Μόλις άκουσα ότι μία καινούργια οικογένεια θα μετακομίσει ακριβώς απέναντι από εμάς δεν εντυπωσιάστικα, ούτως ή άλλως ήταν μια καλή και ήσυχη γειτονιά και το σπίτι ήταν πολύ φθηνό αν σκεφτήτε σε πόσο καλή κατάσταση βρισκόταν.
Νομίζω ότι ήμουν 13 ή 14 χρονών όταν όλα άρχισαν να κατά στρέφονται.Ποτέ δε μίλησα στο Jeff από την ώρα που μετακόμισε...για να πω την αλήθεια δεν του μίλησα ποτέ μέχρι εκείνη τη νύχτα...αλλά είναι πολύ νωρίς να σας πω γιαυτό τώρα.
Η πρώτη μου εντύπωση για τον Jeff ήταν ότι φαινόταν ένα πολύ καλό παιδί, με καλούς βαθμούς, σπάνια έμπλεκε σε μπελάδες και θα ήταν από τα καλύτερα παιδιά αν σου ανοιγόταν.Από την άλλη ο αδερφός του ο Liu φαινόταν σαν να βάζει πάνω από όλα την οικογένεια, το κατάλαβα από όταν τον είδα μια μέρα να περπατάει με τον Jeff.
Ήταν βέβαια μια πολύ χαζή σκέψη εκείνο τον καιρό και σε εκείνη τι στιγμή που βρισκόμουν, γιατί είχα αργήσει για το σχολείο...Εγώ που ποτέ δεν αργούσα σε τίποτα. Ειδικά στο σχολείο!!Δεν εντυπωσιάστικα όταν είδα τον Randy και του φίλους του πάνω στα χαζά skateboard τους να κατευθύνονται πάνω στο Jeff και στον Liu.
Ο Randy ήταν ένας που το έπαιζε μάγκας και όλο τα έβαζε με μικρότερους από αυτόν.Αυτός ήταν και ο λόγος που οι γονείς μου με πήγαιναν με το αμάξι και δε με άφηναν με το λεωφορείο όπως πήγαιναν υπόλοιποι. Όταν κάποια παιδιά είχαν τα λεφτά για το μεσημεριανό ο Randy και τα τσιράκια του, τους τα έπαιρναν σαν "φόρους" όπως θα έλεγε και αυτός.
Όλοι ξέραμε ότι η παρέα του είχε μαχαίρια και μας απειλούσε ότι θα τα χρησιμοποιούσε πάνω μας αν δεν του δίναμε τα λεφτά γιαυτό και κανένα παιδί δεν τολμούσε να το πει στους γονείς του. Εκτός από εκείνη την ημέρα που τα καινούργια παιδιά άρχιζαν να απειλούνται από τον Randy σαν και τους υπόλοιπους από εμάς.
Όταν είδα τον Randy να τους μιλάει γύρισα το κεφάλι.
Ξέρω ότι ήταν εγωιστικό αλλά είχα καλύτερα πράγματα να κάνω από το να δω και άλλα παιδιά να χάνουν τα λεφτά τους εξαιτίας του Randy.
Όμως η περιέργεια με νίκησε και γύρισα να κοιτάξω..ότι είδα με άφησε άφωνη...ο Jeff ήταν πεσμένος κάτω και ο Randy φαινόταν πως είχε πάρει αυτό που ήθελε..Ξαφνικά ο Jeff σηκώθηκε..Τι κάνεις;;κάτσε κάτω!! σκέφτηκα, "Μην είσαι χαζός"!!!
Τότε ο Jeff χτύπησε με μια γροθιά τον Randy και του έσπασε το σαγόνι..
"Θεέ μου" είπα από μέσα μου και μετά φώναξα,
"Είσαι Βλάκας;;;"Οι γονείς μου κατέβηκαν γρήγορα τις σκάλες και με ρώτησαν "τι έγινε" μόλις κοίταξαν έξω από το παράθυρο ο Jeff είχε ήδη μαχαιρώσει τον κοκαλιάρη τύπο που έπεσε κάτω ουρλιάζοντας... νομίζω ότι τον λέγανε Keith, ο Troy είχε πέσει με ένα απλό σπρώξιμο μόνο.
Αφού ο Jeff και ο Liu έμεναν ακριβώς απέναντι από εμάς και αφού το σπίτι μας είχε τεράστιες τζαμαρίες να κοιτάν προς το δρόμο είδαμε τα πάντα, εγώ τουλάχιστον γιατί οι γονείς μου ήρθαν μετά το γεγονός ότι ο Randy πήρε το πορτοφόλι του Jeff και δεν ήξεραν όλη την αλήθεια.Ήταν πολύ περίεργο να βλέπω τον Jeff να παλεύει.
Φαινόταν σαν να το απολάμβανε πάρα πολύ.
Ένιωσα ένα χτύπο στη κοιλιά μου σαν να συνέβαινε κάτι που δεν θα έπρεπε, από το βλέμμα του Liu κατάλαβα ότι ο Jeff δεν έμπλεκε πολύ συχνά σε καυγάδες. Το επόμενο πράγμα που θυμάμαι είναι ότι άκουσα σειρήνες, τα καινούργια παιδιά άρχισαν να τρέχουν.
Οι αστυνομικοί μαζί με τον οδηγό του σχολικού λεωφορείου πήγανε για να βοηθήσουν τα "θύματα"."Ξέρετε για το ξύλο που έφαγαν"
ESTÁS LEYENDO
Jane the Killer (Ελληνικά)
De TodoΤο πραγματικό μου όνομα είναι Jane Arkensaw γνωστή και ως Jane the Killer είναι η ιστορία μου για το πως γνώρισα τον Jeff (Jeff the killer), γιατί έχω μεταμορφωθεί σε αυτό το τέρας και γιατί θέλω να τον σκοτώσω.