NOTHING LIKE US PART4

708 18 7
                                    

ŞU ŞARKIYI DİNLEYİN : EMBLEM3 CHLOE

''Alo Justin?''

''Alo.'' 

Arkadan titreme sesleri geliyordu.

''Hiç kimse.''

''Bana doğruyu söyle!!''

Arkadaki bir kızdı! Evet! Ve Justin'e sesleniyordu.

''Ayy aşkım kim o telefondaki geveze!! Bana örtünecek bir şey ver çırılçıplağım burada.''

Justin belli ki kızın böyle demesini beklemiyordu. Telefonu kapadı.

''Hadi bye .'' 

''Bay yavşak herif.''

Bunu yapmıştı. Beni aldatmıştı. Oysa daha çıkalı birkaç gün olmamıştı. Vay pislik vay. Ben sana yapacağımı bilmez miyim? Emin ol senden intikamım acı olacak.

Eve gider gitmez yatağıma yatıp uzun uzun ağladım. Justin ile öpüşmemizi hatırladım. Ona hala aşıktım. Lanet olsun ki hala aklımdan çıkmıyordu. Başka aklımdan çıkmayan şey ise o kızın sözleriydi. 

Bana örtünecek bir şey ver çırılçıplağım burada. Bana örtünecek bir şey ver çırılçıplağım burada.Bana örtünecek bir şey ver çırılçıplağım burada.Bana örtünecek bir şey ver çırılçıplağım burada.

Bu sefer daha kötü ağlamaya başladım. Sesim duyulmasın diye girdim yatağımın içine. Doya doya ağladım. Hocamı düşündüm bu sefer. Kahretsin.. Bu sefer daha kötü ağlıyordum. Hocama yaptıklarım gözümün önünden gitmiyordu. Belki affetmişti ama biliyorum ki ölene kadar unutmayacaktı ona yaşattıklarımı. Ya ne diyorum ben kadıncağız zaten gidici :'( Off bu üzüntü başıma vurdu beynime yankı etti.Orada zıbarmışım yatmışım uyuyakalmışım.

Ertesi gün alarmın zoonnkk zonnkk sesleriyle uyandım. Yımrıh attım alarma. Sustu. Oflaya puflaya kalktım. Bi düne bak,bi bugüne. Gene değiştim. Çabuk değişiyorum ben. Değişmemem gereken kişiler için.Dün katlayıp koymuştum kıyafetlerimi neyse ki. Buldum iki dakika geçirdim üzerime. Makyajsız maymun gibi gittim okula. 

BURADAN İTİBAREN MAYLİĞ-WRECKING BALL DİNLE.<3

Lanet olsun!! Neler oluyordu!! Sınıfa girdiğimde öğretmenimiz yoktu. Herkes ağlıyordu. Justin hariç. Onu boşver de,neden ağlıyorlardı. BİR DAKİKA!! Bİ.. Bİİ..... HOCA YOK!!!!!!!

Sınıfa girer girmez yere yığıldım. Anıra anıra ağlamaya başladım. Hocanın ağlayan suratı geldi önüme. Yaşlı gözleriyle bakıyordu bana. Yılların acısını yansıtmıştı yüzüne ve bir tokat gibi çarpmıştı benim yüzüme. Onunla dalga geçerken sadece gözlüğünü düzeltirdi. Başka bir şey yapmazdı. Değerini bilememişim. Kahretsin! Lanet olsun!!!

Ben yerde ağlarken yanıma bir kız geldi. Adı Jessie'ymiş. Çok tatlı bir kızdı. Beni teselli etti. 

''Lütfen ağlama. O sizin mutlu olmanızı isterdi.'' dedi. 

Bir dakika. Bu kız kimdi? Boşver.Beni teselli etmeyi başarmıştı ya o yeterdi bana. Yerime oturdum. Kız bana sordu.

''Yanına gelebilir miyim acaba?''

O sırada Justin konuya daldı.

''Hoop hoopp noluyoo?''

Dürtükledim Justin'i

''Yürü git başımdan!!'' dedim.

''Ne oldu şimdi ya?'' dedi.

''Elinin körü Justin. Rahat bırak beni.''

''İyi aman.''

''Gel Jessie gel.''

''Teşekkür ederim.''

''Hoşgeldin sınıfımıza.''

''Hoşbulduk teşekkürler.''

''Kendinden bahsetsene biraz?''

''Ben Jessie işte bu liseye yeni geldim hocanız benim şeyim olur..''

''Şeyin?''

''Annem..''

Gözleri dolmuştu. Onunla ilgili anılarını anlatıyordu. Birlikte ağlıyorduk şimdi.

''Bu arada şu Justin denen yakışıklı sevgilin mi?''

''Uzun mesele. Beni aldattı pislik.''

''Oha!''

''Tabi ya. Bak şimdi beni aldı bir yere götürdü sonra..''

''Devam et neler yaptınız bakayım uuu :D ''

''Fesat :D Kavga ettik :D ''

''Ne? En büyük aşklar nefretle başlar derlerdi de inanmazdım.''

''İnanma zaten.Aldattı beni işte.''

''Doğru söylüyorsun.''

O sırada içeri müdür girdi. Gözleri yaşlıydı,elinde peçete habire yanaklarına süzülen damlaları siliyordu.''

''Acı kaybımız'ı bildirmek için geldim. Hepimiz çok üzgünüz. Kendisi beyin kanserinden öldü..''

Justin lafa atladı. ''Hahaha belliydi.''

Bismmillah. La havle vela kuvette. İlla billa. Allah'ım sana geliyorum. Tut beni. Ya da tutmayın beni dalacam ben bu çocuğa!! 

''Ulan..'' dedim. ''Sen bekle.''

Müdür aldı Justin'i tahtaya. E Justin oğluydu biliyorsunuz :)

''Oğlum.Senin benim oğlum olman ve benim senin baban olmam bir şeyi değiştirmez. İnsanları salak sözlerinle kendinden bıktırma.'' dedi.

Justin'de sinirlendi.

''Baba sınıfın önünde rezil etme beni bak elimden bir kaza çıkacak.!''

''Babaya saygısızlık he!'' dedi müdür bey ve tokadı yapıştırdı Justin'e..

Justin sınıftan dışarı çıktı. Babası da pişman pişman peşinden koştu..

EVET SAYIN OKUYUCULAR SIRADAKİ PARTTA ACAYİP ŞAŞIRACAKSINIZ BAKALIM JENNIFER'IN EN YAKIN ARKADAŞI VE YENİ DÜŞMANI KİMLER :))

NOTHING LIKE US.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin