Capitolul 19

23 2 0
                                    

Dimineaţă ne-am trezit super devreme din cauza zgomotului insuportabil de maşini. M-am ridicat şi l-am pupat pe Tom, apoi am plecat acasă. Stând şi jucându-mă cu Bijou cineva intră in casă.

Eu: Cine e?
X: Chloe?
Eu: Da.
C: Sunt eu, Cati. Vreau să imi cer scuze pentru ce am făcut.. vroiam să îţi zic cã Tom nu e aşa cum pare ..
Eu: Cati.. nu.
C: Ce nu?
Eu: Pleacă..
C: Ştiu că e greşit, dar n-am unde să stau. N-am ce să fac. Mi-am pierdut casa. Te rog Chloe.. îţi plătesc chiria, te rog.
Eu: De ce te-aş ajuta? Tu aproape m-ai omorât.
C: Cred că şi tu ai fi făcut la fel, nu?
Eu: Nici chiar..
C: Faza e că părinţii mei nu vor să mai audă de mine. Am fost cu un băiat şi am rămas însărcinată. Nu am decât 5 săptămâni de sarcină..
Eu: Cati.. dar n-am ştiut. Si dacă esti gravidă atunci de ce il mai vrei pe Tom?
C: El e un băiat serios. Mi se pare cel mai potrivit in rol de tată.. dar eu l-am iubit ca pe o oarbă..
Eu: Şi cine e băiatul?..
C: E Tom. Dar el nu vrea sa mai audă de mine. Are ochi numai pentru tine..
Eu: Cati, n-am ştiut. Normal că poti rămâne.
C: Mersi mult. Nu ştii cât de mult am nevoie de un acoperiş asupra capului acum.
Eu: Şi unde îţi sunt bagajele?
C: Nu am decât un troler mic..
Eu: Şi unde e?
C: Pe hol.
Eu: Ţi-l aduc acum. Ţi-e foame?
C: Mda.. şi eu unde voi dormi?
Eu: Lângă baie este o camera mică in care am un pat si un dulap. Mergi si despacheteaza-ti.
C: Îţi rămân datoare!

După ce am mâncat am mers in cameră la mine şi ne-am jucat cu Bijou.

După ce am mâncat am mers in cameră la mine şi ne-am jucat cu Bijou

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

C: Ştii?.. adică eu..sunt alergica la pisici..
Eu: Şi ce insinuezi?
C: Nu poţi sa o dai, te rog?
Eu: Nu. Poţi sta in casa mea, dar pe Bijou n-o dau.
C: Ok.. sunt cam obosită deci voi merge să mă culc. *ma pupă pe obraz* mersi Chloe.
Eu: N-ai pentru ce.

După ce intră in camera ei, eu ma duc să mă încalt şi ies din casă. Cobor scările şi ajung la etajul 4. Bat cu pumnul in uşă la Tom şi dau de un Tom la bustul gol într-o pereche de pantaloni scurţi.

T: Ce ai păţit iubito?
Eu: Pot intra?
T: Sigur. Vrei să dormi la mine?
Eu: Tom..
.
.
T: Gata, imi zici ce s-a întâmplat? Eu: Ai lăsat-o pe Cati însărcinată şi mai vrei să mă protejezi de ea?!
T: Dar.. de unde? De unde ştii?
Eu: Dacă vrei să ştii săraca fata stă acum sus la mine şi doarme. Am primit-o, ceea ce tu nu ai făcut.
T: Chloe! Nu vreau să fiu tatăl unui copil pe care nu-l iubesc şi soţul unsi femei pe care o urăsc!
Eu: Tom! Lasă-mă! S-au întâmplat prea multe intr-un timp scurt. Vreau doar ca fata sau băiatul lui Cati să fie fericit/ă. Mă înţelegi? Nu vreau ca toată viaţa să mă gândesc că am distrus o familie si cel mai important viaţa unui copil. *zic cu lacrimi in ochi*
T: Chloe, scumpo. Nu tu ai distrus viaţa cuiva, ci eu. Şi e alegerea mea.
Eu: Nu Tom.
T: Nu ce?
Eu: Vreau să nu.. să nu.. să rămânem prieteni. Tu ai grija de Cati şi copil, bine? *şi râd ca să par fericită desi imi vine să mor*
T: Sigur îţi doreşti asta?
Eu: Sunt foarte sigură.
T: Atunci prieteni..
Eu: Mda..
T: Vrei o limonadă?
Eu: Sigur, mersi.

Ne-am pus pe canapeaua din living şi am început sa povestim şi să râdem. Într-un târziu am plecat acasă unde am găsit-o pe Cati stand la tv.

Eu: De ce nu dormi?
C: M-am trezit sirnu ştiam unde eşti. Am văzut că ti-ai lăsat şi telefonul acasă.
Eu: Da.
C: Unde ai fost?
Eu: La Lavy, de ce?
C: Am crezut ca ai fost la Tom.
Eu: A.. nu, doamne..
C: Ok. Hai să ne culcăm.
Eu: Noapte bună!

Don't Forget Me Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum