Capitolul 22

647 17 7
                                    

     -Dupa 2 ani-

Deci...au trecut 2 ani...s-au intamplat suuuper multe...de ex..
M-am despartit de Max deoarece ma insela cu curva scoli....fumez....am 2 pisici....un motan si o femela si au 3 luni....au inceput sa imi apara cosuri....port lentile de contact si in casa ochelari...si a da cel mi rau lucru m-am ingrasat...de la 45 kg...la 60 kg....si merg la sala.

-Dimineata-

M:Aleeeeeex trezireaaaaaaaaa!!!!!
E (eu):Imediaaaaat..

Ma uitam la o poza cu mine...de cand eram slaba...si fara toate aceste defecte oribile...am lasat poza si m-am dus sa ma imbrac...am ales o pereche de blugi negri si un tricou largut simplu negru...mi-am indreptat parul si am luat conversi mei negri in picioare...am coborat am luat un mar si am plecat la scoala.

Elev:Uiteo pe fosta lui Max!
Eleva:Daaa,s-a ingrasaaaat si ce urata este acuuum am auzit ca fumeaza.

Am fugit in baie si am inceput sa plang...sufeream foarte tare si nu din cauza lui Max...din cauza ca eu m-am distrus singura,nu mai am prieteni...Roxi a avut de ales ori in gasca popularilor ori cu mine si a ales gasca aceea.

Max:Aueleeeeeeeeu lasati fata in pace....
Eu:Mersi...
Max:Oh pisi...chiar crezi ca am terminat propozitia?
Eu:...
Max:Lasati fata in pace momentan...deoarece e directoarea pe hol dupa vreau sa o jigniti super tare sa o faceti sa planga!
Elevi:Bine...

-Dupa ore-

E:Mama!Nu mai suport!!! *plangand*
M:Am vesti bune!!
E:Care is alea?
M:Daca slabesti macar pana la 50 kg ne mutam in constanta!!!
E:ABIA ASTEPT DOAMEEEEEEEEE
M:Deci hai sa te cantaresti...boon ai 59 kg.
E:Ok...

Am ajuns in camera si am inceput sa fac sport...a da am uitat sa va zic am cumparat o banda de alergat.

-Dupa 2 ore-

Am alergat 2 ore...iar acum ceasul este ora 5 la ora 7 ma duc la sala unde voi sta la 3 antrenamente.

M:Wooo 2 ore de alergat....si mai mergi la sala?
E:Da si stau la 3 antrenamente
M:Ok...vad ca iti doresti sa te muti cat mai repede.

-Dupa o saptamana-

A trecut o saptamana...cea mai obositoare saptamana...am facut numai sport si am tinut si dieta...acum am ajuns la 48 de kg...mama deja a inceput sa isi faca bagajul deoarce maine ne mutam...azi e ultima zi din acest liceu oribil....cosurile au inceput sa dispara iar Max nu m-a vazut...deloc abia astept sa ii vad reactia.Vorbeam cu fata cea noua...si aud o voce.

Max:Opaaaa doua fete noi in clasa .
A intorc si Max ramane uimit
E:Opaaaa prostovan uimiiit
M:Tu?Cum au reusit?Arati superb...
E:Inchide gura ca intra mustele.
M:Amm Alex...ai vrea sa ne impacam?
E:Hmmm....vreau in pauza mare sa te pui in genuchi si toti elevi sa  fie de fata si sa ai un inel.
M:Bine

Dupa o ora plictisitoare de mate a venit si pauza mare.Eram pe hol.

Max:Alex vrei sa fi iubita mea?
E:Sigur ca nu.
Ii iau inelul si il arunc si a cazut fix intre silicoanele curvei care plangea.

E:Tu chiar crezi ca is asa proasta!?
M:Te iubesc!!
E:Oh...pacat ma mut in constanta!
M:Nu!!!Esti viata mea! *lacrima*
E:Hai plangi putin pisi
Toti elevi radeau de Max ...ma simteam prost dar asa merita.Toti au inceput sa arunce cu hartie in el.

E:STOP!CINE VA CREDETI CA SA ARUNCATI CU HARTIE IN EL SA RADETI E EL!?
M:Mersi...
E:Chiar crezi ca am terminat propozitia?!
CINE VA CREDETI SA ARUNCATI SI SA RADETI DE EL FARA SA FILMATI!?

Wow...am ramas si eh uimita de ce am zis...dar merita...nu il voi ajuta sa isi refaca reputatia.Am plecat acasa si am mers in bucatarie....vad un bilet pe masa de la mama.

"Draga Alex...eu am plecat pana la magazin sa mai cumpar o valiza pentru tine
             -Mama❤ "

Am luat din frigider salata si am inveput sa mananc din ea...inca faceam dieta ...pana nu ajung la 45 de kg nu ma las de dieta.

M:Am veniiiit!
E:Ok!!
M:Zborul e maine la 6 dimineata.
E:Ok
M:Azi nu mergi la sala trebuie sa te culci devreme ca sa te trezesti maine la 5.
E:Ok.

Am mers in camera si am m-am uitat pe fb...am vazut un video si era ce s-a intamplat la scoala...imi parea rau pentru ce am facut....na...acum o sa vada si el cum m-am simtit eu.

Siiii gata capitoluuuul eeeeee scz pt greseli si va puuuup

Iubire Neasteptata (Maxsipunct /Maxsialtele)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum