Chapter 2

365 46 1
                                    


Χτύπησε το ξυπνητήρι μου,είδα την ωρα και ηταν 7.20,μια χαρά,προλαβαινω να κάνω και επανάληψη. Σηκωνομαι απο το κρεβάτι αφού τεντωθω καλά καλά και πάω να διάλεξη ρούχα. Πήρα μια μαυρη μακρυμανικη μπλούζα που μου φτανει μέχρι λίγο πιο πανω απο τον αφαλο και πανω με άσπρα γράμματα γράφει "I don't need you,MacDonald's are invented",και ενα μπλε ψιλομεσο τζιν..πήγα στο μπανιο να αλλάξω,οι γονεις μου είχαν φύγει για δουλεια..και ο αδερφος μου είχε παει να μείνει στην γιαγιά για μερικές μέρες αφού τελειωσε το σχολείο (παει 1η δημοτικού). Αχ ωραία,όλο το σπίτι δικο μου..έγραφα στις 9 οποτε πυρ; τηλέφωνο την Dhesp,την κολλητή μου,της είπα να ρθει απο το σπίτι μου να κατσουμε λίγο και να παμε μαζί σχολείο. Η dhesp είναι ενα χρόνο μικρότερη μου,αλλά πραγματικα την αγαπώ. Είναι σαν αδερφή μου. Μέχρι να ερθει η dhesp πήγα στο μπάνιο να ετοιμαστω,ντυθηκα εβαλα μολύβι,λίγη μασκαρα,χτένισμα τα μαλλια μου,και έτοιμη! Φορέας τα superstar μου,και έβαλα σε ενα μπολ δημητριακά. Καθισα να φάω,και χτύπησε το κουδούνι. Πίστευα πως θα είναι η dhesp,αλλά ανοίγω την πόρτα και ηταν ένα παιδι της ηλικιας μου. Δεν τον εχω ξαναδεί,λογικά θα είναι καινούργιος..
Παιδι- Αμ,χευ με λένε Jacob Sartorius και μετακομισα στο απέναντι κτιριο πριν κάτι μέρες..
Α- Οου,γεια,είμαι η Anne χαιρω πολυ!(χμ..πολυ γλυκό παιδι σκεφτομουν και τον κοιτούσα,πρεπει να το κατάλαβε και μου χαμογέλασε,έβαλε το χερι του πίσω απο τον λαιμό του και κοιταξε κάτω)
Jacob- Λοιπον,εμ,ήρθα να σε ρωτησω αν θες να πάμε μαζί σχολείο σήμερα..οι πηγες μου,μου ειπαν πως κι εσύ 2α γυμνασίου πας,και πως θα είμαστε στο ίδιο τμήμα
Α- Α ναι; και..ποιες ειναι οι πηγες σου; (είπα με ενα παιχνιδιαρικο τόνο στην φωνη μου και τον σκουντηξα στον ώμο)
J- εμ κοιτά..εχω πολλους γνωστούς στο FBI και,ναι μου το είπε η μαμα σου. (Είπε και γέλασε,το χαμόγελο του είναι ύπεροχο!)
Α- Χαχαχ,καλά αν είναι έτσι! (Είπα και του εκανα νόημα να περάσει μέσα)
J- τελικά δεν μου απαντησες, θες να πάμε μαζί σχολείο; (είπε και κάθισε ντροπαλά στον καναπέ)
Α- Ναι,γιατί οχι; Θα σε γνωρίσω και στα παιδιά!

All U Need Is Luck (J.s Imagine)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن