4

148 8 0
                                    

"Scott, Scott!„ ozval sa hlas Stilesa, ktorý začal bežať za Scottom.

"Čo sa deje Stiles?„ nadvihne jedno obočie a zosadne zo svojej motorky a prilbu chytí do rúk.

"Al, Al..„ vraví udychčane.

"Vykokci sa už Stiles. Nemáme čas, máme predsa hodinu." povie a začne kráčať vpred.

Stiles zostane stáť a sleduje ho. "Allison žije...„ pozrie do zeme a následne na Scotta.

"Čože?! Strieľaš si zo mňa, že?„ spýta sa ho a podíde ku nemu. Dotkne sa jeho ramena. "Neklam.„

"V tomto ti neklamem, Scott. Sám som do nej narazil..„ povie a sleduje jeho reakciu.

"Kde je teraz?„ spýta sa ho a obzerá sa na všetky možné strany.

"V učebni. Mám hodinu..„ povie a mierne sa pousmeje.

"Biológiu?„ vzdychne a pretočí očami, pričom začne kráčať ku svojej skrinke.

"Áno.„ vzdychne a otvorí svoju skrinku, vytiahne si z nej zošit a písacie potreby, pozrie na Scotta a čaká na neho.

Prilbu položí do skrinky a vytiahne si z nej všetky potrebné veci. "Už idem..„ vzdychne a začne kráčať do učebne, pričom sleduje Stilesa. "Ale ona zomrela, nie?„

"Inak by nežila..„ vôjde do triedy a všimne si sediať v strednej rade Emily. Nakráča si to za ňu, kde si aj sadne a neustále na ňu hľadí.

Scott sa podoprie rukou o stenu, aby nespadol. Ústa má otvorené dokorán a nevie ako reagovať. Iba na ňu hladí, až sa spamätá a nasmeruje si to vpred. Sadne si vedľa Stilesa a sleduje Emily.

"Kto mal pravdu?„ zaškerí sa Stiles a hľadí na hodinky.

"Ty.„ zamrmle Scott a hľadí na Emily.

Ja sa iba obzerám a nevnímam okolie, až kým ma všetko prestane zabávať. Otočím sa za seba a pozriem na chlapca s čiernymi vlasmi a sledujem ho. "Uhm, príde učiteľ alebo učiteľka?„ spýtam sa ho milo.

"Asi už nie..„ pozrie na hodinky. "Nie, už nie..„ pousmeje sa.

"Ďakujem!„ usmejem sa na neho a pozriem na Scotta. Pousmejem sa a otočím sa. Zdvihnem sa, pričom ma niekto zachytí.

"Kde ideš?„ spýta sa ma Stiles.

"Prevetrať si hlavu a i tak tu nie je učiteľ..„ poviem a pozriem na jeho ruku. "Pustíš ma?„

"Prepáč, nemám ísť s tebou?„ spýta sa a sleduje ju, pričom si nevšíma Scotta, ako ho prebodáva pohľadom.

"Nie netreba.„ poviem a schmatnem svoje veci, odbehnem von.

Scott so Stilesom tiež vstanú, ale oni nemajú také šťastie ako Emily. Do triedy vôjde učiteľ a oni si sadnú. Začnú zažívať tú najnudnejšiu hodinu na celom svete..

ArgentKde žijí příběhy. Začni objevovat