7 Erkek 1 Kız 3. Bölüm -Kookie Benim-

615 50 22
                                    

"İyi geceler."dedi ve bana sarıldı. "S-sanada."dedim ve Jungkook'u yavaşça ittim. O sırada Jimin içeri girdi. Ben onun arkasından bakarken "Uyku tutmadı sanırım."dedi Kookie. "Evet biraz öyle oldu."dedim."Benimde."dedi ve balkonun korkuluklarından tutundu. Ben de yanına gittim. "Beni seviyor musun?"diye sordu. Ama bana bakmıyordu. Bir an şok olsam da masumca bir soruydu. "Tabiki. Buraya geldiğimden beri bana en iyi davranan sen ve V oppa oldu."dedim. Sonra bana döndü. "Oppa?" "Yanlışlıkla kaçtı ağzımdan."dedim ve ağzımı tuttum. "N-neyse benim uykum geldi. İyi geceler."dedim ve bir hızla içeri girdim. Odama geçip kapımı kitledim. Yatağıma yatıp gün boyu olanları düşündüm. Ne garip bir gündü!
˙
˙
Gözlerime gelen gün ışığı... Yavaşça gözlerimi kırpıştırmaya başladım. Ve güneşi elimle kapatmaya çalıştım.

Sabah olduğunu anlayıp kendime geldim ve yattığım yerden kalktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sabah olduğunu anlayıp kendime geldim ve yattığım yerden kalktım. Telefonum olmadığı için kendimi eksik hissediyordum. Odamın kilidini yavaşça açtım ve saate baktım. 7'ye geliyordu. Bugün de uyku girmemişti gözüme. Tekrar odama girip bornozumu aldım ve banyoya geçtim.
˙
˙
Duş aldıktan sonra çıktım ve ayakta Jin'i gördüm. "Günaydın."dedim ve gülümsedim. O da karşılık verdi. "Günaydın." Yanına gittim. "Ee nasıl gidiyor?"dedi. "Ne nasıl gidiyor??" "Biz." Önce bir duraksadım. "Gayet iyi. Sanırım." "Jimin'i kafana takma." Bu cümleyi 2. kez duyuşumdu. Jimin'i neden kafama takmayayım? Üstelik dün...
˙
˙
Jin ile beraber kahvaltı hazırladık. Sonra V uyandı. Gerindi ve "Günaydın!"diye bağırıp gülümsedi. Ne kadan da hayat dolu bir insan. "Günaydın." "Günaydın." Sonra biraz duraksadı. Birden hareketlenip eliyle bileğimi sıkıp çekti. "Gidiyoruz." "Nereye?!" Bunu sorarken çoktan ayakkabılarımı giymiştim. "Nereye gidiyoruz?" "Benimle parkta gezeceğine söz vermiştin. Parka gidiyoruz."dedi. Söz mü?! Ne ara?! O bileğimden tutuyor , ben ona bakıyor. Sonradan aklıma dank etti ve durdum. "Ama ben pijamalıyım!!"dedim. "Sorun değil."dedi.Ve tekrar çekmeye başladı. "B-bileğimi bırakabilirsin artık."dedim. "Ah,üzgünüm."dedi ve bileğimi bıraktı. Birlikte yürümeye başladık. "Beni seviyor musun?"dedi. "E-efendim?!" "Beni seviyor musun?" Önce bir durakladım. Bu soruyu dün Jungkook da sormuştu. "E-evet. Sende bana yardım edenlerdden birisin." Durdu. "Başkası da mı var?" "Jungkook." "Aah. Onu unutmuşum."dedi ve yürümeye devam ettik. "O zaman çıkalım!"dedi. Ben durdum "N-nnee!!"diye bağırdım. "Şaka yaptım sadece. Sanırım çabuk etkileniyorsun."dedi. "Oh!"dedim. "Sanırım , biraz." "Gönlünü herkese kaptırmaya hazırsın."dedi. "Ne?!" Şu an kendimi asansörde sıkışmış insan gibi hissedyordum. Açık havada olmama rağmen bunalmıştım. Sonra V elini cebinden çıkarıp omzuma attı. Ve yavaşça kulağıma eğilerek "Bende seni seviyorum."dedi.
˙
˙
Eve geri döndüğümüzde saat 10'a geliyordu. Herkes masada kahvaltısını etmişti. "Bizi neden beklemediniz?"diye sordu V. "Yemiş olabileceğinizi düşündük."dedi Jungkook. Üzgün görünüyordu. "Ben aç değilim. Size afiyet olsun."dedim ve odama geçtim. V arkamdan: "Bir şey yememiştik ama."dedi ama aldırmadım. Çok heyecanlanmıştım. Çok heyecanlandığımda hiçbir şey yapamazdım. Bu başıma üniversite ve lise sınavlarında başıma gelmişti. Bende odama geçip yatağıma yatmayı tercih ettim. Boş tavana bakıyordum. Yavaşça gözlerimi kapadım.
˙
˙
"Seon Ah! Seon Ah!"
Yerimden sıçrayarak uyandım. "Uyandın sonunda."dedi Jungkook ve gülümsedi. "Saat kaç?"dedim. "11'e geliyor." Çok uyumamıştım ve hemen yattığım yerden kalktım. Sonra gözlerini benden kaçırıp başını kaşıdı. "Kahvaltı etmediğin için endişelendim."dedi ve elindeki ekmeği uzattı. Jungkook gerçekten düşünceliydi. Aç değildim ama yine de aldım. "Teşekkür ederim."dedim. Sonra yanıma gelip yatağıma oturdu. Al işte yine heyecanlanmaya başlamıştım. Odama bakıp "Bir şey mi oldu?"dedi. Biraz durdum. "Olmadı. Ama iyi bir günde değilim sanırım."dedim. "İstediğin bir şey olursa söyleyebilirsin." "Telefonunu kullanabilir miyim? Benimki yok oldu."dedim. "Tabiki."dedi ve elini cebine atıp telefonunu bana verdi. Amcamın numarasını girdiğimde kayıtlı olarak çıktı ve aradım. Amcama gelmesini söyledim. "Teşekkürler Kookie"deyip gülümsedim. Sonra oturmaya devam ettim. Jin,Jimin,V ve Kookie programa katılmışlardı. Diğer 3 repçi ile evde kalmıştım ben. Tuvalete gitmek için kalktığımda içerdeki konuşmaları duydum. RM: "Sizce de Jimin'de bir değişiklik yok mu?" Suga:"Ne gibi?" RM:"Davranışları. Biraz-" Jhope:"Asabi. Özellikle son birkaç gün. Normalde böyle değildi." RM:"Umarım düşündüğüm şey değildir." Bir adım geri attım. Kendimi fazlalık gibi hissediyordum. Sonra odamdan çıktım ve tuvalete gittim.
˙
˙
Grubun kalanı ile birlikte amcam da eve geldi. "Eve gitmek istiyorum."dedim. Amcam yüzüme boş boş baktı. "Birkaç bir şeyimi unutmuşum."dedim. "Ayrıca telefon almam lazım." "Telefonuna ne oldu?" "Uzun hikaye."dedim. "Tamam. Gel benimle."dedi. Bavulumu alıp peşinden gittim. Kapıdan çıkacakken V geldi. "Nereye?" "Evde birkaç eşyamı unutmuşum."dedim ve el salladım herkese. Sonra evden çıkıp amcamla eve gittik. Evde kardeşim ve annem vardı. Eve girince ikisine de sarıldım. Yalnız hissettiğimde onlara sarılmak iyi gelirdi. Onlarla dertleştikten sonra odama geçip yeni bir bavul çıkardım ve odamdaki süsleme eşyalarını ve birkaç parça kıyafet aldım. Evden babamı arayıp konuştum. İş gezisindeydi. Ve bana kızgındı. Çünkü onun yanında değil amcamın yanındaydım. Adam haklı sayılırdı.
˙
˙
O gün kendi evimizde kalmaya karar verdim. Gece odamda kitap okurken kardeşim Min Ha odama geldi. Henüz 8 yaşındaydı.

Yanıma gelip oturdu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Yanıma gelip oturdu. "Birine aşık oldun mu?"dedi. "N-ne?!" "Çok yakışıklılar demiştin." Sustum. "Kesin birine aşık oldun." "H-hayır." "Hangisi? Kookie benim."dedi. "H-hayır! Beni-"cümlemi tamamlamadım."İçeri geç bücür. Sen aşktan ne anlarsın." "Beni onlarla tanıştır olur mu?"dedi. "Olur."dedim ve kitabımdan 1 sayfa çevirdim.
˙
˙
Sabah erkenden amcam geldi ve telefon verdi. "Teşekkürler."dedim ve adama yapıştım."Yalaka."dedi ve gülümsedi. Daha sıkı sarıldım. Arabada "Tüm üyelerin telefon numaralarını da kaydettim. Sakın kimseye verme."dedi. Kafamı salladım.Eve amcamla birlikte bavulları yukarı çıkardık. Derin bir nefes alıp kapıyı çaldım. Kapıyı V açtı.
˙
˙
İçeri geçtiğimde Jungkook bana doğru gelmeye başladı. Çok yorgun görünüyordu. Geldi ve bana sarıldı. "Hepsi senin suçun. Dün gece sana sarılamadığım için uyuyamadım."dedi.
˙
˙
B/L: Okuduğunuz için teşekkürler!! Vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. Ayrıca hikayeyi yazarken kızı acayip kıskanıp kafayı yediğim doğrudur. Bende böyle amca ve bu kızın şansından istiyorum!!! 😣😬
Öpöldönöz 💋
+20

 Bende böyle amca ve bu kızın şansından istiyorum!!! 😣😬Öpöldönöz 💋+20

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
7 Erkek 1 Kız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin