Din perpectiva ei
Au trecut 2 săptămâni de când am ieşit din spital.Doctorul mi-a spus că am şanse să mă recuperez.Uneori mi-aş dori ca viaţa mea să fie roz ca norii la apus.Alteori când sunt înconjurată de prieteni simt nevoia să fiu singură.Doar o singură persoana sa apropiat de sufletul meu...Numele lui este James... Verişorul Sarei venit din America de nord mi-a furat inima. Acum mă pregătesc să petrecem împreună ziua mea de naştere. Vor veni Sara , James, John, Anna, Katrina, Kira şi Bruce.
- Eva au sosit prieteni tăi! Spus e tata.
-Bine va-m găsit domnule Smith, Bună ziua doamna Smith, replică James.
-James!!! Spun eu şi îi sar în braţe.
-La mulți ani!!!!
-Ho !!! Uşor un cor e mai delicat.
Povestire la persoana a iii
În timp ce Eva sărbătoarea cu prieteni săi , Adam se uita la pozele cu ei doi . ,, Uneori pot fi un mare dobitoc" gândi el ,, Eva tot ce aveam mai scump e acum departe. Scarlet nu are nimic bun în ea în afară de râsul ei aşa de cristalin. Tot nu îmi vine să cred că ma înşelat cu cel mai bun prieten al meu James. Eva nici nu ştie ce om josnic iubeşte acum. James nu e decât un player foarte bun actor. Sora mea Jessica ar trăi şi acum dacă nu ar fi el ..."
James Mcyntre fiul renumitului om de afaceri Jones Mcyntre a ucis-o acum 2 ani pe Jessica Parker. Acum noua lui ţintă este Eva . Oare vor reuşi Eva şi Adam să fie din nou împreună sau Scarlet va interveni între ei? Oare Eva va avea aceeași soartă ca şi Jessica? Va descoperi ea la timp cine este omul de lângă ea sau va trece cu vederea pentru că-l iubeşte? Îş va recăpăta memoria ?
😋😋😋
Puteti afla totul doar urmărind cartea ,, Povestea unui înger- Eva"
CITEȘTI
Povestea unui ,,ÎNGERG"- Eva
Romance,,Uneori mi-aş dori ca viaţa mea sã fie ca norii roz de la amurg...roz..." - Eva Smith ,,Ochii ei sunt ca douã safire albastre " - Adam Parker ,, Iartă-mă !! Nu pot trai fară tine " - James Mcyntre