Dış kapının açılma sesi geldiğinde oturduğum koltuktan kalkıp esnedikten sonra ayağıma ev uglarımı giydim. Saate baktığımda 12:15 olduğunu gördüm. Ne ara bu kadar geç olmuştu. Koridora çıktığımda annemle babam montlarını çıkarıyorlardı. Annem arkasını döndüğünde beni gördü .
"naber" dedi gülümseyerek.
" iyi senden "dedim ben de onun gibi gülümseyerek . Ne ara birleştirdiğini bilmediğim Kollarımı serbest bıraktım.
" İyi sayılır Ama çok yorgunum" dedi. Gerçekten gözleri neredeyse kapanacaktı . Çok çalışıyorlardı.
" neyse beni boşver yeni Okulu'nda ilk Günün nasıl geçti ?" demesiyle beraber gün boyu biriktirdiğim siniri bir kahkaha ile ortaya attım .
" harikaydı " dedim ve tekrar güldüm.
" Senin adına çok sevindim bunları daha sonra konuşuruz şimdi uyumam gerek" dediğinde onu başımla onayladım .Babam da bana iyi geceler dedikten sonra üst kattaki odasına çıktı.
Az önce çıktığım kapıdan tekrar girdim uykum vardı. Televizyonu kumandasından kapattıktan sonra odama doğru gitmeye başladım. Merdivenleri ağır adımlarla çıktım. Birazdan koridora yığılıp kalacaktım. Odama gidip kapımı kapattım. Gelişigüzel yatağa atladığımda sırtım acıyınca kısık bir şekilde inledim.
Her hareketim ofsayttı ya.
Bacaklarımın bir kısmı yataktan sarkmış , kollarım tepemde birleşmiş, ayağımda uglarım üzerimde kot pantolonumla olmamı umursamadan adeta uyumak için savaş veren gözlerimi kapattım . Yarın okulun olmasını ve Çınar'ı göreceğimi düşünmemeye çalışarak uykuya daldım.
*************************
Biyoloji dersinde hocanın anlattıklarına yüzümü buruşturdum. Bunlar nasıl saçma konulardı ya.
" evet gençler bu canlılarda açık dolaşım vardır , derileri nemli ve parlaktır . " banane diyerek zıplamak istedim .
ba-na- ne
hoca anlatmaya devam ederken başımı camdan dışarı çevirdim. Bir grup kız voleybol oynuyordu. Kızlardan birisi smaç bastığında yüzündeki ifadeye güldüm. Acaba smaç basarken bende mi böyle görünüyordum.
Evet voleybol oynuyordum.
Eski okulumda okul takımındaydım. 3 hafta sonra okullar arası turnuvalar başlayacaktı ve biz çok çalışıyorduk.
Tabii ben okulumu değiştirinceye kadar.
Hiçbirine haber vermemiştim. Dün akşam eski okulumdan Simge beni arayıp Temelli mi yoksa geçici olarak mı gittiğimi sordu . Ben Temelli olduğunu söyleyince biraz üzüldü. O da okul takımındaydı .Simge'ye hocanın benim yerime kime aldığını sorduğumda Hande'yi aldığını söyledi. Resmen sinirden kudurmuştum. Hande Tuna'yı seviyordu ve onu elde etmek için her şeyi yapıyordu. Tuna ile çıktığımızı bile bile ona yavşamaktan geri durmuyordu . Yedekler arasındayken maçlara girmek için can atıyordu.
Çünkü Tuna'nın maçlara geldiğini biliyordu Ve ona bacak şov yapmaya çalışıyordu . Onu defalarca uyarmama rağmen Tuna'dan uzak durmuyordu ve şimdi Tuna tamamen ona kalmıştı , iyice kuduracaktı. O okula geri dönmem lazımdı.Çalan zil düşüncelerimi bölmemi sağladı . Öğle arasında 45 dakika boyunca sınıfta duramayacağım için bahçeye çıkmaya karar verdim. Telefonumu elime alıp okuldan çıktım. bahçeye çıktığımda boş olan banklardan birine oturdum . Çınar ve tayfası ortalıklarda görünmüyordu. Sabah ilk 2 derse girip sonra gitmişlerdi . Telefonumu karıştırmaya başladım. Instagram'a girdiğimde 53 yeni takip isteği olduğunu gördüm , hiçbirisine geri takip yapmadan anasayfaya girdim . Birkaç fotoğraf beğendim sonra kendi sayfama girip Koşuyolu Koleji yazısını kaldırdım. Tam o sırada ayak ucuma düşen ve patlayan balonla birlikte çığlık attım. Patlayan balondan bacaklarıma yeşil bir sıvı sıçramıştı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
B.A.L.
Teen FictionHerşey iki okulun kavgasıyla başlamıştı. Atakol-Koşuyolu Kolejleri Kim bilebilirdi ki en nefret ettiği insana aşık olabileceğini. ********* "Biz diye birşey olamaz."diye bağırdım karşımda durmuş bos bos bana bakan Çınar'a. " Çünkü ben şımarığım." b...