Chapter 3

321 44 5
                                    

Πριν προλάβουμε να πούμε κάτι αλλο,χτύπησε το κουδούνι ξανά. Αυτή τη φορά είμαι σίγουρη οτι είναι η Dhesp,πάω να ανοιξω,και όντως η Dhesp ηταν,την αγκαλιαζω και της ψιθυριζω στο αυτι, "Ενα μαναρι ειναι στο σαλόνι,Play it cool,θα σου εξηγήσω μετα". Γνέφει και κατευθυνομαστε προς τον Jacob.
A-Jacob απο δω η κολλητή μου,η Dhesp. Dhesp απο δω ο Jacob,μετακόμισε πρόσφατα στο απέναντι σπίτι,και ήρθε να πάμε μαζί σχολείο.

Δίνουν και οι δυο τα χέρια και λένε "Χαρηκα"

Jacob's POV
Η Anne είναι πολυ γλυκιά,την συμπαθησα ηδη! Και η Dhesp συμπαθητική φαίνεται. Ευτυχώς που κι οι δυο μιλάνε ελληνικά,αλλιως την είχα πατήσει!
Dhesp- Λοιπον,κι εσύ 2α γυμνασίου πας; (μου λέει και κάθεται δίπλα μου στον καναπέ)
J- ε,ναι..θα είμαι στο ίδιο τμήμα με την Anne!
Dh- Α,τυχερουλα η Anne! Λέει κι εγώ κοκκινιζω.
An- Ρε Dhesp αστο το παιδι,μην το πειραζεις,σαν πατζαρι έγινε! Λέει και δεν μπορώ να κρατήσω το γέλιο μου..
J- Οχι εντάξει δεν με πηραζει,λέω χαχανιζοντας
Dh- Να ειδες,δεν τον πηραζει,εσύ τι θες; αφού είσαι χαζη,λέει στην Anne και τα ματια μου κολλάνε στα υπέροχα ματια της Anne.Χριστέ μου. I think I'm in love.

Anne's POV
Τον πιάνω να με κοιτάει που και που..Οχι πως με πηραζει,αλλά αν τον μαθει αυτό ο Cameron {το αγόρι μου},πεθανα.

Α- Ωχ,η ωρα πέρασε,πρεπει να φύγουμε..πάω να πάρω κινητό και λεφτά κι έρχομαι,λέω και φεύγω σφαίρα
Dh- Ναι,φύγε,ασε με μονη με το ομορφο παιδι απο δω,λέει και μπορω να πω,πως άκουσα τον Jacob να γελαει.
Α- Ωραία,φύγαμε!

Καθώς πηγαίναμε σχολείο,θυμήθηκα οτι θα έβγαινα με τα παιδιά μετα τις εξετάσεις,και δεν ήθελα να αφήσω τον Jacob μόνο του..δεν ξέρει κανέναν,και καταλαβαίνω πως νιώθει,έτσι ήμουν κι εγώ όταν πρωτοηρθα εδώ..
Α- εμ,Jacob εγώ,η Dhesp και κάτι αλλά παιδιά θα βγούμε μετα τις εξετάσεις..θα ήθελες να έρθεις μαζί μας;
J- Ναι! Θα το ήθελα πολυ!

All U Need Is Luck (J.s Imagine)Where stories live. Discover now