Teza la matematica (Diabolik Lovers + Mirai Nikki)

290 15 6
                                    

Era ziua in care vampirii nostri valorosi (si Yui) aveau sa dea teza la matematica. Acestia au invatat, mai mult sau mai putin pentru teza. Ayato nu s-a prea obosit sa ivete pentru ca el este "ore-sama", Laito a fost ocupat facand sex cu o prostituata, Kanato a vrut sa invete dar ce e invatatu fara o gustarica? Asa ca si-a luat o felie de tort sa manance in timp ce invata si a rasturnat-o peste caiete si a futut orice sursa de unde ar fi putut invata, Subaru a invatat foarte bine si s-a straduit foarte mult pentru a o impresiona pe iubita lui, Reyna, Reiji a tocit ca na, cum putea sa nu? Iar Shu... nici nu s-a obosit sa deschida un caiet. Cat despre Mukami, Ruki a tocit pentru ca vrea macar o data sa NU mai iasa la egalitate cu Reiji in absolut ORICE, Kou a invatat intr-o parere, chiar nu era de asteptat sa se straduiasca atat, Yuma a tocit FIECARE CUVANT DIN CAIETELE DE MATEMATICA pentru a o impresiona, din nou, Pe Reyna, iar Azusa a invatat impreuna cu Reyna si Amy, dar ele mai mult bodyguarzi, ca sa nu se taie si sa murdareasca caietele, macar cand are nevoie de ele. Cat despre Yui, nu a invatat deloc pentru ca a fost ocupata inchinandu-se la poze cu Arsenie Boca (idolul ei).

~TIME SKIP pana la ziua tezei~

Profa: In regula, vreau toate telefoanele inchise si toate cartile si caietele in ghiozdan. Acum pregatiti o foaie de hartie si scrieti-va numele si titlul "Teza".

Toata clasa: Ok, doamna!

Profa: *deschide plicul cu subiecte* Astea sunt subiectele. Din momentul in care primiti subiectul, aveti 2 ore.

Shu: *primeste subiectul* Ok... si asa ma doare in pula de medie. Mai repet un an mai bat un urs polar... Meh. Eu ma culc.

Reiji: *primeste subiectul* Serios? Am stat toata noaptea sa invat pentru asemenea simplitati? *incepe sa rezole si da subiectul gata in 45 de minute pentru ca l-a mai verificat o data*

Laito: *primeste subiectul* Bag pula... Efectiv. *deseneaza un dick mare pe toata prima pagina iar pe verso scrie o poezie romantica pentru profa, apoi la sfarsit isi scrie numarul de telefon si un emoticon care face cu ochiul*

Kanato: *primeste subiectul* Uf, o sa fie greu sa scot ceva din teza asta. Ia stai! Am o idee! O sa iau o nota buna! *incepe sa faca un unicorn origami din foaia cu subiectul de teza, evident, folosind culori pastelate si sclipici.*

Ayato: *primeste subiectul* *in soapta* Ai de capu' meu! O sa iau 2 am belit pulaaaa! *Isi scrie numele si copie versuri de la manele de jale pe foaia de teza* Ooooooof viata mea!

Subaru: *primeste subiectul* Da! Stiu sa fac majoritatea exercitiilor! Reyna va fi asa de fericita! *incepe sa rezolve problema cu problema, cu atentie*

Ruki: *primeste subiectul* Hai ca pot sa il bat ca subiectele sunt usoare. IL BAT MAR PE ARAGAZ CU PATRU OCHI!

Kou: *primeste subiectul* Oh, nu! Eu am repetat la... FIZICA? Ma cac in viata scot eu cumva macar un 8. Farmece de idol ACTIVATE!

Yuma: *primeste subiectul*...Ok...*face perfect partea de algebra, deseneaza o rosie uriasa cat toate cele 4 probleme de geometrie*

Azusa: *primeste subiectul* Awww exact asta am invatat aseara. O sa ma descurc perfect, nu, Justin? *zambeste adorabil si incepe sa lucreze cu seriozitate*

Reyna si Amy, colege de banca:
*primesc subiectul* YES! HAI CA FIX ASTA AM TOCIT ASEARA! *bat palma*

Yui: *primeste subiectul* Sa ma ajute Sfantul Dumnezeu si Arsenie Boca! Amin. *incepe subiectul, il termina dupa o ora si jumatate dupa care se holbeaza la crush-ul ei din clasa, Yukki*

Yuno: *primeste subiectul* NU IMI PASA DE TEZA ASTA STUPIDA CURVA ASTA SE UITA LA YUKKI! AAAAAAAAAAAAAAAAAARGH! *death glare à la Kanato*

Kanato: Ce draguta e Yuno-San cand se enerveaza *kawaii smile*

Teddy: ...

~ TIME SKIP pana la aflarea notelor~

Sakamaki Shu- 2
Sakamaki Reiji- 9.49
Sakamaki Laito- 6.9 ;)
Sakamaki Kanato- 9.3
Sakamaki Ayato- 4.49
Sakamaki Subaru- 9.55
Mukami Ruki- 9.99
Mukami Kou- 10
Mukami Yuma- 8.5
Mukami Azusa- 9.7
Tachisama Reyna- 9.5
Raisaku Amy- 9.69
Komori Yui- 10

Shu: Ok, se pare ca ma mai bat cu un urs polar.

Reiji: AI DE PULA MEA CUM DRACU AM FACUT? CE CRUCEA MEASII DE CURVA SA IMI PUNA 9.49 HANDICAPATA DRACU NU MAI PUTEA SA IMI PUNA UN PUNCT. SA-I MANANCE CANCERU OVARELE DE PIZDA IMPUTITA! AM LUAT MAI PUTIN DECAT BOSCHETARU ALA DE RUKI! CE PULA MEA AM FACUT GRESIT?

Laito: Uuuuu nota cu subinteles. Interesant. ~nfu

Kanato: Vad ca profesoarelor le plac unicornii, hehe! Sau... poate mi-au pus 9 pentru ca... le-am amenintat ca le rup capetele si dupa le arunc in foc. Ups...hehe!

Ayato: CURVA ORDINARA! NU PUTEA FRATE SA IMI MAI PUNA 1 PUNCT FRATE SA IMI IASA MEDIA. NU APRECIAZA MUZICA ADEVARATA. NU ARE PIC DE VALOARE SCARBA NAIBII!

Subaru: NU CREEEEEEED! Am luat mai mult decat Reyna-Chan!?! Acum ma simt vinovat... FUCK! *le Wall-Chan primeste un pumn* Acum ma duc sa o consolez. Ma cac in viata. Am vrut sa o impresionez si am ranit-o. Sunt un monstru.

Reyna: Awwww Subaru! Nu m-ai ranit si da, m-ai impresionat. Nu esti un monstru! Te iubesc mult de tot *pupic dulce pe obrazul lui*

Subaru: *imbujorat* SI EU SI MAI MULT! *o saruta pe buze*

Yuma: AI BELIT PULA SPALACITULE! *ii face semn cu pumnul*

Subaru: *arata muie cu degetul mijlociu* Tu vorbesti, batoza cu 8,5!

Ruki: DAAAAAAAAAA! AM BATUT ARAGAZUL! IN SFARSIT VIATA MEA CAPATA SENS! *le muzica pe fundal* I HAAAAAD A DREAAAAAM... *le muzica se opreste* Da tot n-am 10. BAG PULA!

Kou: Asa cum ma asteptam. 10 curat. Nota se ridica la nivelul fabulozitatii (nici nu stiu daca e un cuvant lol) mele de idol.

Yuma: Da cum ai luat tu 10 fatalaule ca ieri citeai din cartea de fizica.

Kou: ~Seeeecreeet!~ ^_^

Azusa: L-am vazut... intrand in cancelarie... azi dimineata... si am ascultat la usa... se pare ca doar i-a spus profesoarei... "M Neko-Chan"
Apoi... I-a dat... o floare... si a iesit de acolo cu un zambet... si cu 10 in teza. Cat despre mine... multumesc fetelor... care m-au ajutat... sa invat... si au facut ca eforturile mele sa nu fie... irosite.

Amy si Reyna: Multumim si noi, Azu-Chaaaaaaan! Ne-ai ajutat sa luam 10 *il pupa fiecare pe cate un obraz*

Azusa: *roseste*

Yui: Acum haide sa sarbatorim rezultatele noastre frumoase cu... PIZZA!!!

Toata lumea: DAAAAA!!!

Diabolik Lovers PamfleteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum