6.kapitola - Nový byt

158 17 15
                                    

Ahoj! Už měsíc nevyšla kapitola a já se moc moc omlouvám. Dívala jsem se na nový seriál a úplně jsem na všechno ostatní zapomněla. (Byl to The Flash neznáte někdo? ♥) Pořád se nám v příběhu nic neděje, ale velmi brzy se to změní! Děkuji za hlasy! 

 „Takže rande?" zeptá se Kate.

Pokrčím rameny a napiju se kafe. „Jo, asi no... nevím."

Přivře oči. „Ty z toho nemáš dobrý pocit?"

„Ne, nemám. Ba naopak něco z něho cítím. Zlo a temnotu, ale nechová se tak," povzdechnu si.

Chápavě se na mě podívá. „Už jsi využila tu svoji dovednost? Na něj?"

Zakroutím hlavou a James se zasměje. „Jo, na tu jsem málem zapomněl, pořád nechápu, jak to děláš!"

Vzpomenu si, když jsem to na ně použila poprvé, jednu dobu mě pořád chtěli obelstít, ale já je dokázala vždy prokouknout, nic mi neutajili.

„Jak to vlastně funguje? Nikdy jsi nám to neřekla," nakloní se ke mně Katie.

Pokrčím rameny. „Dokážu vypozorovat, jak se chováš při lhaní. Ošiješ se, zorničky se ti maličko zúží, tepna se malinko zvětší, jelikož se ti nepatrně zvýší tep, promneš si ruce, hlas změní barvu... Co já vím, je toho hodně."

„Proč jsi nešla k polici?"

Pokrčím rameny. „Nelákalo mě to, navíc jsem to neuměla ovládat, pokud někdo říkal, co si myslí, usuzovala jsem, že lže, ale nebyla to pravda, neuměla jsem to Vypnout neustále jsem všechny pozorovala a soustředila se na jejich výkyvy nálad a tak. Teď by mi to snad ani nevadilo a klidně bych tam šla, ale už je pozdě."

„Myslím, že bys to měla zkusit! Pracovat pro policii, to bylo super, ne?"

„Byla bys v nebezpečí," zamračí se Katie.

„Mohla bych zachraňovat životy. Už jsem o tom dřív přemýšlela," přiznám se. „ Katie, Jamesi, já jsem přemýšlela, že to zkusím. Chci zkusit znovu boxovat, naučit se bojovat, zachraňovat životy."

„Elis..." povzdechne si Katie. Nenechám jí domluvit.

„Já vím, bylo to moje přání, ale nechci vás vystavovat nebezpečí... Tak či tak, se chci naučit bojovat, už kvůli tomu, co se mi děje teď. Chci se umět bránit. Jamesi?" otočím se na něj.

„Pro tebe cokoliv," usměje se.

„Ráda bych s tebou cvičila, ale raději bych cvičila s Henrym. Ten mě nikdy nešetřil."

„Není problém, zavolám mu a domluvíte se, ano?"

„Děkuju," usměju se na něj. „Jednu věc bychom měli a teď, co s Harrym?"

Díváme se bezradně na sebe. „Co kdyby sis ho proklepla?" navrhne Katie.

„Jedna moje část si přeje, aby to myslel vážně, jako rande. Byl na mě tak milý! Jenže ta druhá část mi říká, že mu nemůžu věřit, že patří mezi NĚ, že dělá něco, s čím nechci být spojena."

„Musíš ho proklepnout. Uvidíš, co se z něho vyklube," navrhne James.

Podíváme se na sebe a přikývneme.

•••••••••••

„Doufám, že máš ráda Itálii a italské jídlo," usměje se na mě Harry, když mi otevírá dveře do italské restaurace.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 16, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Moje Mafiánská LáskaKde žijí příběhy. Začni objevovat