George pov.

471 20 3
                                    


Ik ging aan de achtertafel zitten en opende een plattegrond.Al snel keek Ron mee over mijn schouder 'Wat is dat?'

 Ron keek me nieuwschierig aan 'Dit broertje dit is ons prank-schema' Zijn ogen werden groot 'D-Dus hiermee plannen jullie al jullie pranks?'

 'Jep' Fred en Hailey kwamen binnen lopen.Ron,s ogen twinkelden 'Maar dat was wel weer genoeg informatie George ruim jij het op?' 

ik zuchtte en knikte 'We moeten praten broertje' Fred zuchtte 'Ik ben ouder' ik haalde mijn schouders op 'Broer dan' Fred knikte 'Vertel' 

Ik grinnikte 'De kerst-prank' Fred,s ogen begonnen te twinkelen 'Ja inderdaad' hij keek even naar Hailey.

Ik knikte 'Mag ik ook mee doen?' Hailey keek ons smekend aan.Ik keek Fred aan.Hij wist hoe ik erover dacht.

Hailey mocht aan alles mee doen als het aan mij lag.Maar de kerst prank was iets van mij en Fred.Fred had immers eerder al ja gezegd dus ik knikte 'Ja is goed'

 Hailey,s ogen twinkelden.Ik pakte het prankschema en liep ermee naar boven.Ik legde het in een van de kasten en deed hem goed opslot.

Langzaam liep ik weer naar beneden en plofte ik neer op een van de bankjes.Ron en Percy kwamen erbij zitten.Ik keek voor me uit en dacht aan Angelina.

Lachend om mezelf keek ik naar Ron die ook voor zich uit staarde 'Moet je niet naar Harry?' Ron schudde zijn hoofd 

'Die is aan het lopen met Hermelien' Ik knikte.Percy was zijn badge aan het poetsen 'Percy heb je echt niks beters te doen dan de hele dag die badge te poetsen?'

  Percy zuchtte en haalde zijn schouders op 'Hij is gewoon zo mooi en ik-' Ik stopte hem 'Stop maar weer ik weet het nu wel' 

Ron grinnikte.Niemand mocht Percy echt.Hij had altijd een hoge dunk van zichzelf.En precies die dunk was de reden dat niemand hem mocht.

Nu ik er over nadacht was onze familie ook heel verschillend.Fred en ik prankten.Ron raakte altijd in de problemen samen met Harry.Percy hield zich altijd aan de regeltjes en Ginny,Tja Ginny hield zich altijd rustig.

Dat waren we gewend van haar.Charlie en Bill had ik een hele tijd al niet meer gezien.Dat was normaal. 'Wanneer gaan we eten?'

 Ron keek me vragend aan 'Ronald je bent net wakker' Percy keek Ron beschaamd aan 'Dat boeit me niet en bemoei je er niet mee' Beet Ron hem toe.

Ik grinnikte.Ron had altijd wel zijn woordje klaar.Percy stond op en liep weg.Ondertussen kwamen Hailey en Fred binnen en ploften ze ook neer op de bankjes 

'Ah broertje' ik keek hem aan en zei toen 'Ook hallo' Hailey grinnikte 'Niet zo vrolijk?' Ik haalde mijn schouders op 'Wie zegt dat?' 

Hailey keek me met een opgetrokken wenkbrauw aan.Ze keek fred aan en zei toen 'Fred ga eens weg' Beledigt keek Fred haar aan 'Wat?'

 Hailey keek hem aan 'Je hoorde me en jij ook Ron' Fred en Ron keken haar allebei aan 'Waarom?' zeiden ze tegelijk 'Omdat ik eens moet praten met mijn beste vriend.' 

Ze keek me veel betekend aan.Mokkend liepen Fred en Ron weg.Ik keek haar aan en even was het stil.

Toen begon ze te praten 'George wat is er?' Ze keek me aan.Ik zuchtte 'ik mis Angelina' ze keek me met een opgetrokken wenkbrauw aan 'Is dat het enigste?'

 ik dacht na en knikte toen 'Ja echt waar!' even zuchtte ze en zei ze 'Je bent mijn beste vriend ik wil dat je gewoon gelukkig bent' 

ik keek haar aan en glimlachte 'Maar dat ben ik!Echt waar.Maar als ik jou en Fred zie dan mis ik Angelina gewoon' 

Ze knikte 'Snap ik' Ze trok me in een knuffel en ik glimlachte 'Je bent de beste George' even grinnikte ik en toen zei ik 'Waarom verander je je naam niet in Weasley?' 

ze grinnikte.Ik vervolgde 'Je bent George vriendin je bent mijn zusje' Ze onderbrak me 'Zusje?' ik knikte '

Ja tuurlijk je bent mijn kleine zusje' ze grinnikte 'Ik zal er over nadenken' Ze riep Fred en Ron terug

.Fred plofte naast me neer en zei toen 'Waar hadden jullie het over?' ik schoot in de lach 'Jaloers?' hij schudde zijn hoofd 'gewoon nieuwschierig' 

Weasley TimeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu