4.Bölüm (hayali Ecem)

11 4 0
                                    

Okul zamanım böyle geçmişti herkesin katil ve acı bakışları arasında bitti.
Dün gece saat 4-5 gibi su içmeye kalkmıştım su içerken Ece beni seyrediyordu.

"Neden yaptın bana bunu."dedi

"Seni çok özledim sevgilim ben sana hiç birşey yapmadım."dedim

"Bir daha hiç ayrılamayacağız sevgilim."dedi

"Sen öldün."dedim

"Hayır sevgilim ben ölmedim seni herkes kandırdı sende inandın."dedi

Onu elinden tutup "hadi gel yatalim" dedim o da tekerlekli sandalyemin ustune oturup "seni çok seviyorum"dedi.
Ben ayaklarımı yatağa koydum ve uzandim Ece 'de yanıma uzandi ilk gecemizdi Ece ölmemişti herkes beni kandırmış Ece olmediyse neden sen öldürdün dediler.
Neyse bunları dusunmek istemiyordum çünkü Ece yanımdaydı onun kokusunu,yüzünü,saçlarını unutmuşken onu yeniden hatırladım yeniden aşık oldum.

Ece ile arabadayken benden ayrılmak istediğini söylemişti bende ona neden böyle birşey söylediğini merak ettim ve sordum.O da bana şöyle dedi;

"Ben seninle devam edemeyeceğimi anladım neden mi? Çünkü seninle birgün dışarıdayken sen tekerlekli sandalyeyle yanımızda geçen genç bir çocuğa böyle olduğu için hiç utanmıyor musun? Dedin sen o gün benim için bitmistin şimdi sen bu haldesin o çocuk utancından ağlamıştı ve sana cevap verememişti. Sen şimdi onun yerine cevap vermek ister misin??"

O bunları söylerken benim gözümden yaşlar boşalıyordu.Hem hıçkırıyor hemde ona cevap vermeye çalışıyordum.

"Be... be... benn o anda eğlenmek istemiştim.Senin morelinin bozuk olduğu düşünmüştüm seni eğlendirebilmek içinde öyle birşey söylemiştim."dedim.

"Yani o çocuğun duygularını hiç düşünmedin. Bu arada sevgilim benim gitme vaktim geldi seni seviyorum insanları bundan sonraki hayatında umarım kırmazsın" dedi ve yanağıma küçük bir öpücük kondurdu.

"Bir daha gelmiyecek misin?"diye sordum

" Gelicem sevgilim senin bana ihtiyacın olduğunda ben hep seninle olucam merak etme"dedi.


HAYALİ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin