-Acum e mai bine, spuse Adam în timp ce ieşea din baie.Éra îmbrãcat lejer cu un tricou albastru, blugi şi o geacã de piele. -Deci unde mã duci ?
Mã apucã de mânã ,intrarãm în maşinã , apoi conduse încet încet pânã la pãdure.
Acolo Adam pregãtise un mic-de-jun romantic nu mai pentru noi doi.
Apoi se ridicã şi plecã .
Dupã 5 minute primesc un mesaj de la el:
Vântoare de comori
Primul indiciu ,,The First Date"
Flash:
M-a plimbam pe malul Senei la apus ,cãlãtoriile de afaceri au fost meru plictisitoare. Dar aceasta de la Paris éra altfel.
Deodatã m-am ciocnit de cineva.
-Hei ai grijã!!
-Adam? Ce cauţi aici? Parcã trebuia sã ne întâlnim la turnul Eiffel?
-Pai e ora 5 .
-Ups.
Endflash
Dar nu éra niciun râu aici , doar o cale feratã şi pe lâgã ea un şir de petale, tipic Adam.Dintr-o datã o dubiţã neagrã îmi blocheazã calea . Încerc sã fug, dar trei bãrbaţi se iau dupã mine.,,Adam unde eşti. Şirul de petale". Urmãresc şirul pânã intrã în pãdure . Alerg în zig-zag ca sã-mi pierdã urma, dar cu cât alerg mai mult mã rãtãcesc şi eu.
Deodatã cineva mã prinde de mânã şi mã trage spre el.
-Stai cuminte Pãpuşã dacã nu vrei sã pãţeşti ceva!
Strig dupã ajutor şi încerc sã sval , dar reuşesc altceva decât sã cad jos şi îmi scrântesc mâna. Deaodatã apare Adam care îi dã un pumn agresorului şi mã ia în braţe.
-Ai pãţit ceva? Te doare ceva?
-Mã doare mâna.
Má dus repede la spital, apoi ma adus acasã.
CITEȘTI
Povestea unui ,,ÎNGERG"- Eva
Romance,,Uneori mi-aş dori ca viaţa mea sã fie ca norii roz de la amurg...roz..." - Eva Smith ,,Ochii ei sunt ca douã safire albastre " - Adam Parker ,, Iartă-mă !! Nu pot trai fară tine " - James Mcyntre