Salut lume! Acesta este noul capitol! Sper să vă placă,mai ales că aflați cine este misteriosul băiat! Îmi cer scuze pentru greșelile gramaticale și vă aștept părerile cu cel mai mare drag.
LECTURĂ PLĂCUTĂ!Din perspectiva Larisei:
Îmi deschid ochiii ușor, fiind întâmpinata de o durere de cap insuportabilă. Ce dracu s a întâmplat?! Mă uit speriată in jur si observ că sunt întinsă pe bancheta unei mașini. Sunt sechestrata?! Nu, nu cred! Atunci ar fi trebuit sa fiu legată. Nu mă mai gândesc prea mult și deschid portiera mașinii, ieșind rapid si cercetez speriată împrejurările foarte cunoscute. Este imposibil!
Pădurea deasă si întunecată păzește lacul împărtășirii mele. Locul care îmi definește trecutul, pe mine.Prea multe amintiri urâte peste care nu puteam trece, prea multe goluri in suflet provocate de persoane dragi. Și cu asta gândurile îmi fugiră la Harry, un nume scurt dar care odată, ocupa tot locul din inima mea, un om pe care am ajuns să-l iubesc mai mult decât propria mi viață. Pe care am si distrus o într un sfârsit pentru el. Doar noi doi si Dumnezeu ca martor știm ce s a întâmplat în trecut. Iadul e o nimica toată pe lângă toate lucrurile pe care le am făcut și prin care am trecut împreună . Mai am momente in care mă întreb dacă e bine, momente in care aș renunța la jumătate din viață ca să petrec 5 minute amărâte alături de el , să împărțim săruturi pasionale, să ne pierdem împreună prin asternuturile fierbinti , momente in care tot ce vreau e să-i aud vocea strigându mi numele in surdina plăcerii , momente in care il vreau pe el , cu bune si cu rele, pe Harry al meu .
Dar bineînțeles, acestea sunt doar gânduri pe care le concepe inconștientul meu trădător si pe care le alung imediat gândindu ma la toate lucrurile murdare prin care m a târât.
El este. Tot timpul el a fost aici. M a mințit! Cu lacrimi in ochii îmi întorc robotic privirea spre persoana pe care întru un sfârsit am recunoscut o si mă îndrept spre ea.Nu există cuvinte care să exprime ce simt in momentul ăsta. Este ură dar si iubire, este durere dar și iertare. Aș vrea să urlu la el, sa l lovesc, sa l distrug precum m a distrus el pe mine. Însă rezum totul intr o îmbrățișare. O îmbrățișare de dor, una dureroasă dar care reprezintă toată iubirea pe care i o port in suflet.
Il iubesc, si aș vrea pentru un moment sa fiu un strop de ploaie, la fel ca celelalte care cad acum peste noi si ne spală păcatele. Aș vrea sa curg pe pielea lui fierbinte, sa mă topesc ca apoi sa mă evapor. Și să merg în cer sa le spun si îngerilor că si aici pe pământ există rai.
>Mi a fost dor de tine, iubito! Îmi șoptește el in îmbrățișare.
Auzind acestea, mă desprind de el si il sărut apăsat. El răspunzându mi imediat la sărut, mă prinde de coapse si mă ridica in sus înfăşurându mi picioarele in jurul taliei lui. Sarutu l se adancește mai tare, nu mai e unul pasioanal ci sălbatic. Suntem ca două animale care se luptă pentru dominare. Ca doi dușmani care îsi doresc moartea, dar noi ne ucidem în sărituri. Ce facem noi e un păcat! Însă oricât de păcătos si interzis ar fii, l as repeta la nesfârsit.
> Am nevoie de tine, iubito! Te vreau! Îmi șoptește Harry rapid și disperat.
> Atunci ia mă! Îi spun eu hotărâtă muscandu l brutal de buză. Crețul se deplasează cu mine in brate, sarutandu mă cu poftă.
Dintr o dată simt cum ceva rece ca gheața ne cuprinde corpurile goale. Nu mai e ploaia ci apa sfințită a lacului. Aceasta odată cu noi ne mângâie corpurile înfierbântate de atâtea fantezii. Harry chinuit de amarul așteptării, se împinge puternic si adânc in mine. Gemetele noastre răsuna puternic in pădure odată cu urletele lupilor. Acestea nu reprezentau doar pasiunea si iubirea noastră, ci și reuniunea cât si năucitorul nostru dor. Dorul de noi.
Mișcările de du te vino continuau tot mai puternic odată cu gemetele noastre. Apa rece ne răcorea corpul înfierbântat. Luna și stelele ne luminau chipurile chinuite de dor. Urletele lupilor le acompaneau pe ale noastre până în apogeul terminării.
Întotdeauna am crezut ca natura poate fii cel mai romantic loc al reuniunii umane.
Harry extenuat îmi șoptește cuvinte dulci. Aș vrea sa opresc timpul în loc. Și să nu mai plec niciodată de aici. Din brațele lui.
Însă sunt conștientă că orice lucru frumos are si un sfârsit. Sunt conștientă ca după tot ce mi a făcut m am aruncat din nou in brațele lui. Și tot la fel de conștientă sunt, că mă va răni. Însă istoria se repetă sau se rescrie. Eu una, nu voi mai face aceași greșeală, cel puțin nu până la capăt.
Așa că ma desprind de el, de singura persoană care a reusit să scoată cel mai sălbatic animal din mine și înnot spre mal. El confuz mă strigă innotand după mine. Însă distanța dintre noi este prea mare ca să mă prindă.
Ajunsă la mal, alerg goală și udă spre mașină, acolo unde ne au rămas si hainele. Însă nu mă îmbrac, le iau atât pe ale mele cât si pe ale lui si le arunc pe bancheta din spate și mă urc pe locul șoferului.
Cum credeam, idiotul nu s a dezvatat să si scoată cheile din contact. El alerga cu disperare spre bolidul lui, știa ce aveam in gând. Însă prea târziu că am si plecat din loc.
Accelerez și râd ca o nebună ascultând muzica la maximum. Oh, doamne! Conduc de parcă mă cred in formula 1, goală cu o mașină furată. Gândindu mă la asta râd si mai tare. Și sa nu mai spun de săracul Harry care a rămas gol, fără telefon, fără mașină și singur în pădure. Cred că dacă ma oprește poliția, sigurat noua mea casă va fii pârnaia. Însă până atunci deschid geamul masinii și tip cât mă ține gura " BAD BITCH IS BACK" .
Stay valoaree! :)))
CITEȘTI
Good Girl, Bad Pussy
Novela JuvenilEu sunt acea fată care a cerut durerii speranță și tăcerii să urle. Poate viața are jocul ei, dar eu am regulile mele. Ce amuzant! Eu nu am reguli! Mie nu mi pasă peste câte cadavre trebuie să trec atâta timp cât știu că mi voi îndeplini scopul. Eu...