyolra leghátra leültünk. Én szokás szerint rajzolgattam. Luke kivette a kezemből a rajzot. A rajzon egy farkas volt. Luke meglepődött.

- Nagyon szépen rajzolsz! - dicsért meg.

- Köszönöm, de visszaadod? - tettem fel a kérdést. Visszaadta. Kicsöngettek. Vége lett az összes órának. Luke haza kísért. A kapu előtt megálltunk.

- Köszi, hogy haza kísértél. - mosolyogtam.

- Nincs mit. - mondta. - hát akkor szia. - adod egy puszit az arcomra. Ahogy hozzám ért megrázott. Mintha áramhoz értem volna. Elszédültem.

- Jól vagy? - aggódott Luke.

- Igen. Szerintem túl élem. - mondtam és hirtelen kettőt láttam a fiúból. Azután minden elsötétült előttem.

Arra eszméltem, hogy nem otthon vagyok. Akkor még is hol? Felálltam az ágyról. Körül néztem Luke ott feküdt az egyik szobában. Nem volt rajta póló. A teste kidolgozott volt. Tele tetoválásokkal. De nem akármilyen tetoválásokkal hanem rúnákkal volt tele rajzolva a mellkasa és ha jól látom a háta. Felébredt. Két kék szemét kinyitotta. Észrevette, hogy őt nézem.

- Ohh.. Szia Andy! - köszönt és egyből keresett egy felsőt.

- Szia mi történt, hogy nem vittél haza? - kérdeztem. Luke sokáig gondolkodott, hogy mit mondjon, de végül  megszólalt.

- Azért, mert elájultál és nem tudtam, hogy mit csináljak. Hagyjalak ott a földön. Beviszlek, de akkor a szüleid azt hiszik, hogy megrontottalak. Így magamhoz vittelek. - mondta. - de mindjárt viszlek haza oké?

- Jó. - bólintottam. 1 teljes órát beszélgettünk. Nagyon élveztem minden percét. Luke ránézett az órájára.

- Induljunk. - mondta. Lekonyult a szám. Nem akartam, hogy vége legyen ennek a napnak. Luke kocsijába beültem. Ohh... De jó meleg volt bent. 20 perc alatt otthon is voltam. Katie-k nagyon nagy örömmel láttak meg engem, mert azt hitték, hogy elraboltak engem.  Leszidást is kaptam bőven... Sértődötten felmegyek a szobámba és magamban duzzogok. Nem soká megnyugodtam. Elmentem megfürödni, utána lefeküdtem aludni. Gondolkoztam, és gondolkoztam. Rá jöttem valamire. Többet érzek a Luke iránt amennyit kéne. Felhívom Cali-t az éjszaka közepén, mert nem tudtam aludni.

- Szerelemes vagyok Luke-ba ! - vallottam be.

- Értem és ezért ébresztettél fel az éjszaka közepén? - kérdezte flegmán és letette. Köszi Cali. Vissza feküdtem, mert nem tudtam semmit csinálni, és elaludtam. 

Tökéletlen Tökéletes l.r.h ( félbe hagyott )Donde viven las historias. Descúbrelo ahora