Capitolul 8

1.5K 39 1
                                    

Magda m-a vazut si a inceput sa se comporte normal.Max a venit si ma luat in brate.
Max:Vrei sa fi iubita mea?
Eu:Da!
Cat il iubesc,m-a luat pe sus si m-a dus in camera in pat.Unde m-a invelit si am adormit.
Ma trezesc cu o durere de cap si vad ca Max nu mai este langa mine,cobor jos si ii vad pe toti plangnd si un sicriu!
Eu:Cine a murit?
Ei:Max!
Am cazut jos la pamant si am inceput sa plang,m-am dus la baie si am inceput sa ma tai.
M-am ridicat repede din pat eram toata transpirata ma uit in dreapta mea si il vad cum doarme ca un ingeras il iau in brate si ii dau un pupic pe obraz.Se trejste si ma vede plansa.
El:Ce ai patit pinguinasule?
Eu:*Povestind*
Max:Wow...Te iubesc !
Eu:M-ma-max si eu te iubesc!
Am sarit in vrate la el si am inceput sa ne sarutam.Este asa frumos si nu as vrea sa il pierd vreo data.
Merg in bucatarie si imi iau:
-Inghetata.
-Nutella.
-Biscuiti.
-Fursecuri.
-Briose.
-Ciocolata cu lapte si alune.
-Cola.
-Tot tortul (Am cumparat eu un tort ieri).
Si curc sus Max cand a vazut si-a facut cruce.Am inceput sa bag in mine si am facut comanda la pizza.Cred ca se vede ca sunt in acea parte a luni...Roxana intra peste noi si ma vede cu fata in tort(nu am luat tacamurile) isi face cruce si atunci a venit omul cu pizza.
Eu:Da?
Omul:Doua pizza XXL capriciosa.
Eu:Cat face?
El:50 lei.
Ii dau bani si merg sus,o vad pe Roxi cum imi mananca dulciurile!
Eu:Nenorocito!
Ea :Da ce am facaut?
Eu:Imi mananci micul de jun!
Max:O sa te faci cat malu!
Eu:Nee.
Roxi:Pun pariu ca ai pus pe tine.
Eu:Soarta.
Max:Eu nu vreau o iubita grasa!
Plec din camera si fug in baie ma uit in oglinda.Sunt asa urata incep sa plang si dupa 5-6 minute adorm din cauza plansului.

Sper ca v-a placut capitolul va puuup scz pt greseli.

Iubire Neasteptata (Maxsipunct /Maxsialtele)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum