7 Erkek 1 Kız 2.Bölüm -Biz Çıkıyoruz-

872 57 46
                                    


˙
˙
"Jimin'i kafana takma, iyi geceler."
Ve sonra kendini benden çekti. "Merak etme,iyiyim ben. İyi geceler."dedim. O da gülümsedi. Ve odadan çıktı. Kalbim beynime çıkmıştı. Kafam zonkluyordu. Olanların bir rüya olduğunu düşündüm ve yatağıma yattım. Her yerde BTS vardı. Yattığım yatakta daha sabah Jimin yatıyordu. Şimdi ben. Cidden çok şanslı olmalıydım.
˙
˙
Sabah 8'de uyandım. Kısa bir uykuydu bu benim için. Zaten uyuduğum da söylenemezdi. Yavaşça kapıyı araladım. Günlerden pazar olduğu için kalkmamışlardı sanırım. Ama duş almak istiyordum. Hemen yandaki odanın kapısını tıklattım. "Tık,tık,tık" Ama ses gelmemişti. Ve odaya da giremedim. Bu kadarı da fazla olurdu. Bende duşu sonra almaya karar verdim. Evde saçma saçma dolanırken cebimdeki telefon titreşti. Hemen telefonu elime aldım. "Amcam." "Efendim amca?"dedim kısık bir sesle. Ve konuştuk. Konuşmamı bitirdiğimde hala kimse uyanmamıştı. Bende can sıkıntısından kulaklığımı ve telefonumu alıp dışarı çıktım. Burası bir site gibiydi. Ortada park etrafında da daire şeklinde evler vardı. Ama park o kadar güzeldi ki... Telefonumdan müzik açtım ve yürümeye başladım.

 Telefonumdan müzik açtım ve yürümeye başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Zamanın nasıl geçtiğini anlamamışım. Saat 10 olmuş çoktan. Hemen oturduğum yerden kalktım ve geldiğim yoldan geri döndüm. Binanın önünde Jimin'i gördüm. Telefonla konuşuyordu. Daha sonra çöp kovasına tekme attı ve kova devrildi. "Aissshhh!!"dedi ve telefonu kapattı. Ben de onun yanına gittim. Çöp kovasını kaldırmaya çalıştım. O sırada yakınlarda olan park görevlisi hızla bize yaklaşıyordu. "Siz!! Ne yapıyorsunuz bakalım!!"dedi. Jimin hemen bileğimi tuttu ve kendine çekti. Koşmaya başladık binaya doğru. Ve o sırada kulaklığım telefondan çıktı. Binanın içinden "BTS-Run" çalmaya başladı. Park görevlisi çoktan binaya girmişti. Jimin sinirle bağırdı "Bırak şunu! Ses çıkarıyor!" "Bırakamam. Bir saniye dursan kapat-"demeye kalmadan Jimin telefonu elimden aldı ve fırlattı. Ben tam telefonumun yanına giderken Jimin tekrar çekti beni ve eve girdik. "T-telefonum!"diye bağırdım. Kapıyı açacakken Jimin kapattı ve içeri geçti. Salonda V,Jin ve Suga vardı. "Nerelerdeydin?"dedi V. "Parktaydım." "Söyleseydin birlikte giderdik." "Huh? A-ah e-evet bir dahakine söylerim."dedim. Odasından Jhope,RM,Jungkook çıktı. Jungkook gülümsedi bana. "Hadi gidelim."dedi V. "Nereye?"dedim. "Pratiğe."dedi Jungkook. "Sende gelmelisin."dedi arkadan Jin. Sonra üstüme baktım. Hala Jungkook'un pijamaları vardı. "Üstümü değiştirmem lazım. Siz gidin hemen geliyorum."dedim ve daldım odaya. Ben üzerimi değiştirirken onlar evden çıkmıştı. Dünkü kıyafetlerimi giydim , saçımı düzelttim ve çıktım. Evin kapısını açtım. Hepsi orda bekliyorlardı. "Hadi gidelim."dedim ve beraberce dışarı çıktık. Arabalarına geldiğimde ise en son bindim. "Jimin,kalk da Seon Ah otursun oraya."dedi V. Jimin tek kişilik koltukta oturuyordu. "Ona sadece yatağımın dışında hiçbir şeyimi vermem."dedi ve kalkmadı. Diğer tekli koltukta oturan Jungkook kalktı. "Buraya oturabilirsin."dedi ve gülümsedi. Bu çocuğu seviyordum.

7 Erkek 1 Kız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin