Chapter 5

287 35 6
                                    

[Αποφάσισα να γράφω και τα ονόματα στα ελληνικά για να με διευκοληνει]
Τζ- Ε,συγνώμη,δεν ξέρω γιατί το έκαν..
Τον διακόπτει ο Ααρον,ο κολλητός του Καμ τραβώντας τον απο το μπράτσο
Ααρ- Τι νομίζεις οτι κανεις φιλέ; Αυτή είναι η κοπελα του κολλητου μου. Πέθανες.
Α- ΑΑΡΟΝ ΑΣΤΟΝ.
Ααρ- Καλά καλά,κάτσε να το μαθει αυτό ο Καμ.
Α- Χμ,καλά αν το μαθει τοτε θα πω και εγώ στην Τζεν (την κοπελα του) πως την απατησες με την Μόλλυ!

Ο Τζέικομπ παρακολουθουσε δίχως να μιλάει,απλα κοιτούσε,είχε κοκκινίσει.. Αχ είναι τόσο γλυκός..

Ααρ- Εμ,κααλα αν το θετεις έτσι..ΑΛΛΑ,θα με αφήσεις να αντιγραψω σήμερα..
Α- Κάτι θα κάνω..
Ααρ- Λοιπον μπάι..
Α- ναι ναι γεια.

Γυρναω προς τον Τζέικομπ..και σκαω στα γέλια,το ίδιο και εκείνος μετα απο λίγο

Α- Βλακα τι,τι η,ηταν αυτό; Είπα γελώντας. Το προσωπο του Τζέικομπ φάνηκε να σοβαρευει

Τζ- Δεν ξέρω,αυθόρμητο,μου φάνηκε σωστο εκείνη την στιγμή..Με κοιτάει βαθιά μέσα στα ματια κι η καρδιά μου χτυπάει τόσο δυνατά.

Α- Εμ,θα αργησουμε και γράφουμε ιστορία σήμερα..καλυτερα να πάμε γρήγορα στο γραφείο του διευθυντή για να προλάβουμε..

Ηθελα απλα να αλλάξω θέμα και φάνηκε πως το κατάλαβε..μέχρι το γραφείο του διευθυντή δεν μιλούσαμε,ουτε καν κοιταχτηκαμε. Ενιωσα τόσο άβολα. Δεν μαρεσει ο Τζέικομπ, αγαπάω τον Κάμερον κι ας είναι ζηλιάρης. Αλλά αχ ο Τζέικομπ. Σκασε Ανν,συγκεντρωσου.

Τζ- Ειι,εσύ..που ταξιδευεις;
Α- Π,π,πουθενά..
Τζ- Χμ,εντάξει..

Φτάνουμε στο γραφείο του διευθυντή οπου συνεννοήθηκε μαζί του ο Τζέικομπ και πήγαμε στην τάξη,μπαίνω και βλέπω τον Άαρον να μου φωνάζει "Ελα,σου κρατησα θέση μπροστά μου". Φακ μαι λαιφ. Ο Τζέικομπ δεν ξέρω που κάθισε,δεν πρόσεξα..Αρχίσαμε να γράφουμε και εκανα το γραπτό μου στο πλάι για να βλέπει ο Άαρον..
Ααρ- Ε δεν βλέπω,κάνε πιο κει το χερι σου,είπε τόσο ψυθιριστα που δυσκολευτηκα να το ακούσω
Α- οκ
Καθηγητης- Δεσποινίς μου τι γίνετε εκεί πέρα;
Α- τίποτα κύριε!
Καθηγ- αυτό θα το κρινω εγώ. Άαρον παιδι μου δώσε μου την κόλλα σου..και εσύ Ανν.

Είχα φρικαρει. Δεν ήθελα να του δώσω την κόλλα μου γιατί θα έβλεπε οτι εχω τις ίδιες απαντήσεις με τον Άαρον. Μετα απο χίλια ζόρια..του την έδωσα.

Καθηγ- Χμ,μάλιστα..χμ..ενταξει ολα καλά.

Κοιταζω τον Άαρον και μου κλείνει το μάτι. Ευτυχώς θεέ μου. Δεν ήθελα σε καμια περίπτωση να μηδενιστεί το γραπτο μου. Με τίποτα. Τελείωσα,παρεδωσα την κόλλα μου και κατέβηκαν κάτω που με περιμενε ο Καμ και...ο τζεικομπ;! Ωχ το είχα ξεχάσει πως θα ερχόταν μαζί μας! Φακ. Πήγα στον Κάμερον και του εξηγησα πως θα ερχόταν και ο Τζέικομπ μαζί μας..φάνηκε θυμωμένος αλλά μαρεσει όταν θυμώνει.

Α- ελα Τζέικομπ,φευγουμε!
Τζ- έρχομαι!
Καμ- ου..ενθουσιάστηκε..

Είναι τόσο σαρκαστικος.
Μου την δίνει.

Α- έλα Τζέικομπ μην τον ακούς..
Τζ- εμ βασικά πιστεύω πως είναι καλυτερα να πάω σπίτι..δεν με συμπαθεί έτσι κι αλλιώς κανεις απο δω..
Α- καλά τοτε θα ρθω μαζί σου. Είπα καθώς Έρικα ενα απειλητικό βλέμμα στον Καμ.

Τζ- Αν το θες..εγώ δεν εχω πρόβλημα,θα σου γνωρίσω και την αδερφή μου.
Α- Κομπλε,φύγαμε.

Ο Κάμερον δεν έκανε την παραμικρή προσπαθεια να με κρατήσει,χμ,μάλιστα. Ισως είναι ωρα να τελειωνω μαζί του.

All U Need Is Luck (J.s Imagine)Where stories live. Discover now