Dimineaţa de după party e de obicei cea mai obositoare, dar nu şi in cazul nostru. E duminica! Suntem adolescenti. :)))
Prima care s-a trezit a fost Bia. A facut cafea pentru toată lumea, apoi a trecut pe la uşile camerelor si a bătut destul de tare. Când m-am trezit Tom mă cuprindea ca pe un urs d-ăla mare. I-am îndepărtat mâna de pe soldurile mele şi am coborât până afara sa iau o gură de aer. M-am plimbat puţin pe marginea piscinei şi am văzut ţigările lui Tom pe un sezlong. Cred ca a mai coborât azi noapte.
M-am întins după pachet si am luat una. Ce s-ar putea întâmpla? Am aprins-o şi am început să trag fum din ea.
Mi-am ridicat privirea si l-am văzut pe Tom luandu-mi ţigara din gură.
Tom: Ce ma fac eu cu tine?
Eu: Nu am sa fumez aşa de des.. parcă nici n-aş face-o.
Tom: Bine.. pentru azi ti-ai facut porţia, da?
Eu: Bine.. hai să mancam.Am intrat in bucătărie şi am simţit miros de cafea. Mi-am scos o ceaşcă şi mi-am turnat jumătate.
Bia: E bună?
Eu: Foarte buna!
Bia: Tu de când fumezi?
Eu: Nu de mult timp. De ce?
Bia: Am întrebat.
Deea: In seara asta unde mergem?
Eu: In club.. zic si eu.
Tom: Sună bine.
John: Mda. Si acum ce facem?
Lavy: păi eu zic sa luam mic dejunul aici si prânzul şi după plecam spre case.
Mary: Sună convenabil
Medina: Neaţa tuturor. Ce faceţi? Noi: Bine.
Mary: Diseara in club da?
Medina: Mbine. Ce avem de mâncare?
Eu: Păi eu zic cât timp noi fetele pregătim câte ceva si facem curat aici, băieţii să facă curat pe afara şi să aşeze masa.
Tom: Bun. Hai afară băieţi!Între timp ce băieţii strângeau dozele de bere si de suc si celelalte, eu cu Bia si Lavy făceam: clătite cu unt şi mure, omlete cu carne si cascaval şi pâine prăjită cu unt și gem de măceşe. Mary, Deea si Medina faceau paturile si curat prin living. Cam in jumătate de oră totul era terminat şi noi ne-am aşezat la masă.
Seby: Mor de foame!
Tom: Şi eu!
John: Ce bine miroase mâncarea!Dupa ce am mâncat tot si am strâns ne-am adunat pe şezlonguri şi vorbeam diverse. Eu cu fetele vorbeam de băieţi şi de machiaje si băieţii vorbeau de fotbal si de fete. La un moment dat am tras putin cu urechea.
Seby: Şi tu o placi pe Chloe?
Tom: Normal.. e diferită şi foarte frumoasă şi..
John: Si de ce nu sunteti împreună?
Tom: Nu sunt foarte sigur.. adică ne placem mult dar vreau să mai văd câte ceva. Dacă in seara asta stă numai cu noi si nu se uită după alţi băieţi atunci.. cred că o voi întreba.
Seby: Aşa să faci frate.
John: Va stă bine împreună..
Seby: Exact.M-am întors la fete si am inceput să râd.
Lavy:Ce ai patit?
Eu: Nimic de ce?
Mary: Razi
Bia: Hai spune-ne !!
Eu: Bine. Am tras cu urechea la băieţi.
Tom: Ce ai făcut?
Eu: Nimic!
Tom: Vino încoace!
Eu: Nu!Si alerg şi sar in piscină, iar Tom după mine. Ma prinde de şolduri şi ma ridică la suprafaţă apoi eu il imbratisez.
Tom: Mai exact ce ai auzit?
Eu: Ceva cu un club.. n-am prea înţeles.
Tom: Sigur?
Eu: Sigur.Am ieşit din piscina şi mi-am înfăşurat un prosop in jurul corpului.
Lavy: Deci il placi.
Eu: Mda..
Medina: Il iubesti!
Eu: Mda.. .
Deea: Si cum e?
Eu: Ce sa fie ce?
Mary: Îndrăgostită.
Eu: fain
Deea: Atât?
Eu: Super.. adică nu pot descrie in cuvinte.. mna. Il iubesc!
Lavy: Oopa.
Eu: Bine, gata. E deja 2, ar trebui sa ne apucăm de strâns bagaje şi să mergem acasă.
Mary: Ai dreptate.Am urcat in camera si mi-am pus tot in troler după care am coborât şi am pus totul in maşini. Am închis totul si am urcat in maşini si am plecat. Erau 2 masini in rând. In masina lui Tom sunt eu, normal că Tom, Arthur, Mary şi Medina. In maşina lui Deea sunt John, Lavy şi Seby. Tot drumul am ascultat muzică şi am vorbit si am râs.
Eu: Cu ce va îmbrăcaţi diseara la club?
Medina: Cred ca in pantaloni scurţi cu in top ceva.
Bia: Si eu la fel. Mă mai gândesc. Tu?
Eu: Nu ştiu.. poate o rochie.
Tom: Am ajuns. Va ajut cu bagajul fetele?
Medina: Eu pot să il duc singură. Mersi oricum.
Eu: Tom?
Tom: Am înţeles.
Bia: Tom?
Tom: Bine, gata. Am înţeles.
Eu: Dar cum incapem toţi in lift?
Medina: Hai ca mă duc eu mai întâi şi după voi. Ne vedem diseară, pa.
Noi: PaaPână a coborât liftul înapoi noi ne-am aşezat pe bagaje. Când am ajuns la etajul 4 am intrat cu toţii la mine şi ne-am uitat la un film cam o oră.
Bia: Eu plec. Trebuie să ma pregătesc. Chloe, vorbim mai târziu, da?
Eu: Bine. Paa.
Bia: Paa.
.
Tom: Cât e ceasul?
Eu: 5, de ce?
Tom: La cât ne vedem?
Eu: La 8.
Tom: Mi-e somn.
Eu: Si mie imi este..
Tom: Atunci te las să te odihnesti..
Eu: Tom?
Tom: Da?
Eu: Pa. :))
Tom: Ok, paa
Eu: Tom!!!!
Tom: Da?
Eu: Mi-e.. ruşine să zic
Tom: Ce?
Eu: Vrei să.. dormi cu mine? Si aşa de mâine cam asta vei face.
Tom: Bine. Eu ma duc să imi aduc nişte schimburi cat timp tu te schimbi. Ok?
Eu: OkMi-am luat repede pijamalele pe mine si m-am dus in bucătărie să mănânc câte ceva.
Tom: Am ajuns.
Eu: Sunt in bucătărie.
Tom: Ce faci aici?
Eu: Ma uit pe geam nu vezi?
Tom: Mbine. Hai la somn.
Eu: Hai.Ne-am pus amândoi in pat şi ne-am mai uitat la televizor si am adormit, cel puţin eu.
CITEȘTI
Don't Forget Me
Teen FictionChloe Queen O fata de numai 17 ani ce are o viaţa potrivită, lipsită de griji, cu o cariera in foto modeling. Crede ca totul va continua aşa, până ce-l întâlneşte pe Tom. . . Oare vor fi ei împreună? Vor putea trece peste toate?