MASKELİ CANAVAR !

58 18 1
                                    

Ayak izleri ikiye ayrılıyordu. Bizde bu yüzden ikiye ayrıldık. Ben ve Aybüke, İbrahim de öbür ayak izini takip etmeye başladı. Ben ve Aybüke gittikte gittik ve yolun sonunda bir perde vardı. Perdeyi açtık. Ve biz aniden Aybüke'yle çığlık atmaya başladık.
Aaaaaaa....
Birde karşımızda ne görelim. Maske takmış bir adam yada adamım kendi yüzü öyle biz adamdan kaçmaya başladık. Ve o maske takmış adam bizim peşimizden takip etmeye başladı. Ve bizde Aybüke'yle koşarken bir plan kurduk ve planınızı uygulamak için ayrıldık. Bu sırada maskeli yaratığın kafası karıştı. Bizde bu fırsattan yararlanarak. Planınızı uygulamaya koyulduk. Aybüke halat buldu bende yere bir bubi tuzağı hazırladım( bubi tuzağı hazırlamayı geçen sene gittiğim yaz kampında öğrenmiştim). Ve hemen maskeli canavarı tuzağa kadar koşturduk. Maskeli canavar bu tuzağa yakalandı. Biz hemen maskeli canavarı kaçmasın diye bağladık. Maskeli canavar kaçmak için çırpınıyordu ama başaramıyorum. Biz bu sırada İbrahim'i unuttuk, ona maskeli canavarı bulduğumuzu söylemek için birimiz onu aramak için gitti. İbrahim'i bulmak için Aybüke gitti ve onu bulup benim yanıma geldiler. Maskeli canavarın maskeli mi yoksa bu maske gibi birşey onun yüzümü diye öğrenecektik tam ben maskeli canavarın yüzünü açacakken lunaparkta ki elektrik gitti...

Benim Günlüğüm Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin