5ο Κεφάλαιο

346 45 1
                                    

Οι εβδομάδες περνούσαν και όλα κυλούσαν ήρεμα. Νομίζω και πως ο Liu έκανε μερικούς φίλους. Όλα ήταν φυσιολογικά και τίποτα δε συνέβαινε.
Μια μέρα τότε ο Liu ήρθε και μου είπε για τον Jeff.

"Συγνώμη..Το όνομα σου είναι Jane έτσι δεν είναι?"

Γύρισα και είδα ότι ήταν o Liu.
"Ναι εγώ είμαι!Εσύ δεν είσαι ο Liu?ο αδερφός του Jeff?

"Εμ...ναι " Ένιωθε λίγο άβολα, το ίδιο και εγώ. "Κοίτα οι γονείς μου, μου είπαν ότι ο Jeff βγάζει τις γάζες του σε λίγο καιρό οπότε να περιμένεις τηλεφώνημα για να σας καλέσουμε για δείπνο."

"Εντάξει τότε, σε ευχαριστώ.!"του είπα.

Ήταν έτοιμος να γυρίσει, όταν του είπα:

"Εϊ, άκου αυτό που έκανες για τον Jeff.....αξίζεις τον σεβασμό όλων μας."

"Ευχαριστώ. Άκουσα ότι προσπάθησες να βοηθήσεις τον αδερφό μου με έναν πυροσβεστήρα. Αυτό ήταν πολύ γαμάτο."

"Ναι?Λοιπόν σε ευχαριστώ. Τα λέμε τότε."

"Ναι, τα λέμε!"

Τον έβλεπα να περπατάει και να φεύγει όταν άκουσα μια φωνή δίπλα μου.

"Απατάς το αγόρι σου έτσι δεν είναι?"

"Τι στο διάολο?!"Γύρισα και είδα τη Marcy.

"Και με τον ίδιο του τον αδερφό?"

"Σκάσε!"της φώναξα τότε γύρισα το κεφάλι μου για να σιγουρευτώ ότι ο Liu δεν με άκουσε. Δεν με άκουσε.

"Ας πάμε στη τάξη" μουρμούρισα.

Δύο μέρες πέρασαν μέχρι που χτύπησε το τηλέφωνο. Η μητέρα μου το σήκωσε.
Μετά από λίγο το έκλεισε και μου είπε αυτό:

"Ο Jeff βγαίνει από το νοσοκομείο σήμερα Jane."

Την κοίταξα και της είπα.
"Αυτό είναι τέλειο"

"Φαίνεται πως θα έχουμε αυτό το δωρεάν γεύμα σε λίγες μέρες." χαμογέλασε.

Λίγες ώρες πέρασαν και άκουσα ένα αυτοκίνητο κοίταξα έξω και είδα το αμάξι της οικογένειας του Jeff έξω από το σπίτι του.

"Ο Jeff είναι σπίτι."σκέφτηκα.
Είπα να κοιτάξω από το παράθυρο γιατί ήμουν περίεργη να τον δω πως είναι.
Ωχ θεέ μου πόσο λάθος ήμουν.

Πρώτα βγήκε η μητέρα του, μετά ο πατέρας του και ο Liu.
Αλλά δεν περίμενα να δω έτσι τον Jeff, είχε μακριά μαύρα μαλλιά μέχρι τους ώμους, λευκό δέρμα και αυτό το χαμόγελο......με το ίδιο χαμόγελο που ήρθε στη τάξη αφού χτύπησε τον Randy και τη παρέα του.

Jane the Killer (Ελληνικά)Where stories live. Discover now