Bununla oku : Justin Bieber - Nothing Like Us
Çok şaşırmıştık.Ağzımız açık bir şekilde olanları izliyorduk. Justin'e üzülmemiştik.Hak etmişti doğrusu.Öyle böyle okul bitti. Eve geldim. Hala şoku atlatamamıştım. Justin nasıl olur da beni aldatırdı. Çok sinirliydim. Karar verdim. Arayıp sövecektim!
Numarasını çevirdim. Çalıyordu.
''Alo?''
Sesini duyduğumda içim ürperdi.. Hala en ufak hücremi bile etkiliyordu o lanet olası fakat tapılacısa sesi <3
''Jennifer?''
Ah Jennifer diyişi yok mu? Jennifağ gibi bir edayla söyleyince de ayrı tatlı oluyordu.. Noluyo lan? Ben sövmeye aramadım mı! Tam sövecekken yine o ses..
''Justinnn,kimm şuu kııızz?''
''Boşver Miranda,önemsiz biri.''
Demek Miranda! Ahhanda!! İsmini buldum!! Ve.. Justin'in de ne mal olduğunu buldum.
önemsiz biri.önemsiz biri.önemsiz biri.önemsiz biri.önemsiz biri.önemsiz biri.önemsiz biri.önemsiz biri.önemsiz biri.önemsiz biri.
Demek ben onun için artık sadece önemsiz biri'nden ibarettim?
Lanet olsun ki sövemedim ona,sesini 1 saniye duysam nefretim yerini aşka bırakıyor.
Ağlıyorum.. İçimde bir tek dert kalmayana dek.. Gözyaşlarımla üzerimdeki ''Leke''lerimi silene dek..
Bir dakika abi? Ben onun k*çında bile değilsem neden her gün salak gibi ağlıyorum ki? İnadıya gülücem lan yüzüne. İnadına onunda benim k*çımda olmadığını göstericem ona. İyi rol yapamam ama ,deneyeceğim bunu.
Kalktım hemen ayağı. Ütüledim kıyafetlerimi. Astım. Ertesi gün yepyeni bir Jennifer görecekti :)
SABAH ALARMLA KALKTIM.
Nedense alabildiğine mutluydum bugün. Kalbime savaşımın ilk günüydü. Dün ütüleyip astığım kıyafetlerimi giydim.En güzel ayakkabılarımı da öyle. Rujumu da sürdüm.
Sen misin beni üzen? Verdim frikiği,sırf ona inadına. Gittim okula.
Jessica beni görür görmez açtı ağzını 10 karış.
''Buu neeee kııız!!''
''Ne bağrıyon pakize :D Yeni tarzım ''
''Pakize? Kızım sana noldu?''
''Off üzgünüm. Yok bişey. Özel mesele.''
''Hmm tamam.Bak sana ne diyeceğim.Şu Justin'e aşık oldum ben. Öyle böyle değil. Kimle çıktığı umrumda değil.''
Hassiktir.En iyi arkadaşım şimdi benlimle aynı kişiye aşıktı!!!