"Senide öldürecekler!"

105 7 0
                                    

"Bak Lily...."
"Ne Lily ne! Simdi kimi öldürüceksin?! Simdi kimin hayatını mahvediceksin!!! Sen niye geldin ki bu okula! O bebekleri koyarak cok guzel bisey mi yaptıgını sanıyosun!"
"Bak Lily! Bana bu sekilde bagıramazsın! Bastan siz kabul ettiniz benimle olmayi. Bunlarin olacagını nerden bilirdim! Ashley icin cok uzgunum ama onu ben ÖLDÜRMEDİM!"

Arkamı döndüğümde karşımda Frank ile karşılaştım
"Evet Frank seni dinliyorum. Sende bağır bana! Bikerecikte beni dinleseniz hak vereceksiniz! Hadi bagır!"
Frank cevap vermemisti. Thomas yanıma geldi.
"Sevgilim oldugu icin demiyorum ama kızın ustune bu kadar yuklenmenize izin veremem. Bence Catherin e degilde yatağın içinde kıkır gülen Jennifer e sorun!"
Thomas nasıl farketti bilmiyorum ama gercektende Jennifer gülüyordu. Thomas bunu dedikten sonra ise kahkahalar atmaya basladı. Ve Jennifer
"Cehennemde onu yalnız bırakmıycaklar. Hahahahha"
Lily nefret bakıslarıyla
"Ne diyosun sen! Pislik"
Dedi ve Jenniferin üstüne atladı. Onu boğuyordu. Hemen ayırmak için kosa kosa yanına gittim.
"Lily dur yapma!"
"Öldürücem bu serefsizi!"
"Lily katilmi olmayı dusunuyorsun. Bırak gülsün. İntikamımızı baska sekilde alalım birak"
Dedim ve sonunda bıraktı ve boynuma sarıldı. Omzuma düsen göz yaşlarını hissedebiliyordum adeta. Kaptırdım bende ağlamaya.
" Özür dilerim Catherin..."
"Unuttum bile."

Jennifer öksürükler içinde kalmıstı. Frank
"Hadi cikalim"
Diyince Jennifere karsi son sözüm
"GEBER!"
Oldu...
Kafeye indik. Frank ben Lily Ve Thomas... Bir sandalye bostu. Ashleyin sandalyesi.... Lily nin gözleri dolmaya baslayınca sandalyeyi aldım baska masaya koydum. Ve Lily nin yanına oturdum. Ardından kapı açıldı. Yeni biri gelmisti. Thomas kosa kosa yanına gitti. Neden gittiğine anlam verememistim. İkiside birbirine cok benziyorlardı. Sonra bana seslenerek
"Hey Catherin,Lily,Frank! Gelsenize!"
Yanlarına gittik
"Tanıstırıyım.ikizim Tom."
"İkizin mi? Aaa merhaba Tom"dedim saskınlıkla.
"Bu sevgilim Catherin. Bahsetmistim ya sana."
Thomas öyle diyince utanmistim biraz. Lily e dondugumde yuzunde bir mutluluk bir heyecann....
"Ah merhaba Tom. Ben Lily. Sık goruselim olurmu?"
Birden Tomunda gözleri parlamıstı.
"Tabiki Lily. Tanistigima memnun oldum"
"İstersen odana kadar eslik ediyim sonrada okulu gezelim olur mu?"
"Olur. Buyuk bir keyifle..."
Anlamsiz bir sekilde ikisi gittiler. Thomas
" daha kardesime bile sarilamadan goturdu cocugu"
"Hahaha. Ben biseyler seziyorum ama..."
Thomas buyuk bir keyifle gulumsedi
"Hadi bakalım"
Frank
"Siz takılın ben biraz dinlenicem"
Thomas
"Uzme kardesim kendini."
Frank kafa sallayarak gitti.
Bizde Thomas ile el ele tutusup gezmeye basladık. Hannah yı gordum. Bana donup
"Bak Catherin konusabiliyorum artik."
Gozlerimi devirerek
"Hmm sevindim"
"Hahahahah"
"Ne oldu komik olan bisey mi var Hannah?"
"Hicc oylesine guldum. Neyse tekrar gorusmek dilegiyle..."
Dedi ve yanımızdan ayrıldı. Aklım hâlâ Lily deydi. Ne yapiyorlardı acaba. Tom... Tom cok yakışıklıydı. Sarışın. Kaslı... Aynı Thomas gibiydi. Lily ile cok yakısacaklardi.

Hava kararmaya basladı. Thomas ile vedalasıp odaya cıktım. Lily elbiseler deniyirdu.
"Ne oldu Lily? Ne bu mutluluk?"
"Yarın derse girecegim icin cok mutluyum"
"Ha? Ders mi? Bence bunun bir sebebi var? Yoksaa..."
"Seyyy. Ben galiba Toma asık oldum."
"Biliyordum..."
O anda kapı aniden tıkırdadı. Tıkırtılar gittikçe çoğalıyordu. Resmen biri yumrukla vuruyordu. Lily ile ben çok korkmuştuk. Birbirimize sarıldık. Birden lamba sallanmaya basladi. Dolaptaki hersey kendiliğinden hızlıca yere düşmeye başladı. Deprem oluyordu sanki. Işık yanıp sönmeye basladı. Telefonumdan Thomas ı arayacaktım. Şok oldum. Şarjım 73 ken ani bir hızla sıfıra indi ve kapanmıştı. Çok korkuyordum. Burdan çıkmak istiyordum. Sonra yatağın sallandığını farkettim. Lily e iyimisin diye soracaktım soluma döndüm. Gözbebekleri buyumus kapkara;bana sırıtıyordu. Avazım çıktığı kadar bağırdım. Ve o arada uyandım.

Lily yanımdaydı. Hersey normaldi.
"Ne oldu Catherin? İyimisin. Konusuyoduk aniden uyuya kaldın."
"Çok kötü bir kabus gördüm sanırım. Ama kabus gibi değildi...."
Derken kapı çaldı. Kapıya hızlıca vuruyordu. Kalbim hızla atmaya başladı taki Thomas kızlar açın ben geldim diyene kadar...
Kapıyı açtım. Thomasa neden geldiğini sordum.
"Catherin. Yarın sınav var. Defterin tamsa verirmisin diye sorucaktım."
Yarın sınav vardı. Tamamen unutmuştum.
"Toma söyle oda gelsin.. Biz de daha çalışmadık".
Derken Lily atladı
"Evet evet oda gelsin!...".
Thomas tamam doyerek çıktı 10 dk sonra ikiside geldiler. Kitaplarimi testlerimi herseyimi çıkardım. Çalışmaya başladık. O ruyanin hâlâ etkisinde kalmıstım. Kendimi derse veremiyordum. Thomas
"Canım iyimisin? Neyin var?"
"Yaa.... Bir kabus gordum az önce çok kötüydü"
"Ah Catherin. Adi üstünde bir kabustu. Hadi derse ver kendini"

O arada yine kapı çalındı. Ruyamda gördüğüm gibi yumruklarla vuruyordu.
Ve arkasinda bir ses
"Yardım ett. Senide öldürmeye gelecekler!!!!"
Yerimden doğruldum.

Ardından kapının altından kanlar gelmeye başladı....

Gizemli OkulHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin