Sabah yine lanet olası alarmın sesiyle uyanmıştım..
''Ahh kahrolası.'' deyip kalktım yataktan. Okul başlıyordu. 3 ay ne ara bitmişti yahu?
Okul üniformalarımı aradım her yerde. Okulun adı geçen sohbeti değiştiriyordum hemen. Hiçbir şeyi hazırlamamıştım bile.Sonra buldum ve giydim. Saçlarımı da taramam gerekti. Off.
Saçlarımı taradıktan sonra hazırdım. Çantamı kontrol etmeyi düşünmemiştim bile. Zaten sıkıntılı gidiyordum,kafam matematik sınavlarında olduğu gibi boştu.
Yollar bir türlü bitmedi. Uzadıkça uzadı.. Sonunda okul göründü.
''Merhaba lanet olası. 3 ay sonra görüşmek nasıl bir şey?'' dedim. Hayatımdaki en güzel şeyle orada karşılaşacağımı bilmeden.
Birkaç dakika sonra sınıftaydım.Herkes konuşuyordu. Ben ise salak gibi bakınıyordum sadece. Düşünüyordum. Sonra öğretmen girdi içeri. Kimse ayağı kalkmadı.
''Öhöm öhöm!''
Kimsenin umrunda değildi.
''Öhööööööööööm öhöm öhöömm!''
Hocaya seslendim.
''Hocam siz çok hastasınız isterseniz eve gidin biz işleriz dersimizi.''
Sınıftaki herkes kahkalar atarak gülmeye başladı. Ben de gülüyordum. Hoca hiç bozuntuya vermemeye çalıştı. Gözlüğünü düzelterek ''Bugün sınıfa yeni bir arkadaşınızın geleceğini söylemek istiyorum.'' dedi.
Hiçbirimiz sallamadık.
''Kendisi bu lisenin sahibinin çocuğu.'' dedi. Belli ki ona özel ilgi göstermemizi isteyecekti. Gene sallamadık.
Devam ediyordu .
''Yani..''
Söze atladım.
''Yani ona ayrıcalıklı davranacağız onunla arkadaş olacağız onu üzmeyeceğiz falan filan işte hocam.''
Herkes ''Aynen.'' dedi. Birkaç arkadaşla el çakıştık. Hoca
''Jennifer! Çok küstahsın!'' dedi.
''Teveccühünüz.'' dedim. Bu sefer sınıf anıra anıra gülüyordu.
Tam bu sırada bir çocuk girdi içeri. Oh may gat. Böyle bir çocuk filmlerde bile görmemiştim! O kadar yakışıklıydı ki! Hoca ''İşte yeni öğrencimiz. Buyrun Justin bey..''
Justin denilen yakışıklı nereye oturacağına karar vermekte zorlanmayacaktı. Çünkü yanı boş bir tek ben vardım. Ama Justin yanıma oturmadı. ''Ben geliyorum bekleyin.'' dedi. Yan sınıftan bir sıra aldı ve bizi sıkıştırarak onu koydu sonrada oturdu.
Çok bozulmuştum. Oysa ki ben onu sevmiştim. Hani ''ilk görüşte aşk'' derler ya ondan işte.
''Herkes Justin'e merhaba desin.'' dedi hoca.
Kimse tınlamadı. Ben titrek bir sesle ''Merhaba Jus..'' diyordum ki Justin lafımı kesti.
''Hadi şu lanet olası dersi bitirip lanet olası sınıftan çıkalım.''
Herkes ''Uuuuu!!'' dedi.