Sabah uyandığımda evde sadece Merve'nin horlaması duyuluyordu .Duşa girip çıktıktan sonra üzerimi giyinip evden çıktım kulaklığımı takıp durakta beklemye başladım ileriden Kang wo yu görünce dün gece aklıma gelip ufak da olsa sırıttım otobüs geldiğinde her zaman ki gibi çok kalabalıktı ve yine ayaktaydım.
Arkamdan pis pis kahkaha seslerini duyunca arkama baktığımda 40 lı yaşlarda amca bana bakıp kahkaha atıyordu oradan çıkmaya çalışsamda çıkamıyordum resmen taciz ediliyordum ve benim tokat atacak kadar hareket edecek yerim yoktu.Ağlamak üzereydim .
Arkadan kahkaha sesleri gidince arkama dönmek için kafamı hafif döndürebildiğimde Kang woo nun dudaklarından okudğum kadarıyla ''sorun yok'' evet sorun yoktu .Rahatlamıştım melek gibi yetişmişti.
Otobüsten indikten sonra adımlarımı hızlandırarak okula vardım sınıfa girdiğimde kafamı sıraya koydum suç tu kız olmak
Telefonumu çıkararak Kang woo ya mesaj atacaktım teşekkür edecektim ya da geçen seferki gibi cevab vermeyeceği için telefonu cebime koyup derse odaklandım.
Dersim bittiğinde koşarak işe yetişmeye çalıştım yine o ablayı görünce içim ferahladı hemen önlüğümü kapıp işime koyuldum .Kang woo işe yeni gelince o abla hiç kızmadı demek burada öyle şeyler gerekmezdi .
Akşam yemeğinde Lahmacun yiyerek karnımı doyurmuştum.Kang woo da nerdeyse 3 tane yemişti arada ona baksamda bu doğru değildi ona duygu beslemek istemiyordum.
Gİtme vaktimiz geldiğinde işten çıkarak babannemi aramıştım yine ağlamıştı sürekli para gönderiyimmi desede ben param çok var diyerek gecictirmiştim çok özlemiştim asıl annemi ah anne sen olsan belkı daha rahat bır hayat yasıyacaktım.
Eve girdiğimde odama çekilip ders çalıştım uzun sürenin ardından çalıştım . 3 saat çalıştıktan sonra kurt gibi acıkmıştım ve içeriden enfes kokular geliyordu sena ve merve döktür müşmüydü erkek sesi de geliyordu . Dağınık topuzumla odamdan çıktığımda herkes bana bakarak işine devam etti kimi yemek hazırlıyor kimi maç izliyordu Kang woo yu gördüğümde bana bakıp güldü ve futbol izlemeye devam etti.Mutfağa gidip yardım edip masayı hazırladık yemek yerken bir yandanda konuşuyorduk merve ''kanka 1.dönem gireceksin değil mi sınava ''kafa sallayıp ''aynen ''dedim ve Kang woo da benimle birlikte bende 2.döneme burda yokum dedğinde ona bakarak içimden ''sıçtık ben senden kaçarken bana yaklaşma ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜSLÜMAN KORELİM
Dla nastolatkówKoreli müslüman Mert'in ve elifin arasındaki büyük aşka şahit olacaksınız