După 2 luni
Azi este aşa zisa nunta. Nu mai pot face nimic. Sunt fata de onoare care ţine trena. Ce mi-aş putea dori mai mult? Acum mergem la cununia civilă, după trebuie sa mergem la mireasă acasă sa o "gătim". Sincer, mi-aş dori ca ea sa fiarbă într-o oală.
Între timp mi-am pierdut toate prietenele mai puţin Mary. Din cauza unui băiat pe care nu il placeam, ele credeau ca ma folosesc ca sa ies cu el. Când de fapt mie inima încă imi aparţinea lui Tom. Ma bucur că cu ajutorul lui Mary am aflat ca oricum mai tine la mine. :))
Cati a rămas aceeaşi. Peste o lună două va naste si totul va fi perfect. Eu cel puţin cred ca nu e însărcinată. Pentru un bebe are burta cam mica. O dată când eram la cofetaria mică pe care am deschis-o nu de mult timp, Tom mi-a zis că n-a văzut-o niciodată fără bluza.
Ceremonia începe aşa că ma aşez in primul rând si îmi netezesc rochia bordo din dantela. Nu m-am îmbrăcat sofisticat pentru ca nu avea rost.
P: Caterina Dolgoruki, il iei de soţ pe Tom Hanks?
C: Da!
P: Tom Hanks, o iei de soţie pe Caterina Dolgoruki?
T: ... da..
P: Dacă nimeni nu se opune acestei căsătorii, atunci vă..
Eu: Stop!
C: Chloe! Ce-i cu tine? Lasa-ma sa ma mărit. Nu eşti fericită pentru mine?
Eu: mă opun acestei căsătorii.
C: De ce?
Eu: Ridicaţi rochia
C: Ai înnebunit?
Eu: Hai, hai lasă rusinea că toţi bărbaţii de aici te-au văzut.
Tom: Chloe, ce încerci sa faci?
Eu: Să-ţi demonstrez că blonda asta spalacita nu.ti poartă plodul.
Mama lui Cati: Cum îndrăzneşte să spui aşa ceva?!Mă duc in fata preotului si a tuturor si ii desfac rochia lui Cati. De pe burta ei cade o jumătate de minge de handbal prinsă cu scoci si umplută cu vată.
T: Cum ai putut?
C: Tom, eu nu..
T: Imi pare rău, dar rup logodna.
C: Cum? Tom! Tom! Nu pleca! Mă iubeşti!
T: Dacă ştiam cu adevărat că nu te iubesc atunci nu o lăsam pe Chloe sa aibă grijă de tine.Eu m-am dat câţiva paşi in spate, dar in clipa următoare am simţit o mână in jurul taliei si una care mă ridică de sub genunchi, dar si un miros atât de familiar. Tom.
M-a scos din biserică in stil mireasă, iar fanfara a început sa cânte crezând ca iese cu mireasa. M-a dus până la limuzina parcată si a desfacut o şampanie pe care a turnat-o in două pahare.
T: Pentru tine si pentru faptul ca m-ai scutit de Cati.
Eu: Dar.. Acum ce o sa faci? Trebuie sa o dai afara pe Cati din apartament. Si ea nu are unde sa stea.
T: Hoteluri sunt peste tot aşa că nu imi bat capul.
Eu: Unde mergem?
T: La bloc. Ma ajuţi sa ii dau bagajele si hainele afară?
Eu: Cu cea mai mare plăcere.
CITEȘTI
Don't Forget Me
Fiksi RemajaChloe Queen O fata de numai 17 ani ce are o viaţa potrivită, lipsită de griji, cu o cariera in foto modeling. Crede ca totul va continua aşa, până ce-l întâlneşte pe Tom. . . Oare vor fi ei împreună? Vor putea trece peste toate?