A/N 2.0

243 10 0
                                    

Am vazut ca A/N-ul postat anterior a avut o problema, sau cel putin la mine. Nu se vedea ce am scris in acel capitol. In fine, era de fapt o lista cu O.C-uri (Original Character) care vor aparea in capitolele viitoare. Va fi un A/N cu noi descrieri de fiecare data cand va urma sa apara un nou O.C in carte.
Voi rescrie, pe scurt, ceea ce trebuia sa apara in capitolul trecut.

Reyna (Author-Chan)- O.C-ul meu. Sunt o vampirita de 16 ani, cu parul blond platinat si ochii rosii. Am un fizic adolescentin, cu forme nu foarte accentuate (cupa C la sutien), am 1.60 m inaltime si 48 de kg. De obicei port haine comode, extrem de rar fuste sau rochii. Tinuta mea de zi cu zi consta intr-un tricou alb, simplu cu maneca scurta, un hanorac albastru deschis cu urechi de iepuras, blugi bleumarin, tenisi negri si un colier cu o briosa si un iepuras drept pandantive. Sunt o fire afectuoasa, grijulie, vesela mereu, usor mistocara si glumeata. De asemenea sunt destul de baietoasa. Hobby-ul meu este gaming-ul pe PC iar mancarea mea preferata este SHAORMA CU DE TOATE =))) Sunt in zodia Capricorn, cu ziua de nastere pe 11.01. Sunt intr-o relatie cu Subaru Sakamaki.

Amy- O.C-ul unei bune prietene ale mele, Andreea. Ea este o vampirita de 17 ani, cu parul si ochii albastru-inchis spre gri. Fizicul ei este voluptos, cu forme proeminente (cupa D la sutien), are 1.68 m inaltime si 51 de kg. De obicei, poarta combinatii intre negru si albastru sau turcoaz. Tinuta ei obisnuita consta intr-un tricou albastru simplu, o jacheta de piele neagra, blugi negri, rupti si cizme de piele negre cu tinte. De asemenea, are un colier cu safir si cercei albastri, mici. Personalitatea lui Amy este indrazneata, sfidatoare, perversa si EXTREM de mistocara. Odata ce o cunosti mai bine, insa, este tipul surorii mai mari, protectoare cu prietenii, foarte atasata de acestia si mereu gata sa ajute. Hobby-urile ei sunt cititul si ascultatul de muzica rock. Mancarea ei preferata este pizza. Amy este in zodia Pesti, cu ziua de nastere pe 7.03. Inca nu este intr-o relatie, dar manifesta atractie fata de Ayato Sakamaki.

Diabolik Lovers PamfleteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum