Back to School

94 4 0
                                    

No si era asa de frumos in vacanta. Cu Shu care dormea pe unde apuca, cu Ayato care ii tot turna apa rece in cap, cu Laito care s-a abtinut de la futut timp de 3 zile (record absolut pentru el), cu fetele care faceau petreceri in pijamale la care, evident, trebuiau sa participe Kou si Carla (fete la randu lor, pai da nu?) Si bineinteles, cu Shin care ii tinea pe toti trezi in timpul noptii cu urletele lui la luna (Mai putin pe Shu, ala ar putea dormi si intr-un uragan in puii mei.)
Da timpu zboara... ca dintii lui Ayato cand a incercat sa fure un dovleac din gradina lui Yuma. Asa ca, in ultima zi de vara, valorosii nostri vampiri (Lynx: SI VARCOLACI!) Da, da si varcolaci (Yui: SI OAMENI!) Ok si vaci in puii mei. Oricum, familionu asta mare si valoros trebuia sa se pregateasca pentru Alcatraz, scuze, pentru scoala.
Sa va povestesc ce au facut:

Reiji: Adunarea, fratii mei neghiobi si surorile mele ilegitime. Sedinta de familie in 3...2...1...

*le toata lumea e deja in camera*

Ayato: Ce plm vrei?

Reiji: Ayato, limbajul

Ayato: Da ok, continua

Reiji: Dupa cum stiti, maine este 1 septembrie, mai avem mai putin de 2 saptamani pana la inceperea scolii...

Amy: Si trebuia tu sa ne amintesti wei muie

Toti ceilalti: RUSINEEEE HUOOO!

Reiji: *ignorandu-i cu stil* Ce doream sa zic este ca trebuie sa mergem sa va cumparati rechizite. Chiar in aceasta dupa amiaza.

Shu: Ce voia puta asta sa zica e ca o trimis daddy bani si tre sa i tocam sa nu i dea Laito pe curve

Laito: Taci ca si tu te duci periodic la curve!

Shu: N-am zis ca nu...

Reiji: Acum ca am STABILIT, *death glare* valea in masina

*in masina*

Kanato: Am auzit ca daddy a angajat un nou sofer pentru limuzina asta. Sper sa nu fie bun la condus si sa ne bage intr-un stalp hehe...

Yuma: Chiar, coaie, intoarce-te sa iti vedem fata, scoate sapca de pe ochi!

Soferul: Domnule, as prefera sa nu...

Ayato: PENTRU ASTA ESTI PLATIT INTOARCE-TE SA VEDEM DACA NU ESTI POMOHACI, CE DRACU!

Soferul: Daca mi-ati putea lasa timp pana va intoarceti din supermarket, sa ma aranjez putin, as fi mai mult decat bucuros.

Reiji si Ruki: Prea bine...

TIME SKIP adus de Teddy // kill me pls//

*la supermarket*

Ruki: Bun. Ca sa nu trebuiasca ca samacachi si cu mine sa va supeaveghem ca pe niste imbecili ce sunteti, o sa ne despartim in grupuri. O sa pun pe cei problematici... *uitandu-se la cei 3 crai, ayato, laito, kanato* cu cineva macar PUTIN mai responsabil. O sa fiti perechi apropo. Si nu separ familiile, puteti sa fiti cu un membru din oricare familie, asa, ca sa fiu mafiot. Deci, perechile sunt:

Shu si Yuma

Shu si Yuma, unul catre celalalt: TE OMOR!!!

Reiji si Laito

Subaru si Kou

Subaru: DAR AM GAGICA NU AM NEVOIE DE ASEMENEA ISPITE

Ruki: Taci si inghite

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 19, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Diabolik Lovers PamfleteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum