PART 10

942 26 25
                                    

Adam Justin'i kolundan tutmuş götürüyordu. Ben ise neler olduğunu bilmiyordum bile. Justin bana korku dolu gözlerle bakıyordu. 

''Tut elimi Jennifer!''

''Geliyorum!''

Adamın arkasından koşmaya başladım. Adam hızlanmaya başladı. Koşuşturuyorduk. Justin ise devamlı bana sesleniyordu.

En son adam Justin'e yumruk attı ve onu bayılttı.Çok sinirlendim. O kadar hızlı koştum ki adamı yakaladım. 

Ama adam benden kat kat iriydi. Yani yapabileceğim bir şey yoktu. Adam beni çiğ çiğ yerdi. Hem o güçle hem de göbeğe bakarsak.

Ama aşkın gücü işte.. Deliye dönmüştüm. Umrumda değildi. Adamla bakışmaya başladık.

''Hey! Neler oluyor! Onu nasıl böyle birden götürebilirsin! Ne hakla ve neden!''

''Hahaha küçük hanım tıslıyor. Bu işe bulaşmasan iyi edersin.''

Birkaç saniye sustuk.. Sonra ona kafa attım.

Burnu kanıyordu.. Belli ki çok acıyordu. Adam inlemeye başladı. Justin yere düştü. Adam burnunu tutuyordu. Bunu fırsat bilip Justin'i kucağıma alıp koşmaya başladım.

Ama çok ağırdı. Koşamıyordum resmen yürüyordum. 

Arkama baktım. Adam da koşmaya başlamıştı. Birkaç dakika sonra bana yetişiyordu. Olamaz!! 

Hızlandım,hızlandım ama sonunda pes ettim.

''Bunu halletmem gerekecek.''

Justin'i yumuşak bir yere koydum ve adamla dövüşmek için ona yaklaştım. Oysa ki dayak yiyeceğimi bende biliyordum.

Adamın münasip bir yerine tekmeyi bastım. Hassas yerlere vurmak her zaman için garantidir.Adam inlemeye başladı.  O sinirle nasıl geçirdiyse bana,olduğum yere yığıldım.

.

.

.

.

Uyandığımda başımda tanımadığım biri vardı. 

''Nerdeyim ben!''

''Sakin ol,hastanedesin. Yüzün gözün mosmor bir şekilde seni yolun kenarında buldum.Ama şimdi iyi olacaksın.''

Bu kimdi acaba? Ama iyi kalpli biri olmalıydı. 

''Beni buraya siz mi getirdiniz?''

''Evet.''

''Teşekkür ederim.''

''Yo.. Önemli değil.''

''Önemli önemli.''

Gülümsedi.. Çok tatlı gülüyordu. Off ne diyorum ben iyice salaklaştım.

''Ne zaman eve döneceğim.''

''Yavaş ol,çok kötü durumdasın.''

''Hayır değilim ben eve dönmek istiyorum.''

İçeri hemşire girdi.

''Jennifer hanım.Durumunuz çok kötü. Derinizin altında morluklar ve ezilmeler var. Ancak yarın taburcu olabilirsiniz.Bu arada bir ziyaretçiniz var ve adının Moli olduğunu söylüyor.''

Ben yerim bu hocayı. Ziyaretime de gelmiş. İçeri geldiğinde çok üzgündü. Yanıma gelip yanaklarımı okşadı.

''Ah Jennifer ne oldu sana böyle? Kim yaptı bunu!''

''Önemli değil..''

''Nasıl önemli değil! Baksana yüzün gözün mosmor.''

''Bende kimin yaptığını bilmiyorum.''

İkimizde odada bulunan çocuğa bakarak öksürdük.

''Ihım ıhım.''

Çocuk ne demeye çalıştığımızı anlamış olmalı ki odadan çıktı.

''Bana gerçekleri anlat Jennifer.''

''Tamam.. Çimlerde uzanıyorduk ki birden bir adam geldi ve Justin'i kolundan tuttu. Ona çapkın dedi gidiyoruz falan dedi ve sürüklemeye başladı. Justin bana bakarak bağırıyordu kurtar beni diye bende koştum.. Sonra adam Justin'i bayılttı ve ben iyice sinirlendim adama yetiştim sonra adamla laf dalaşından sonra burnunu kanattım ve Justin'i alarak koşmaya başladım.''

Çok hızlı konuşuyordum ve nefes alamıyordum. Hoca bunu farketmiş olmalı ki

''Jennifer,tatlım. Yavaş ol lütfen. Tane tane anlat ve biraz nefes al.''

''Tamam hocam.''

Derin bir nefes aldım.

''Sonra adam bana yetişiyordu bende anladım bu böyle olmayacaktı. Justin'i bıraktım bir köşeye adamın yanına gittim ve şeyine vurdum.''

''Ahah deli kız.Aşk neler yaptırıyor.''

''Sonra adam kızdı ve bana yumruk geçirdi sonra burdayım işte.''

''Hmm.. Peki Justin'e neden çapkın dedi acaba.''

''Hocam siz hala Justin'i seviyor musunuz?''

''Daha az bebeğim. Buna katlanabilirim inan. Sen onu daha çok hakediyorsun.''

''Sizi seviyorum hocam...''

''Bende seni Jennifer.''

Sonra göz kapaklarım birden kapanmaya başladı. Durdurmak istiyordum ama sanki artık benim emirlerime itaat etmiyorlardı .Kapandılar ve ben derin bir uykuya daldım..

Sabah uyandığımda başımda Justin vardı.

''Ahh bebeğim.''

''Justin!!''

Doya doya sarıldık. Yüzümü avuçlarının içine alarak konuşmaya başladı.

''Bebeğim o adam sana ne yapmış öyle.''

''Önemli değil.Senin için değer.''

''Ovv..''

Dudağıma bir öpücük kondurdu. Merakla sordum.

''Peki o adam senden ne istiyormuş.''

Tereddütle ''Hiçbirşey bebeğim.'' dedi.

''Söyle!'' diye üzerine gittim. Dayanamadı ve söyledi.

''Şey.. Şimdi uzun mesele o yüzden beni iyi dinle ve kulaklarını iyi aç.''

''Tamam.''

Dikkatle onu dinlemeye başladım.

''Şimdi ben sana başka kızlarla çıkıyormuş gibi şaka yapmak için kızlarla anlaştım. O Miranda işte sana güya odamda çıplak olduğunu söyleyecek olan kız varya.. O bana gerçekten aşık olmuş ve o gelende abisiymiş. Miranda abisine onunla yattığımı hamile olduğunu falan söylemiş.Sonra abisi o yüzden gelmiş işte. Abisine olanları anlatınca beni anladı. Sonra Miranda'yı karşımda dövdü. ''

Anlatmaya devam ederken onu dinliyordum......

DEVAMI +200 OKUNMA VE 5 VOTEDEN SONRA...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 09, 2013 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

NOTHING LIKE US.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin