2 Gündür işe gitmiyordum sınavıma saatler Sena Merve sürekli yapacağımı söylüyorlardı babannem ise benı okudugunu söylüyordu.İçimde Kang woo yu unutamama korkusu varken sınav yerıne geldıgımde kafeden kahve alıp sıramı bekledım çıkanlar ya ağlıyor ya da gülüyordu .Sıra bana gelince kendime gaz vererek içeri girdim özgeçmiş tez diplomo falan verdıgımde jüri karşısına oturmuştum tez lerımı okuyan özgeçmişimi okuyan yüz ifadelerı değişiyordu .İlerdeki hedeflerimi sorunca kendimi kaptırmış anlatırken özgeçmişimi okuyan koreli jüri ''annen yokken başka ülkede iyi olacak mısın '' içim burkulmuştu duyduğum şeyin şokunu atlatıp''alıştım efendım ''başım yerde kendimi avutuyordum çıktığımda kapıdakı personel sonucları bızı arıyacaklarını söylemişti .Olmayacaktı sınav yerinden çıkıp markete uğradım çıkolata doldurup eve gidip deprosyana girmem gerekti.
Eve vardığımda akşam olmuştu ışıkları yakayım derken birden böööö diye kuvetli ses karşısında yere eğilip anne diye bağırmıştım kafamı yukarıya kaldırdığımda halime gülen sena ve merve ile karşılaştım .Gözlerim dolup ikisinede sarıldım ''ne işiniz var burda tatiliniz''merve lafımı kesip''asıl buranın halini ne yok ben demiştim bu kızda birşeyler var bak bak çikolata almış''hafif güldüğümde ''sınav zamanında gelmek istedik ama uçak otonbus yoktu ''dediğinde daha çok sarılıp burukça teşekkür ettim
Gece saat 4 'te film izliyoruk avanaklarıma baktığımda sızmışlardı hala telefon yoktu duşa girip aynanın karşısına geçince gözlerim altında halkalıklar dikkatimş çekmişti evet çok tuhaf olmuştum ama kaç gündğr görmüyordum evet unuturum ben .
duştan çıktığımda 4 saat geçmişti telefon yanımda bekliyordum sena ve merve kahvaltılık almak için çıkmışlardı kilit sesini duyunca geldiklerini anlayıp amuda kalkarak '' yook kazanamadım senaaa merve '' hıçkırık çıkınca yanımdaki keskin parfum kokusuyla yere yıkıldım Kang woo
Ya ben senı unutuyorum kardesım sen gelıp benım karsımda bole tatlı tatlı cay ıcıyorsun olmuyor kang olmuyor yüzüne bakmıyordum o bakıyor muydiki? Telefonumun sesı gelınce hemen acıp duydugum sesle hıçkırıklarımı durduramadan korece tesekkur edıp kapattım yerde dizlerimi kendıme çekmiş ağlıyordum bebek gibi herkes başımda toplanınca sena ve merve sarıldılar daha çok ağlıyarak kazanmışım dediğimde sena ve merveden garıp sesler cıkarak bana daha sıkı sarıldılar kang a baktıgımda umut dolu gozlerle bana bakıyordu .
kazanmıştım ben bekle benı korreee
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜSLÜMAN KORELİM
Teen FictionKoreli müslüman Mert'in ve elifin arasındaki büyük aşka şahit olacaksınız