''iş mi buldun ''kafa sallayarak laptop'u elimden aldı yanına oturarak bir oha dedim açtığı kafe o kadar mükemmeldiki ağzımdan çıkan argo lafları kenara atarak ''yarın başlayabilir miyim ''''oo ne bu acele aynen yarın çalış ama burda çok önemli biri var ''''kim kim''ben göz kırparak yanımdan uzaklaşıp anıl ile evlerine gittiler .
Yeni çalışcak yerime uygun kıyafetler ararken Kang wo ya mesaj atmak geldi ''her ne kadar egosit olsanda teşekkür ederim '' dedim yani kızmayın bana öyle bir yeri ben asla bulamazdım ama bu egoist bana bulmuştu
Sabah okula gidip bütün heyecanımla dersleri dinledim gece düşünmüştüm gazeteci olabilcekmiydim hemde Korede üniversitem her ne kadar öğrenci alış verişi yapsada o kadar öğrenci arasından ben gidebilecek miydim.
Okuldan çıktıktan sonra Kang woo ayısının tarif ettiği yere gitmek için otobüs e bindim dün gururm kırılmış mıydı hayır .Yanı cevap atmasa da olur du .
Otobüsten indikten sonra kafenın onu o kadar güzeldiki Allahım Allahım içeri girdikten sonra ağzım tekrar açılmıştı içi de bir o kadar harikaydı.
2Katlı olan bu yerde 1.kat sade idi 2.Kat ise üstü açık bir yerdi içerisi aşırı kalabılktı ama boğucu değildi 30 lu yaşlarda bir kadın yanıma gelip ''elif di değil mi al bakalım önlüğünü 2.kat a geç ve siparişleri al ''dediğinde şaşkına uğrasamda kadının yanaklarını sıkmamak için zor tuttum kendimi
Ben işe yoğunlaşmışken Kang woo yu görmemle şaşkına uğramıştım ne kadar çok gülüyordu yanımızdayken hiç gülmüyor .Benim ona baktığımı farkedince oda bana bakıp dil çıkardı ve müşterilerle uğraşmaya başladık
İşten saat 11 .30 da çıkıyorduk hemen Merveyi arayıp''evde misin gelirken ne alayım ''dediğinde cevabı benı şaşırtmamıştı merve idi o evde olacak hali yok gene fakültedeydi.Otobüse bindiğimde yer bulmamla uyumustum şu otobüsler öldürcek bizi kafam bir ileri bir geri giderek uyurken yaşlı teyze binince kalkıp ona verdim yerimi.
İndiğimde yolda kimse olmayınca Bigbang fantastic baby şarkısını söyleyerek ve dans ederek yurda giderken arkadan biri de benimle dans ediyordu arkaya döndüğümde ustaca dans eden Kang woo ya vurarak ''korktum hayvan ''dediğimde hala şarkıya devam ediyordu bende eşlik ederek ona uyum sağladım.
Yurda vardığımzda hala aynı sesle şarkı söylerken bazıları kapıyı açıp baksada biz hala devam ediyorduk .İkimizde evlerimize geldiğimzde kafa sallayarak şarkıyla beraber içeri girdim.
yok ya Kang woo ayı değil di değil mi ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜSLÜMAN KORELİM
Teen FictionKoreli müslüman Mert'in ve elifin arasındaki büyük aşka şahit olacaksınız