"Hepsi senin suçun. Dün gece sana sarılmadığım için uyuyamadım."dedi. Nefes alamıyordum. Bir şey söyleyemiyordum. Yavaşça ellerimi kaldırıp bende ona sarıldım ve gözlerimi kapattım.
Birkaç saniye böyle durduktan sonra "Bana sarıldığına göre uyuyabilirsin."dedim ve kendimi geri çektim. Gülümsedim. O da gülümsedi. "Pratik yapmamız lazım."dedi. Herkes ağzı açık bir şekilde bize bakıyordu. Jhope'tan bir ıslık sesi duydum. Sonra herkes işine döndü. Amcam da şokta olmalıydı. Ama sesini düzeltip: "Bir şeye ihtiyacınız olursa haber verin."dedi ve el salladı. Bende ona el salladım. Bavullarımı alıp odama yerleştirdim. V de yardım etti. "Pratiğe saat kaçta gideceksiniz?"dedim V'ye. "Birazdan." "Oh!Hemen giyinmeliyim." "Öyle yapmalısın."dedi ve odamdan çıktı. Şeker V'den eser kalmamıştı. Acele edip üzerimi değiştirdim. Bavuldan çantamı çıkardım ve bir şeyler doldurdum. Telefonumu elime alıp odamdan çıkmıştım.
°
°
Pratikte mola verdikleri zaman herkes dağıldı dinlenmek için. Bende elime içeceğimi alıp küçük balkon gibi bir yere çıktım. Birkaç dakika sonra yanıma RapMon geldi. "N'aber?"dedi. "İyi,senden?" "İyi." "Pek konuşamadık seninle." "Evet öyle oldu." "Sevdin mi bizi?" "Sevmemek elde mi?!"diye bağırdım. Sonra utandım. "Kafan karışmadı mı?" "Açıkçası..."dedim ve korkuluklardan ayrılıp yere oturdum. "Kendimi biraz fazlalık gibi hissediyorum." Sonra o da yanıma gelip oturdu. "Anlıyorum." "Daha sizle tanışalı 3-4 gün oldu ama size karışmaya çalıştıkça sanki daha da uzaklaşıyorum." "..." "Beni sevmiyormuşsunuz gibi..." Sonra ayağa kalktı ve tam çıkacakken: "Ben o konuda sormamıştım ama..."dedi.
°
°
Akşam saat 7 idi eve döndüğümüzde.Odama geçip gece lambamı açtım. Diğer bavulumu açıp evden getirdiğim süsleri odaya yerleştirmeye başladım. Bir işi yaparken şarkı söylemeden duramazdım. Yavaş yavaş şarkı sözleri yuvarlandı ağzımda...
°
°
"Ohoow! Sesin çok berrak!"dedi arkadaki ses. Arkamı döndüm. Kapıda V bekliyordu. "Ne zamandır ordasın??"dedim. Bu beni utandırmıştı. "Birkaç dakikadır."dedi ve içeri girdi. Yatağıma geçip bir hamleyle bana sarıldı. "Bana da sarılmanı istiyorum."dedi. Şaşırmıştım. Yavaşça ellerimi sırtına koydum.Sonra V'yi kendimden ittim. Odamı gösterip "Nasıl olmuş?"dedim. Odama bir göz gezdirdi. "Möhteşem"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7 Erkek 1 Kız
Fanfiction"Sanırım ben Dünya'nın en şanslı Army'siyim. Şu an BTS'in yanına gidiyorum."