Καθώς οι γονείς μου με πήγαιναν σχολείο, μου ζήτησαν να μην ξαναμιλήσω στον Jeff, εγώ συμφώνησα χωρίς κανένα δισταγμό.
Το πρώτο καιρό ήμουν στο μάθημα Εικαστικών οπότε δεν έβλεπα τον Jeff μέχρι το τέλος του σχολείου.
Ακόμα θυμάμαι τα χρώματα στις ζωγραφιές μου αν προσπαθήσω αρκετά να θυμηθώ.
Τώρα πια το μόνο χρώμα που βλέπω είναι το γκρι, πιστεύω ότι αυτό είναι το τίμημα όταν κάποιος χάνει την αθωότητά του.Δεν μπορούσα να δω τον Jeff μέχρι τα τελευταία μαθήματα της ημέρας.
Αλλά όταν τον έβλεπα φαινόταν....χαρούμενος .
Η πρώτη μου σκέψη ήταν ότι προσποιείται για να μην καταλάβουν τα παιδιά το έγκλημα που διέπραξε.
Αλλά στ ' αλήθεια περνούσε πολύ καλά.
Και δεν ήταν επειδή ερχόταν στο σχολείο..... θα μπορούσα να το πω αυτό.
Το χαμόγελο που είχε ήταν σαδιστικό.
Ήταν το χαμόγελο ενός τρελού.
Μόλις χτύπησε το κουδούνι βγήκα έξω από τη τάξη όσο πιο γρήγορα μπορούσα.
Κανείς δεν ήξερε τι ήταν ο Jeff εκτός από εμένα. Ήταν ένα τέρας!Η επόμενη μέρα φάνηκε χωρίς κανένα ατύχημα, αλλά η αστυνομία φάνηκε μπροστά από το σπίτι του Jeff.
"Φαίνεται ότι σε έπιασαν" σκέφτηκα.
Κανένας δε θα μπορούσε να γλυτώσει από κάτι σαν και αυτό (Ξέρετε με τους γείτονές να παρακολοθούν και τους πάντες).
Αλλά έκανα λάθος με αυτόν που συνέλαβαν.
Αντί η αστυνομία να έρθει έξω με τον Jeff όπως περίμενα, βγήκαν έξω με τον αδερφό του, τον Liu.Καθώς σκεφτόμουν ότι ο Jeff θα κατηγορούσε τον αδερφό του, αντί γιαυτό ο Jeff φώναζε "Liu πες τους, πες τους ότι εγώ το έκανα!!"
Ήμουν ικανή να τους ακούσω γιατί αυτή τη φορά η μπροστινή πόρτα του σπιτιού μου ήταν ανοιχτή.Δεν άκουσα τι απάντηση έδωσε ο Liu στο Jeff, αλλά φαινόταν πως δεν ήταν η απάντηση που ήθελε να ακούσει ο Jeff.
Καθώς η αστυνομία έφυγε με τον Liu, ο Jeff και η μητέρα του έμειναν να κοιτάνε στην είσοδο της πόρτας, όταν αυτή μπήκε μέσα και άφησε μόνο του το Jeff στην είσοδο, ο Jeff φαινόταν σαν να έλεγε κάτι, άλλα φαινόταν καθαρά πως έκλαιγε.Ούτως ή άλλως ποιος θα άντεχε κάτι τέτοιο.
Την επόμενη μέρα ιστορίες άρχισαν να δημιουργούνται για το τι είχε γίνει με την παρέα του Randy και του Liu.
Βέβαια όλοι φοβόντουσαν να πούνε ότι ο Randy έφαγε ξύλο από ένα τυχαίο παιδάκι.
Αφού επιβεβαίωσαν ότι ο Randy θα λείπει για μερικές μέρες, σκέφτηκαν να το εκμεταλλευτούν και να το απολαύσουν όσο μπορούσαν, πολλές βλακείες άρχισαν να ακούγονται."Άκουσα ότι ο Liu έκοψε το χέρι του Keith"
"Και εγώ άκουσα ότι ο Liu έριξε τέτοια μπουνιά στον Troy που του βγήκε αίμα από το στόμα"
"Αυτό δεν είναι τίποτα.!Άκουσα ότι έριξε στον Randy τέτοια μπουνιά
που το πίσω μέρος από το κεφάλι του βγήκε από τη μύτη." κτλ. κτλ. κτλ.Προσωπικά δεν ήθελα να έχω σχέση ούτε με το Jeff ούτε τον αδερφό του, αλλά έδειχνε τόσο μόνος και τόσο ανχομένος που έπρεπε να κάνω κάτι.
Τότε του έγραψα ένα γράμμα που έγραφε ότι θα υπερασπιζόμουν τον Liu θα έλεγα την αλήθεια στη δίκη του και ότι είχε μια φίλη που τον υποστηρίζει σε αυτό το μέρος.
Άφησα το γράμμα πάνω στο θρανίο του με ένα "J" επάνω πριν αρχίσει το μάθημα και έφυγα από τη τάξη.
CZYTASZ
Jane the Killer (Ελληνικά)
LosoweΤο πραγματικό μου όνομα είναι Jane Arkensaw γνωστή και ως Jane the Killer είναι η ιστορία μου για το πως γνώρισα τον Jeff (Jeff the killer), γιατί έχω μεταμορφωθεί σε αυτό το τέρας και γιατί θέλω να τον σκοτώσω.