La Plaja (cu baietii si Yui)

420 24 3
                                    

Reyna: *inspira aerul sarat* Ahhhh ce bine este sa ne relaxam si noi putin. Chiar daca suntem vampiri, nu ne face rau putin soare... si nici tie nu iti strica, Yui. Bun, prima oara hai sa gasim sezlonguri.

Ayato: Hai acolo pe ultimul rand, langa apa! Sa dam cojile de la seminte in mare, sa aiba si pestii ce manca.

Reyna: Aham, da sigur. Stiti ca ne luam amenda daca lasam gunoi pe plaja nu? Dar da ideea e buna sa stam mai langa apa ca nu e nisipul asa fierbinte.

Laito: Nu, maaaaaaaai! Hai langa bar ca acolo gasim bere si puicuteeeeee!

Reyna: Daca chiar vrei puicute sunt destule pe plaja. Si topless. Preferi bere sau tate goale?

Laito: Tate...

* Inchiriem 5 sezlonguri si pentru restul punem prosoape*

Reyna: Acuma hai toti la crema de plaja ca va carbonizati.

*Scot le 5 bidoane de crema solara cu factor de protectie 99+ si incep sa torn pe fiecare*

Yui: Reyna-chan, ma dai si pe mine pe spate, pleaseeee?

Reyna: Scuze, Yui. Tre sa il dau pe batoza pe spate (Yuma). Vin si la tine imediat.

Laito: Te dau euuuuuuu, Bitch-Chaaaan!

Reyna: Aoleu asta e o urgenta. Tine, Yuma, descurca-te.

Yuma: *in soapta* te iubesc, Reyna nu plecaaa!

*Le Ayato, Kou si Subaru, asculand manele*

Cei 3 crai: Hai, frate cu noi sa spargi niste seminte sa uiti si tu de friendzone.

Yuma, al 4 lea crai: Oooooo hai ca vin.

*Le Shu dormind si dand incet din cap pe melodiile lui Salam*

Laito: Ma duc la femei.

Toti: Succes la curve!

* Le 5 crai dau manelele mai tare*

Reiji si Ruki, in cor: Cine da manelele la maxim pe plaja si nu lasa oamenii sa citeasca, ma-sa-i curva.

*Le grup de 3 cocalari musculosi vin spre ei, enervati*

Cei 2 gentlemani: Nu da, sefuuuuu!

Subaru: Ba, oare sa ii zic Reynei ca o iubesc?

Ayato si Kou: Macar incearca si tu. Nu sta in friendzone ca noi, coaie. Pe tine sigur te place. Ia-o la apus pe malul marii si spune-i.

Yuma: *in soapta* Sugi pula...

Subaru: Ce-ai zis ma?

Yuma: Am zis ca nu e o idee buna.

Subaru: Si eu te ascult pe tine, ala adanc ingropat in friendzone...

* Le Azusa, cu Yui si Reyna langa el, inotand fericit in mare si facand fetele sa rada*

Yuma, Kou si Ayato: Ti-o luat-o inainte, coaie!

*Le Kanato mancand inghetata cu Teddy in brate, durandu-l in cur de viata*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

La sfarsit, Laito nu si-a gasit muiere, Reiji si Ruki si-au luat viol de la cocalari, 3 dintre crai s-au imbatat cu bere, Azusa s-a taiat in mare, avand un moment romantic cu cicatricile lui iubite, Yui a avut parte de o zi linistita, Kanato a facut un castel de nisip iar Subaru si-a marturisit sentimentele fata de Reyna, care i-a acceptat bucuroasa cererea de a ii fi iubita. Spre disperarea lui Yuma cel beat care a hotarat ca inca mai are o sansa si, printre lacrimi si mentiuni de pula si pizda a adormit langa Shu, pe selong.

Diabolik Lovers PamfleteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum