[Συγνώμη που αργησα να ανεβασω καινούργιο κεφάλαιο αλλά δεν προλαβαινα, τέλος όμως,τώρα θα ανεβαζω καθημερινά!]
Ενθουσιαστικα αρκετά μπορώ να πω με την απάντηση του Jacob..μα έχει ενα χαμόγελο.
Κι εκεί που πίστευα πως όλα ηταν καλά,εμφανίζεται μπροστά μου με την παρέα του το αγόρι μου,ο Cameron. Με τον Cameron είμαι σε σχέση εδώ και 3 μηνες μαζί του.. Είναι πολυ γλυκός,μα υπερβολικά πολύ ζηλιάρης,που ώρες ώρες με κανει να θελω να τον χωρισω τόσο πολυ.
Cam- Γεια σου κούκλα! Μου λέει,σπρώχνει τον Jacob απο δίπλα μου και με φιλάει,μπορω να πω πως παρατήρησα ποσο άβολα ο Jacob ένιωσε.
An- Ναι..ε γεια σου Cam,να σου γνωρίσω τον Jacob..Cam o Jacob,Jacob o Cam,το..αγόρι μου..
J- Χαρηκα! Είπε και το υπέροχο χαμόγελο του αστραψε..
Ο Cam όμως..δεν απάντησε..κοίταξε άλλου,λες και δεν τον άκουσε,και αυτό με ενόχλησε παρα πολύ. Εριξα ενα ενοχλημενο "έλεος" και έφυγα κρατωντας τον Jacob απο το μπρατσο καθώς με ακολουθούσε τρέχοντας η desp.
An- Δεν τον αντεχω αλλο!
J- Ελα ηρέμησε..δεν έγινε κάτι..
An- Μα ειδες πως σου φέρθηκε;! Δεν τον αναγνωριζω πια.
J- Εχω συνηθίσει ανθρώπους σαν κι αυτόν,αλήθεια δεν με πείραξε
Α- Πείραξε εμένα όμως! Δεν είναι ο Cameron που ξέρω..
Η desp με έπιασε από τον ώμο
D- Ρε βλακα γιατί δεν τον χωριζεις πια;
Α- Ρε..δεν..δεν ξέρω..τον..τον αγαπάωΟ Jacob δεν μιλούσε..και επιτέλους μετα απο λίγο φτάσαμε στο σχολειο,έπρεπε να συνοδευσω τον Jacob μέχρι το γραφείο του διευθυντή..το σχολείο μου είναι τόσο μεγαλο,που κανεις κάνα 5λεπτο να φτάσεις στο γραφείο του διευθυντή..όπως προχωρούσα με τον Jacob μου έπιασε το χερι..δεν λέω πως με χάλασε,απλα φοβόμουν μην με δει κανένας φίλος του Cam..δεν εκανα όμως καμια προσπαθεια να ελευθερωσω το χέρι μου απ το δικό του,ένιωθα ασφάλεια..ζεστασιά..
Καθώς προχωρουσαμε το βλέμμα μας ενώθηκε..τον κοιτούσα λες και είμαι 5 χρόνων κι η νονά μου μου φερε το χριστουγεννιατικο δωρο..
Παναγία μου..τι λέω;! Μα εγώ εχω τον cameron..αλλά το βλέμμα του με κανει να νιώθω τόσο ωραια. Γυρναω το βλέμμα μου αλλου,αυτός χαμογελάει..πιάνει το πιγουνι μου και με φιλάει απαλά..Ελα όμως που εκείνη την στιγμη περνούσε απο μπροστά ο κολλητός του Cam..
YOU ARE READING
All U Need Is Luck (J.s Imagine)
Teen FictionΗ Anne γράφει εξετάσεις,και η τύχη της δουλεύει. Την περιμένει μια μεγάλη έκπληξη,που δεν θα πιστεύει στα ματια της! Αν σας αρέσει ο Jacob Sartorius είσαστε στο κατάλληλο μέρος! Enjoy