Mektubu açıp okumaya başladım..
"Merhaba kızım. Sen bu mektubu okuduğunda ben hayatta olmayacağım. Biliyorum bana bu mektubun sonunda çok kızacaksın.ama herseyi öğrenmenin vakti geldi.
Öncelikle şunu belirtmek istiyorum ki sen evlatlıksın. Bir zamanlar benim en iyi bir arkadaşım vardı. İki tane kızı vardı. Birinin adı Angela idi. Angela kardeşinden 3 yas büyüktü. Anne ve babası en çok kardeşine ilgi gösteriyordu. Angela da cok kıskanıyordu. Bir gün Angela kardeşini bayıltıp benim yanıma götürdü ve bana benim bakmam gerektiğini söyledi. Neden demeye kalmadan koşar adımlarla oradan uzaklaştı. Ertesi gün babası yani arkadasım yanıma geldi. Çocuğum kayıp dedi ağlayarak. Tabi benimde içim yandı o arada. Söylemek istedim ve anlattım herşeyi. Sinirlenerek hızlı adımlarla eve gitti ve bende arkasından gidiyordum. Angelayı görünce hızlı bir tokat attı ve Angela orada bayıldı. Apar topar hastaneye kaldırdık. Ve kuşpalazı hastalığının olduğunu ve 2 gün içerisinde öleceğini söyledi. Arkadaşım bunu duyunca yıkıldı tabi. Arkadaşımın karısı bunu duyunca kalp krizi geçirdi ve oracıkta öldü. Babası Angelayı ölmeden önce şuan okuduğun okula bıraktı ve Angelada orada öldü. Ve kardesini bana emanet etti. Ve o kardeş SEN din Catherin. Sen Angela'nın Kardeşisin.
Özür dilerim Catherin. Çok özür dilerim.
Rahmetli Baban..."
O an da gözlerimden yaş akmaya başladı. Benim gerçek annem ve babam ölmüstü. Angela ise benden intikam almaya çalışıyordu. O bebekler ise benim bebeklerimdi. Angela bir ruhtu ve benimde ruhumu ele geçirmeye çalışıyordu. Bu mektubu okurken arkamdan kahkaha sesi geldi ve arkama döndüm. Angela elinde bıçak bana bakarak sırıtıyordu.
Ve Bıçağı karnıma sapladı ve oracıkta can vermiştim.
Suan ben bir ruhum ve siz bir ruhun günlüğünü okuyorsunuz.
Siz bunları okurken ben arkanızdan size bakıp gülüyorum..
Beni görmek istiyorsan arkana dönebilirsin......
!Son!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Okul
HorrorBu hikaye yatılı okulda geçmektedir. Ruh alemleri,maceralar,hayaletler ve daha bir çok olağanüstü yaratıklar yer almaktadır. Okumaktan hiç bıkmayacağınız bir hikaye... İYİ OKUMALAR :)