Capitolul 27

313 10 2
                                    

Si a raspuns Vlad

V:Intra
E:Ms
X:Cristi mor,CRISTII VINO CA MOR
C:Acu mi-am luat o sabie de diamant
X:Am murit da mersi mult...mda...sper ca v-a placut episodul .....
E:Cine e?
V:Un prieten cred ca il sti
E:Ok...
V:BAAA CEAPA BEATA VINO
C:ACU CARTOF FUTUT
E:Ai de viata mea
C:Ai veniiit!!
E:Da ceapa beata *chicot*
C:Fundita umblatoare taci
E:Ce?Eu nu port fundite
C:Eee pisici

Am mers in camera mea si m-am pus in pat...am deschis telefonul si am vazut ca am primit un mesaj....era de la un necunoscut...

X:Ce faci pisi esti frumoasa
E:Cine esti?
X:Inca nu iti voi zice...toate la timpul lor
E:Ih paaa nu te cunosc
X:Pa frumoasa mea

Am inchis telefonul si am mers in bucatarie si am luat o punga de cipsuri.

C:Ce faci?
E:Mananc
C:Ok

Am mers iar in camera mea si am vazut ca a postat Vlad...era un vlog. M-am uitat la video si m-am vazut...si sigur fanele o sa ma omoare deoarece sunt multe in care ma sarutam cu Cristi si cand ma tin de mana cu el.

E:Vlaaad te omor
V:De ceee
E:Vino sa vezi

Vlad a venit la mine in camera si i-am aratat

V:Eee pisici ..hai ca nu o sa observe nimeni
E:Seeegur
V:O sa vezi
E:Eu ma pun sa dorm vb maine,noapte buna
V:Ok,noapte buna

Vlad a iesit din camera mea si dupa 7 minute am adormit.

-A doua zi-

C:Trezirea iubire
E:Ce mama masi vrei
C:* mut*
E:Scuze credeam ca e mama
C:Ok...
E:Neata
C:Trebuie sa filmam ceva
E:Ce?
C:Un video in care zic ca esti iubita mea si ca fanele nu rezolva nimic daca te injura.
E:Ok...

-Dupa ce am filmat-

E:Ma duc afara,pot sa il iau pe Spot?
C:Da
E:Okk eu ies pa iubire
C:Pa

Ne-am sarutat si am plecat,pe drum ma intalnesc cu o fana d a lui Cristi

Fufa:Fa proast-o! Cum indraznesti sa fi cu Cristi?!

Am ignorat-o si ea a venit dupa mine si m-a tras de par. Spot a inceput sa latre si fata i-a dat un picior in fund.

E:Da-mu drumu la par

Mi-a dat drumu si i-am dat o palma.Spot a muscat-o de picior..si dupa am plecat...statea pe jos si plangea...dar nu prea imi pasa asa ca am plecat.

Am mers prin parc si toate fetele se uitau urat la mine dar nu imi pasa...am mai mers putin si una mi-a pus piedica si am cazut...si cand imi ridic privirea...era Cristi la cativa metri de mine si se pupa cu o fata...m-am ridicat l-am luar pe Spot in brate si am fugit acasa plangand.Am intrat pe usa si am fugit in camera mea...l-am lasat pe Spot pe jos si am luat valiza am inceput sa inpachetez iar Spot s-a urcat in pat si a ibceput sa imi ia hainele din valiza...ihh acum hainele mele erau si pline de bale...am luat din nou hainele si le-am pus..am inchs valiza si am inceput sa plang...pot a venit la mine in brate.Cristi intra in camera mea si cand l-am vazut am luat primul obiect si am aruncat in el...spot a inceput sa marie cand a vazut ca se apropie de mine.

C:Ce ai patit?
E:Iesi!
S(spot) : *latra la Cristi*
Am luat valiza si am iesit pe usa si am plecat la mine acasa...noroc ca am luat cheia...aud un ciocanit si deschid usa...si vad o cutie...am luat-o si cand am deschis-o a iesit un caine..era ff mic deoarece era pui...era de rasa..si vad o scrisoare...am luat scrisoarea si am vazut ca am primit cainele de la anonimul ala ...am aruncat scrisoarea si am luat cainele.Am iesit din casa cu cainele in brate si am fost sa ii iau lesa si mancare si tot ce ii trebuie.

-dupa 2 ore-

Am ajuns acasa si i-am pus mancare...am aflat ca este femela si i-am facut toate vacinurile.

Am schimbat capitolul..si sper sa va placa scuze pentru greseli...si ca a durat atat de mult pana am postat dar am avut examenul si na...va puuup

Iubire Neasteptata (Maxsipunct /Maxsialtele)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum